Gå til innhold

Flere skyttere i Utøya-massakren.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Breivik er en fordømt tulling er en god forklaring på det meste.

 

Klipp-og-lim manifest, løgner om sin inntekt (som har vært praktisk talt ikke-eksisterende) i selvskryt på nett og i manifestet, løgn om WoW som skalkeskjul når folk som spilte WoW var de eneste vennene hans i verden, finansierer terroraksjonen med kredittkort og sin egen MOR sine penger og velger SELV en advokat tilknyttet til arbeiderpartiet.

 

...

Hva er det som er problemet?

Jeg ser for meg at vedkommende valgte en AP-advokat for pur faen.

 

Det passer min forståelse av mannen som virkelighetsfjern, propagandasvelgende, psuedo-høyreekstrem, feig, konspirasjonsteori-elskende hykler.

 

Jeg kjenner mange slike på nettet fra før... ... ... prikk prikk prikk

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Ja, hvorfor skal vi tro på menneskene som har som jobb å finne og rapportere sannheten framfor mennesker som har som hobby å koke konspirasjonsteorier på vann og spiker og som tror at statspersoner er onde øglemennesker fra rommet som ønsker å utslette menneskeheten?

 

Edit:

Sint?

Sa jeg noe som ikke var sant om ABB?

 

Feig kommer av at han forsøkte å overgi seg til helikopteret i frykt for å bli skutt av en snikskytter, men fortsatte å skyte når han innså at helikopteret ikke var et politihelikopter.

 

Propagandasvelgende...

Hele manifestet hans er klipp og lim fra andres propaganda, og han var stor fan av mennesker som sprer anti-muslimsk propaganda. Blant annet Fjordmann og diverse tempel-riddere.

 

Psuedo-høyreekstrem:

Eneste forskjellen er at de ikke nødvendigvis er jøde-hatende, men hater muslimer og andre innvandrere.

De fleste er også jødefiendtlige, men ikke alle, noe som gjør psuedo-høyreekstreme en morsom gruppe i spørsmål om holocaust.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke det litt av poenget med konspirasjonsteori, rent bortsett fra å føle seg lur og spesielt begavet fordi man gjennomskuer myndighetens løgner?

 

...

Forskjellen er at jeg innser og aksepterer at 1000 politimenn har koner eller ektemenn, barn og foreldre, tanter og onkler og de fleste av oss kjenner minst en person som kjenner en politimann personlig.

 

Alle er de mennesker, og det finnes INGEN SJANSE for at flere hundre tilfeldige politimenn og kvinner og rettsmedisinere ville løyet, og at flere hundre vitner og et helikopter så feil, samtidig som at det bare var en skytter, siden det ikke er brukt mer enn to våpen:

1 Ruger Mini-14 og 1 glock.

 

Tomhylser med spor fra et annet våpen, eller en kule fra et våpen som ikke har spor fra drapsvåpenet...

 

Det er sansynligvis HUNDREVIS av kuler og tomhylser på øya.

ALT som skal til for å bevise at det var flere skyttere er forstørrelsesglass og et titalls tomhylser fra øya, eller flere kuler fra havet eller trær / jord.

 

Men selvsagt er ikke konspirasjonsteoretikerene interessert i å faktisk undersøke om de har rett når det framdeles finnes fysiske beviser for sannheten på utøya, uansett hva sannheten er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Alle er de mennesker, og det finnes INGEN SJANSE for at flere hundre tilfeldige politimenn og kvinner og rettsmedisinere ville løyet, og at flere hundre vitner og et helikopter så feil, samtidig som at det bare var en skytter, siden det ikke er brukt mer enn to våpen:

1 Ruger Mini-14 og 1 glock.

 

 

Jeg vil anbefale deg å studere litt historie, da finner du at falsk flagg aksjoner og konspirasjoner av myndighetene mot folket er noe som har vært regelen der regjeringen er blitt for stor og myndighetene har fått for mye makt.

En av de mest kjente falsk flagg aksjoner var da Caesar brente ned store deler av Roma og siden skyldte på de kristne som han gjerne ville bli kvitt.

 

Alt oppstyret og skriveriene i media etter aksjonene 22 juli, minner også sterkt om noe annet som tradisjonelt er brukt for å dekke over og avlede oppmerksomheten, nemlig "brød og sirkus" til folket, slik at folk ikke skal begynne å tenke på de ting som ikke helt stemmer med myndighetenes versjon av historien.

Et av de siste sprell fra regjeringen er dette:

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10039488

 

Det oser dårlig samvittighet og svin på skogen av dette, det er sånn at jeg formelig kan føle det kalde gufset tvers gjennom artikkelen og dataskjermen.

 

 

Alle er mennesker, men det fins mange metoder for å få mennesker til å lyve og det er egentlig få som klarer å stå imot presset om trusselen er klar nok. F eks. miste jobben, ødelagt karriere, trussel mot familien osv.

Også har du jo selvfølgelig noe som er sterkere enn kjønnsdriften blant politikere og andre myndighetspersoner med mye makt, og det er ønsket om stadig mer makt og kontroll over folket.

 

Sannheten står heller ikke høyt i kurs i dag og myndighetene lyver for oss hele tiden også på andre områder.

Endret av Baltazar94
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så myndighetene eier politiet og det går nå 1000 politifolk og 100 stortingsrepresentanter fra forskjellige partier og 1000 byråkrater rundt og lyver til alle?

 

At de klarer å få ofrene selv til å lyve er jo ekstremt imponerende.

Og rettsmedisinerene.

 

Jeg tror ikke det.

Og hvordan kan man ha så dårlig tiltro til VANLIGE MENNESKER, som politifolk i norge, sykehuspersonell og rettsmedisinere vitterlig er?

Det er ikke EN PERSON som har obdusert alle ofrene, de må ha blitt spredt utover mange mange rettsmedisinere.

 

Siden myndighetene ikke har torturert og drept noen mennesker før har ingen mennesker noe å frykte for å fortelle sanheten.

 

Når skal uansett dere komme med noe som MINNER av et fnugg av bevis?

 

Normalt sett går en diskusjon ut på å diskutere omstendighetene rundt fenomener eller situasjoner, hvor det diskuteres rundt konkrete beviser.

 

...

 

Hvorfor går dere ikke bare over på utøya og finner noen kuler og tomhylser og beviser at det var flere skyttere?

Hvorfor snakker ingen med vitnene?

 

Det er lett å bevise at noe var galt siden det ikke var super-duper-hemmelige politistyrker involvert; ingen involverte er opplært til å være absurd lydige mot sine overordnete slik militære spesialstyrker blir.

Delta er politifolk med spesialtrening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke det litt av poenget med konspirasjonsteori, rent bortsett fra å føle seg lur og spesielt begavet fordi man gjennomskuer myndighetens løgner?[...]

Jeg trodde poenget, stort sett, var at man ikke vil leve i en verden der staten kløner det til og ikke greier å stanse sånne som Breivik, Oswald og Atta. Så da lever de heller i en verden der den allmektige stat har full kontroll og "fikser" sånne hendelser som ledd i en større plan....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Baltazaar: jeg synes det er interessant hvor raskt det var på plass personer som fortalte oss hvordan vi skulle tenke og føle nærmest før de siste skudde hadde falt.

 

Mimimimimi buhu grine, grine var regelen. Hvor raskt ble vi ikke "satt på plass", om vi ikke fulgte denne hjernedøde holdningen?

 

Synes også det var interessant hvor organisert og raskt disse beskjedene om at vi "ikke måtte ringe de på utøya for da var det en fare for at gjerningsmannen fant dem" kom frem. For meg så var dette et åpenbart forsøk på å kontrollere informasjonsflyten, sørge for at f.eks meldinger om flere skyttere ikke kom frem.

 

Hm. Det høres faktisk litt fornuftig ut.

jeg har ikke tenkt på at de kan lide av den typen vrangforestilling før...

Alt er ok, myndighetene vil deg godt. Sov søtt.

Endret av Juviking
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så myndighetene eier politiet og det går nå 1000 politifolk og 100 stortingsrepresentanter fra forskjellige partier og 1000 byråkrater rundt og lyver til alle?

 

At de klarer å få ofrene selv til å lyve er jo ekstremt imponerende.

Og rettsmedisinerene.

 

Hvem er det som utdanner politifolk ?

Hvem er det som ansetter politifolk ?

Hvem er det som lager lover og regler som politiet skal følge ?

Hvem bevilger penger til politiet ?

Hvem jobber politiet for ?

 

Svaret på alle disse spørsmålene er...staten.

Og vi ser jo også at staten bruker politiet aktivt på flere områder, bla som pengeoppkrevere på veiene.

 

Samme rekken av spørsmål som stilt over, gjelder for byråkrater og rettsvesen.

Og vi kommer frem til samme svar,..staten.

Når det gjelder stortingspolitikere så er det delvis det samme, men her kommer en annen ting også sterkt inn i bildet, og det er det politiske spillet. Alle partiene på stortinget har samme agenda.

 

Hver enkelt ansatt, eller hver enkelt politiker trenger nødvendigvis ikke å vite om dette, men ledelsen vet det og styrer partiene og etatene etter dette. Kun de involverte får vite det de trenger til enhver tid, under trusler om å ikke røpe noe.

 

Keiser Nero trengte jo også ganske mange mann for å brenne ned det meste av Roma.

 

Rettsmedisinerne er i lomma på staten, så de holder tett.

Men ofrene på utøya lyver nødvendigvis ikke. Dvs de løy ikke like etter 22 juli, men nå var det jo også flere av dem som snakket om flere skyttere og skudd fra forskjellige kanter.

Helt til å begynne med rapporterte også media om det, men artiklene om dette forsvant fort, istedet kom det artikler om at politiet var "sikker på" at det var bare en skytter.

Men hvordan kunne de vite dette før etterforkningen hadde startet, og når flere vitner sa at det var flere skyttere ?

 

Flere av ungdommene fra utøya fikk også viktige verv i politikken etter dette. Var dette for å involvere dem enda mer i systemet for å hindre dem i å si noe ?

Dette vet vi jo ikke, men det er mistenkelig, spesielt fordi ingen av ungdommene har sag noe siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Siden myndighetene ikke har torturert og drept noen mennesker før har ingen mennesker noe å frykte for å fortelle sanheten.

 

Såkalte myndigheter har drept flere millioner mennesker. Tortur er også vanlig i dag, også i USA og i Norge..

I Norge har praksisen vært at betydningsfulle folk som sier sannheten i

Fler tiår har blitt tvangsinnlagt og til dels ofre for smertefulle medisinske eksperimenter.

Historisk sett så har myndigheter og regjeringer som alltid ar drept og/eller torturert dem av eget folk som de vil fjerne, eller som ikke vil følge opp og støtte myndighjetenes løgner og maktbegjær.

 

http://www.hawaii.edu/powerkills/NOTE1.HTM

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Baltazaar: jeg synes det er interessant hvor raskt det var på plass personer som fortalte oss hvordan vi skulle tenke og føle nærmest før de siste skudde hadde falt.

 

Mimimimimi buhu grine, grine var regelen. Hvor raskt ble vi ikke "satt på plass", om vi ikke fulgte denne hjernedøde holdningen?

 

 

Riktig.

Dette var et ledd i det jeg kaller "brød og sirkus aksjonen"

Det gjelder å gi folk så mye "brød og sirkus" at de blir fornøyd og ikke stiller "ubehagelige" spørsmål.

Norsk politikk har lenge blitt drevet etter denne metoden, og folk flest er nå så neddopet og hjernevasket at regjeringen kan antakelig få dem til å tro på hva som helst.

 

http://www.abcnyheter.no/borger/borgermeninger/070830/brod-og-sirkus-til-folket

 

Men fremdeles er det noen som ennå har evne til å tenke selv, og det er bla disse som regjeringen, høyre og ikke minst politiet håper å eliminere og nøytralisere ved hjelp av DLD som blir innført til neste år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og hvor er bevisene for noen av disse påstandene?

 

Noen?

 

Et fnugg?

 

Et hint av et fnugg?

 

Noe som ligner på et hint av et fnugg av noe som kunne blitt kalt bevis dersom ordet bevis mistet mesteparten av sin mening og lå mellom indisier og anekdotisk bevis?

 

Hvorfor har dere ikke funnet bevisene enda som ligger på utøya akkurat nå?

Gidder dere ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så myndighetene eier politiet og det går nå 1000 politifolk og 100 stortingsrepresentanter fra forskjellige partier og 1000 byråkrater rundt og lyver til alle?

 

At de klarer å få ofrene selv til å lyve er jo ekstremt imponerende.

Og rettsmedisinerene.

 

Hvem er det som utdanner politifolk ?

Hvem er det som ansetter politifolk ?

Hvem er det som lager lover og regler som politiet skal følge ?

Hvem bevilger penger til politiet ?

Hvem jobber politiet for ?

 

Politihøyskolen; 4 stykker, hver med lærere som ikke er valgt på deres ideologiske bakgrunn.

Det samme gjelder søkerene:

Det foregår ingen screening av søkere basert på deres forhold til staten.

 

Lederen i hvert enkelt politidistrikt ansetter politifolkene de selv ønsker å ansette, og fortrinnsvis de best kvalifiserte.

Akkurat som alle andre arbeidsplasser er ens forhold til staten revnende likegyldig, og avviste kanidater ville reagert dersom de ble spurt om politisk tilhørighet eller deres mening om staten.

 

Stortinget vedtar lover, og lovene for politiet er de samme som for alle andre.

Siden absolutt alle ikke-kriminelle kan bli politifolk ville vi hørt om det dersom det var hemmelighold, fordi det finnes mennesker -- som for eksempel meg -- som er for full åpenhet og som ikke ville tolerert at politiet eller at myndighetene begår kriminelle handlinger.

 

Jeg har ikke hørt om politifolk som mister jobben for å fortelle sannheten.

Ergo jobber de definitivt for politidistriktene, og ikke for myndighetene, selv om konspirasjonsteoriene er riktige.

 

For ikke å NEVNE pressen, som er fri.

Den kalles venstreorientert av høyreorienterte, men hvorfor i pokkers navn er det ingen på høyresiden som starter opp en avis da?!??!

Det er helt fritt fram å starte opp aviser her i landet og innholdet i avisene avgjøres av redaktørene som ikke trenger å bry seg om hva myndighetene mener om nyhetssakene.

 

...

 

Hvordan KLARER dere å demonisere en hel gruppe på ti tusen mennesker uten makte å forstå at de er helt vanlige mennesker med helt vanlige jobber og helt vanlige politiske syn?

De har ikke møter med regjeringen, de har vanlige liv på fritiden.

Noen av dem er liberalister, noen av dem er psuedo-nynazister.

Noen av dem er konspirasjonsteoretikere akkurat som dere, bortsett fra at de har andre konspirasjonsteorier fordi de vet at politiet er helt vanlige mennesker som ville sagt i fra om urett.

 

Ja, enhver konspiratorisk tilnærming til kontroversielle emner må jo som kjent inneholde øgler og planer om å drepe menneskeheten.

 

Jeg finner øglene minst like sansynlig, for det ville i det minste forklart hvorfor personene i konspirasjonsteorien ikke framstår som mennesker med samvittighet, etikk og spredte politiske syn.

 

Ja, og så forblir sansynligheten for at dere har rett nærmest uendret om man drar øgler inn i konspirasjonsteorien eller ikke.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Her er det altsa snakk om en ganske grundig konspirasjon da. Politiet lyver, regjeringen lyver, diverse byrakrater lyver, mediene er med pa lognen og hele rettsaparatet er gjennomkorrupt osv. Alle disse er en del av den gigantiske konspirasjonen, bare i Norge. Likevell finnes ikke beviser eller en gang noen som har fatt darlig samvittighet og fortalt sannheten. Vi bygger altsa denne teorien pa lave tanker om menneskene rundt oss, samtidig som vi ignorerer alt som matte komme frem av beviser som forfalskninger og propaganda, uten a selv komme med ett eneste bevis for egen teori. Samtidig annklages alle andre for a vaere blinde og dumme. Kan det hende at logikken ikke er helt klokkeklar eller er det den samme gamle hjernevasken vi alle lider av?

 

Vi snakker altsa noen tusen i Norge? Hvor mange pa verdensbasis? 100000? Millioner? Ikke en eneste person som har fatt darlig samvitihet og statt frem?

 

Jeg vet ikke hva slags stoff du er laget av Baltazaar, men jeg vet i allefall at jeg ikke hadde tiet om jeg var blitt en del av en slik konspirasjon. Tror det gjelder flere enn meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...