Gå til innhold

Flere skyttere i Utøya-massakren.


Anbefalte innlegg

Det er ikke verre enn å se på disse pedofilisakene som ble rullet opp i Belgia hvor lite interessert påtalemyndighetene var i å rulle opp ytterligere hvem som var involvert, for det ville utvilsomt vise at dette går til toppen.

 

Samme gjelder denne fadesen av en etterforskning i dette landet hvor de sender kvinnelige politistudenter for å sprenge kunstgjødsel på denne gården som skal ha vært i Breiviks besittelse som om en eller annen stor åpenbaring skal komme frem som resultat.

Endret av Juviking
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så myndighetene eier politiet og det går nå 1000 politifolk og 100 stortingsrepresentanter fra forskjellige partier og 1000 byråkrater rundt og lyver til alle?

 

At de klarer å få ofrene selv til å lyve er jo ekstremt imponerende.

Og rettsmedisinerene.

 

Hvem er det som utdanner politifolk ?

Hvem er det som ansetter politifolk ?

Hvem er det som lager lover og regler som politiet skal følge ?

Hvem bevilger penger til politiet ?

Hvem jobber politiet for ?

 

Politihøyskolen; 4 stykker, hver med lærere som ikke er valgt på deres ideologiske bakgrunn.

Det samme gjelder søkerene:

Det foregår ingen screening av søkere basert på deres forhold til staten.

 

Lærerne må følge læreplanen som er skrevt av staten, gjør de ikke det så mister de jobben.

et foregår ingen screening av søkerne, men de må også følge opp det de lærer. I politiet er det også noe som heter instrukser som må følges. Og disse er også skrevet av staten, selv om det muligens kalles politidirektoratet.

 

 

Lederen i hvert enkelt politidistrikt ansetter politifolkene de selv ønsker å ansette, og fortrinnsvis de best kvalifiserte.

Akkurat som alle andre arbeidsplasser er ens forhold til staten revnende likegyldig, og avviste kanidater ville reagert dersom de ble spurt om politisk tilhørighet eller deres mening om staten.

 

Poliimesteren ansetter politifolkene, men de er likevel ansatt av staten. For politiet er en statlig etat.

Og politifolk må som sagt følge instrukser og ordre skrevet av staten og de kan ikke avvike fra dette, ellers får de sparken.

 

 

Stortinget vedtar lover, og lovene for politiet er de samme som for alle andre.

 

Det er riktig, men lovene er ikke lik for alle. Noen lover er i favør av politiet, og siden politiet også er alene om å håndheve lovene, så kan de med liten risiko også bryte andre lover mens de dekker hverandre.

Dette har skjedd mange ganger allerede, og i tvilstilfeller så er det som regel politiet som blir trodd, selv om det fins øyenvitner på at politiet har brutt loven.

 

 

Siden absolutt alle ikke-kriminelle kan bli politifolk ville vi hørt om det dersom det var hemmelighold, fordi det finnes mennesker -- som for eksempel meg -- som er for full åpenhet og som ikke ville tolerert at politiet eller at myndighetene begår kriminelle handlinger.

 

 

Politifolk og myndigheter begår kriminelle handlinger hele tiden, men du ser det ikke fordi du er lært opp til at myndigheter og politi stort sett kan gjøre som de vil og er hevet over alle lover.

 

 

Jeg har ikke hørt om politifolk som mister jobben for å fortelle sannheten.

Ergo jobber de definitivt for politidistriktene, og ikke for myndighetene, selv om konspirasjonsteoriene er riktige.

 

Du vil heller ikke høre om om politifolk som mister jobben for å fortelle sannheten, de vil alltid bruke en annen unnskyldning for slikt.

Hvis politiet er ansatt og lønnet og får instrukser av staten av staten så jobber de for saten. De håndhever også statens lover og regler, selv om de jobber ute i distriktene.

 

 

For ikke å NEVNE pressen, som er fri.

Den kalles venstreorientert av høyreorienterte, men hvorfor i pokkers navn er det ingen på høyresiden som starter opp en avis da?!??!

Det er helt fritt fram å starte opp aviser her i landet og innholdet i avisene avgjøres av redaktørene som ikke trenger å bry seg om hva myndighetene mener om nyhetssakene.

 

 

Om pressen er fri, hvorfor har da ap gjennom a-pressen overtatt kontrollen med pressen og også satt sine folk i nøkkelposisjoner i omtrent alle aviser ?

At den såkalte høyresiden ikke starter opp med egne aviser er fordi de spiller på samme lag som ap.

Hva tror du grunnen var for at Erna Solberg skrotet hele høyres partiprogram for å hjelpe ap med å innføre DLD om det ikke var at de har felles mål og spiller på samme lag ?

 

 

Hvordan KLARER dere å demonisere en hel gruppe på ti tusen mennesker uten makte å forstå at de er helt vanlige mennesker med helt vanlige jobber og helt vanlige politiske syn?

De har ikke møter med regjeringen, de har vanlige liv på fritiden.

Noen av dem er liberalister, noen av dem er psuedo-nynazister.

Noen av dem er konspirasjonsteoretikere akkurat som dere, bortsett fra at de har andre konspirasjonsteorier fordi de vet at politiet er helt vanlige mennesker som ville sagt i fra om urett.

 

 

Her må jeg spørre hvorfor du mener at det er ok at politiet "demoniserer" grupper i folket og enkeltpersoner, mens politiet selv er "hellig" og at det ikke skal stilles spørsmål ved deres handlinger ?

 

Dessuten er det krav til politifolk også privat,og det er også et sterkt press for å være politisk korrekt som ellers i samfunnet.

Godtar du ikke statens propaganda og er politisk korrekt, men heller tenker selv og søker sannheten, så blir du utstøtt og mobbet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her er det altsa snakk om en ganske grundig konspirasjon da. Politiet lyver, regjeringen lyver, diverse byrakrater lyver, mediene er med pa lognen og hele rettsaparatet er gjennomkorrupt osv. Alle disse er en del av den gigantiske konspirasjonen, bare i Norge. Likevell finnes ikke beviser eller en gang noen som har fatt darlig samvittighet og fortalt sannheten. Vi bygger altsa denne teorien pa lave tanker om menneskene rundt oss, samtidig som vi ignorerer alt som matte komme frem av beviser som forfalskninger og propaganda, uten a selv komme med ett eneste bevis for egen teori. Samtidig annklages alle andre for a vaere blinde og dumme. Kan det hende at logikken ikke er helt klokkeklar eller er det den samme gamle hjernevasken vi alle lider av?

 

Vi snakker altsa noen tusen i Norge? Hvor mange pa verdensbasis? 100000? Millioner? Ikke en eneste person som har fatt darlig samvitihet og statt frem?

 

Jeg vet ikke hva slags stoff du er laget av Baltazaar, men jeg vet i allefall at jeg ikke hadde tiet om jeg var blitt en del av en slik konspirasjon. Tror det gjelder flere enn meg.

 

Dette er ikke basert på teorier, men på kunnskap og på erfaring med politikere og myndigheter,de har løyet for oss i alle år, og lyver nå også bla i saken om DLD i saken om "monstermastene" osv osv osv.

Og ennå fins det folk som i fullt alvor sier at myndighetene ikke lyver for oss !!!??????

Du snakker om å være bade blind, naiv og hjernevasket. Jeg lurer på hvordan det er mulig å være så blind.

Hva er disse folkene laget av ?

Er de laget av skumgummi eller er det noe annet ?

 

Dette er også basert på kunnskap om hva som virkelig foregår i verden, foreløpig mest bak kulissene, men også i full åpenhet.

De fleste ser det ikke, og er heller ikke interessert så lenge de får"brød og sirkus" av politikerne.

 

http://www.abcnyheter.no/borger/borgermeninger/070830/brod-og-sirkus-til-folket

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

...

Hvilket land i hvilken tidsperiode vil du sammenligne norge med i dag?

Soviet i 1968?

Kina i 1991?

Russland i 1998?

Øst-Tyskland i 1955?

 

...

HVORFOR skulle AP og øglene drepe åtti arbeiderpartiungdom?

Hvorfor ikke hvem-som-helst andre?

Nynazister for eksempel?

 

(Jada, fordi de er ONDE og DEMONISKE akkurat som alle andre i SYSTEMET, som inkluderer ALLE de store SLEMME ti tusen politifolkene som er screenet av Stoltenberg personlig for å sikre at de er hjernevaskede eks-militære med alvorlige komplekser for å fortelle sannheten om systemet til utenforstående på grunn av deres trening)

 

...

 

Her må jeg spørre hvorfor du mener at det er ok at politiet "demoniserer" grupper i folket og enkeltpersoner, mens politiet selv er "hellig" og at det ikke skal stilles spørsmål ved deres handlinger ?

 

Hvem er det helt konkret du referer til nå?

Mennesker som sympatiserer med menneskene som startet andre verdenskrig, drepte flere titalls millioner mennesker deriblant tre millioner kvinner og BARN med OVERLEGG?!?!?!?

 

Oisann. 100 000 mennesker døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste. Send togene!

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

100 000 mennesker TIL døde i konsentrasjonsleirene våre.

Jaja. Det går sikkert bedre med de 100 000 neste.

 

...

SÅ DUM er ikke jeg, at jeg tror på DEN historien der.

(Og det er bare de NAVNGITTE jødene som ble drept av nazistene, hovedsakelig basert på det polske manntallet hvor 3 000 000 jøder ikke overlevde krigen.

Problemet er bare at circa 90% av jødene døde, mens 90% av alle andre polakker overlevde.

Som om noen var UTE etter AKKURAT jødene?!

 

...

 

Og tror ikke du at vanlige folk stiller spørsmål ved politiets handlinger?

Problemet er bare at gjennomsnittspolitibetjenten etter all sansynlighet gjør en minst like god jobb som deg Balthazar (dersom du har jobb eller studerer).

 

Igjen kan vi referer til nazi-tyskland.

 

Stort sett alle handlingene til det korrupte regimet er kartlagt.

Tystere ble drept, og alle hendelsene som myndighetene der utførte er nøye kartlagt fra de første gassforsøkene, forsøkene med å skyte menneskene som skulle utryddes, forsøkene med å sprenge menneskene som skulle utryddes, tusener på tusener av vitnerapporter fra mennesker som var involvert på nazistenes side, dokumenter, brev...

 

For ikke å nevne at nazistenes politiske motstandere til stadighet ble fengslet, forsvant eller dukket opp døde, og at myndighetenes ekstreme holdninger ble observert fra andre nasjoner.

Det eneste vi har hørt fra utlandet er at sekulære nasjoner er bekymret for økningen av neo-nazister i norge, som er en stor trussel mot innbyggerenes sikkerhet.

 

Noe som Breivik demonstrerte ganske bra.

Gi meg jøder og muslimer heller enn neo-nazistiske kristenfolk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2011/10/05/kultur/debatt/kronikk/johan_galtung/antisemittisme/18456942/

 

"Det første dryppet kommer omtrent femten minutter ute i foredraget. Breiviks tidligere medlemskap i Frp er ikke viktig, mener Galtung, og legger til at dette er noe han gang på gang har gjentatt de seksti gangene han har blitt intervjuet av utenlandske medier. Det man derimot bør se nærmere på er det faktum at Breivik var frimurer."

 

 

Kanskje en moderator med noenlunde rettferdighetssans i orden kan flytte denne til det dedikerte forumet for Utøya-saken?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her er det altsa snakk om en ganske grundig konspirasjon da. Politiet lyver, regjeringen lyver, diverse byrakrater lyver, mediene er med pa lognen og hele rettsaparatet er gjennomkorrupt osv. Alle disse er en del av den gigantiske konspirasjonen, bare i Norge. Likevell finnes ikke beviser eller en gang noen som har fatt darlig samvittighet og fortalt sannheten. Vi bygger altsa denne teorien pa lave tanker om menneskene rundt oss, samtidig som vi ignorerer alt som matte komme frem av beviser som forfalskninger og propaganda, uten a selv komme med ett eneste bevis for egen teori. Samtidig annklages alle andre for a vaere blinde og dumme. Kan det hende at logikken ikke er helt klokkeklar eller er det den samme gamle hjernevasken vi alle lider av?

 

Vi snakker altsa noen tusen i Norge? Hvor mange pa verdensbasis? 100000? Millioner? Ikke en eneste person som har fatt darlig samvitihet og statt frem?

 

Jeg vet ikke hva slags stoff du er laget av Baltazaar, men jeg vet i allefall at jeg ikke hadde tiet om jeg var blitt en del av en slik konspirasjon. Tror det gjelder flere enn meg.

 

Dette er ikke basert på teorier, men på kunnskap og på erfaring med politikere og myndigheter,de har løyet for oss i alle år, og lyver nå også bla i saken om DLD i saken om "monstermastene" osv osv osv.

Og ennå fins det folk som i fullt alvor sier at myndighetene ikke lyver for oss !!!??????

Du snakker om å være bade blind, naiv og hjernevasket. Jeg lurer på hvordan det er mulig å være så blind.

Hva er disse folkene laget av ?

Er de laget av skumgummi eller er det noe annet ?

 

Dette er også basert på kunnskap om hva som virkelig foregår i verden, foreløpig mest bak kulissene, men også i full åpenhet.

De fleste ser det ikke, og er heller ikke interessert så lenge de får"brød og sirkus" av politikerne.

 

http://www.abcnyheter.no/borger/borgermeninger/070830/brod-og-sirkus-til-folket

 

Men her snakker vi altsa om den store jodekonspirasjonen som star bak og skjuler terroraksjonene i Oslo. Det er med andre orde temmelig mange som star bak dette men ingen varslere eller beviser. Er ikke dette litt rart. Og hva slags menneskesyn sitter man med nar man oppriktig tror at tilfeldige politifolk og alle disse menneskene sitter og skjuler sannheten. Bare tenk pa rekruteringsprosessen til en slik aksjon. Tror du ikke man da vil stote pa noen som ikke er med pa notene, noen som vil onske a stoppe det? Ingen benekter at loyn forekommer og at politikere ofte kommer med tomme lofter og prover a dekke seg selv. Men her er det altsa snakk om temmelig mange "vanlige" mennesker som er med pa, og enda flere som dekker over, en helt forferdelig forbrytelse. Til og med mediene er jo med pa dette. Altsa innvolverer dette fryktelig mange etterhvert. Er det ikke litt rart at man da ikke har en eneste person som har statt frem? Om du mener man ma vaere blind og naiv for a ikke forsta dette ma jeg nesten be deg underbygge dette, for hittil har du ikke gitt oss noen gode grunner til a tro pa din teori, tvertimot.

Lenke til kommentar

Det var helt klart flere skyttere på utøya.

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4211544.ece

 

http://www.dagbladet.no/2011/09/03/nyheter/innenriks/terror/anders_behring_breivik/utoya/17942302/

 

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7723321

 

Og hvorfor brukte ikke politiet eget helikopter som sto klart, eller sea king helikopteret som også sto klart til avgang ?

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4214448.ece

 

http://ivarfjeld.wordpress.com/2011/08/11/the-police-helped-norwegian-terrorists-by-double-default/

 

Hvorfor nektet politiet advokatene innsyn i etterforskningen med begrunnelse i "jakten på mulige medhjelpere " når de allerede hadde sagt at ABB var alene ?

 

http://www.abcnyheter.no/nyheter/110905/jakter-pa-mulige-medhjelpere

 

Jeg vil også oppfordre alle her til å se på fotoene av regjeringsbygningene på nytt, skadene er for spredt til at det kan ha vært en bilbombe.

Om det hadde vært en bilbombe, så må det ha vært en veldig avansert ny type bombe som kan sprenge i vinkel rundt hjørner, og velge ut spesielle punkter hvor den vil slå inn.

 

VG viste for en tid siden bilde av et såkalt bombekrater utenfor hovedinngangen, problemet med dette er bare at det krateret var ikke der like etter sprengningen.

Jeg har nå gått gjennom noen videoer tatt like etter bombingen, men jeg kunne ikke finne noe krater.

Det dukket opp først etter at politiet hadde hatt området avstengt noen dager.

 

Skytingen på utøya og bombingen oslo er helt klart falsk flagg aksjoner.

Endret av Baltazar94
  • Liker 3
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2011/10/06/nyheter/bombehund/politi/innenriks/18471996/

 

Sa nei til bombehunder i regjeringskvartalet

For halvannet år siden ville regjeringskvartalets egne sikkerhetsvakter ha bombehunder for å avsløre eksplosiver i biler som parkerte utenfor. De fikk nei.

 

Selvfølgelig fikk de nei.

For hvordan skulle myndighetene å få smuglet bomber inn i bygningene hvis sikkerhetsvaktene i bygget hadde bombehunder ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg vil også oppfordre alle her til å se på fotoene av regjeringsbygningene på nytt, skadene er for spredt til at det kan ha vært en bilbombe.

Om det hadde vært en bilbombe, så må det ha vært en veldig avansert ny type bombe som kan sprenge i vinkel rundt hjørner, og velge ut spesielle punkter hvor den vil slå inn.

 

VG viste for en tid siden bilde av et såkalt bombekrater utenfor hovedinngangen, problemet med dette er bare at det krateret var ikke der like etter sprengningen.

Jeg har nå gått gjennom noen videoer tatt like etter bombingen, men jeg kunne ikke finne noe krater.

Det dukket opp først etter at politiet hadde hatt området avstengt noen dager.

 

 

Har du røyket sokkene dine? For det første, du er 17 år. Hvordan kompetanse har du for å snakke om at det var en bilbombe eller ikke? Jeg tror du ikke helt vet hva 900kg med sprengstoff kan gjøre med et kvartal.

 

På det andre avsnittet ovenfor tar du rett og slett feil. Fulgte du i det hele tatt med på nyhetene den 22.juli og dagene etterpå?

 

Se f.eks denne: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080824

Lenke til kommentar

 

Jeg vil også oppfordre alle her til å se på fotoene av regjeringsbygningene på nytt, skadene er for spredt til at det kan ha vært en bilbombe.

Om det hadde vært en bilbombe, så må det ha vært en veldig avansert ny type bombe som kan sprenge i vinkel rundt hjørner, og velge ut spesielle punkter hvor den vil slå inn.

 

VG viste for en tid siden bilde av et såkalt bombekrater utenfor hovedinngangen, problemet med dette er bare at det krateret var ikke der like etter sprengningen.

Jeg har nå gått gjennom noen videoer tatt like etter bombingen, men jeg kunne ikke finne noe krater.

Det dukket opp først etter at politiet hadde hatt området avstengt noen dager.

 

 

Har du røyket sokkene dine? For det første, du er 17 år. Hvordan kompetanse har du for å snakke om at det var en bilbombe eller ikke? Jeg tror du ikke helt vet hva 900kg med sprengstoff kan gjøre med et kvartal.

 

På det andre avsnittet ovenfor tar du rett og slett feil. Fulgte du i det hele tatt med på nyhetene den 22.juli og dagene etterpå?

 

Se f.eks denne: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080824

 

Jeg har ikke røkt noen sokker. Jeg røyker ikke.

Og jeg er ikke 17 år, men ganske mye eldre.

Jeg har også fulgt med på nyhetene, og jeg vil si at det er ganske mye som offisiell media aldri dekker.

Offisiell medias oppgave i denne saken, som så ofte ellers, er å gi folket "brød og sirkus" slik at folk flest ikke skal begynne å tenke selvstendige tanker og stille spørsmål ved ting.

 

Etter å ha studert denne videoen, så ser det ut til at det var et krater som jeg nok har oversett tidlegere, så det har nok vært en bilbombe likevel.

Men skadene er for spredt og for ujevnt fordelt til at en bilbombe har forårsaket alle skadene.

En kraftig bilbombe kan fremdeles ikke sprenge i vinkel rundt hjørner, og slå inn punktvis.

 

En bilbombe ville heller ikke presset ned hjørnet på taket i det lille tilbygget den sto utenfor, men presset det opp.

Trykket fra eksplosjonen kom ovenfra og trykket hjørnet på taket ned, en kraftig bilbombe på gateplan ville trykket taket opp fordi trykket da ville komme nedenfra og opp.

Og om bilbomben var på 900 kg så ville antakelig mesteparten av taket blitt blåst bort.

 

At Jens Stoltenberg nekter en uavhengig gransking av PST,

er jo egentlig bare en innrømmelse av at her er det noe som må skjules. For det er jo ellers ingen grunn til å nekte en slik gransking.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10030434

 

At politiet vil nekte advokatene innsyn i saksdokumenter ol, er egentlig også en innrømmelse av at her er det noe som skal skjules.

Og begrunnelsen om at innsyn ikke kan skje uten at etterforskningen settes på spill, er ganske tynn og gjennomskuelig. For hvilken etterforskning blir satt på spill om advokatene til de etterlatte får gå gjennom det materialet de har lovlig rett til, og som vil hjelpe dem i den jobben de skal gjøre ?

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10081527

 

De fleste tør dessverre ikke engang tenke tanken om at myndigheter og politi har satt i gang denne falsk flagg aksjonen. Men det burde de gjøre, for vi vil få flere slike, og myndigheter og politi i USA, England og diverse andre land har drevet med slikt i mange år allerede.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I min verden virker også skadene på byggene nokså realistiske med tanken på størrelsen på bomben. Akkurat den lille biten av hjørnet på taket blir for liten til å bruke som argument, dette kan ha en helt naturlig forklaring som at det var ting som falt ned fra vinduene eller deler av bygget som gjorde at den knakk, eventuelt at den knakk av eksplosjonen men ikke datt av på grunn av armeringen.

 

Jeg orker ikke å svare deg seriøst, for i min verden er de konspirasjonsteoriene du kommer med helt på jordet.

Lenke til kommentar

En av de mest kjente falsk flagg aksjoner var da Caesar brente ned store deler av Roma og siden skyldte på de kristne som han gjerne ville bli kvitt.

Er det Julius Caesar du mener? Romersk general og senere keiser?

 

Problemet er at han døde i år 44 før Kristus. Ergo fantes det på den tiden ikke mange kristne å skylde på.

Hvis det er historiekunnskap på dette nivået du forfekter, så lurer jeg virkelig på hvor det er du skaffer deg informasjon fra. For ikke bedriver du vel bevisst desinformasjon, og ikke drar du vel bare ting rett ut av ræva heller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I min verden virker også skadene på byggene nokså realistiske med tanken på størrelsen på bomben. Akkurat den lille biten av hjørnet på taket blir for liten til å bruke som argument, dette kan ha en helt naturlig forklaring som at det var ting som falt ned fra vinduene eller deler av bygget som gjorde at den knakk, eventuelt at den knakk av eksplosjonen men ikke datt av på grunn av armeringen.

 

Jeg orker ikke å svare deg seriøst, for i min verden er de konspirasjonsteoriene du kommer med helt på jordet.

I din verden er kun det myndighetene sier troverdig med andre ord, for konspirasjoner forekommer hele tiden.. også i Norge.

 

En av de mest kjente falsk flagg aksjoner var da Caesar brente ned store deler av Roma og siden skyldte på de kristne som han gjerne ville bli kvitt.

Er det Julius Caesar du mener? Romersk general og senere keiser?

 

Problemet er at han døde i år 44 før Kristus. Ergo fantes det på den tiden ikke mange kristne å skylde på.

Hvis det er historiekunnskap på dette nivået du forfekter, så lurer jeg virkelig på hvor det er du skaffer deg informasjon fra. For ikke bedriver du vel bevisst desinformasjon, og ikke drar du vel bare ting rett ut av ræva heller?

Var vel Nero han mente sikkert. Velvel du fikk i det minste noe å henge deg opp i slik at du kan ta fokus vekk fra alle indisiene som peker i retning en regjeringsstøttet aksjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En av de mest kjente falsk flagg aksjoner var da Caesar brente ned store deler av Roma og siden skyldte på de kristne som han gjerne ville bli kvitt.

Er det Julius Caesar du mener? Romersk general og senere keiser?

Problemet er at han døde i år 44 før Kristus. Ergo fantes det på den tiden ikke mange kristne å skylde på.

Hvis det er historiekunnskap på dette nivået du forfekter, så lurer jeg virkelig på hvor det er du skaffer deg informasjon fra. For ikke bedriver du vel bevisst desinformasjon, og ikke drar du vel bare ting rett ut av ræva heller?

Var vel Nero han mente sikkert. Velvel du fikk i det minste noe å henge deg opp i slik at du kan ta fokus vekk fra alle indisiene som peker i retning en regjeringsstøttet aksjon.

Jeg bare påpeker noe som er indikativt for presisjonsnivået i argumentasjonen.

 

"Er du på heksejakt, så er alle sopelimer et bevis på hekseri."

 

Når et nei til bombehunder - på samme måte som et nei til 24/7 politihelikopterberedskap? - blir tolket som et bevis for planlegging av en 'falsk flagg'-aksjon og ikke utfra en økonomisk 'cost/benefit'-analyse, ja, da man "bevise" hva man vil, min kjære Israel-venn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet til disse konspiratørene er at de har undervurdet det norske folk, nordmenn er ikke som spanjoler, amerikanere eller engelskmenn og jeg forventer at de som har mistet sine nærmeste kommer til å organisere seg utenfor statens rammer med rosetog, bløtkaker, sanger og lignenden og heller starte en nøytral etterforskning som ser på ALLE detaljene.

 

Når sorgen har lagt seg kommer sinnet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva med alle vitneobservasjoner som sier at det var flere skyttere på tross av hva vår akk så frie presse uniformt melder?

 

Tenk deg at du nettopp har blitt skutt etter, du har sett vennene dine dø og du gjemmer deg i en hule i vannkanten, eventuelt i en 20 meter høy fjellvegg. Er det da helt usannsynlig at du hører skudd fra alle kanter? De aller fleste vitnene som har meldt om flere skyttere har brukt den forklaringen - at de hørte skudd fra forskjellige steder samtidig.

 

I tillegg var det en gutt som har uttalt at han svømte med en, for han, ukjent mann over til landsiden. Man kan derfor ikke utelukke flere gjerningsmenn, men dette jobber politiet med å finne ut av. Dette har også media nevnt hundrevis av ganger, så jeg skjønner ikke hvorfor du fortsetter å skylde på dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...