Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser folk flyr rundt med en shotgun av noe slag, som ser ut som deler seg opp i mange skudd og dekker hele skjermen og dreper alt med en gang O.o hva er det for en gunner? Har funnet en oransje sniper, som skyter 5 skudd av gangen i en horisontal linje, den er superawsome. men det er den eneste "spesielle" gunneren jeg har funnet.

Lenke til kommentar

Spilte nye Mechromancern opp til lvl 8 igår, er det flere som syntes den virker i overkant bra? Er jo som en mobil utgave av Turrenten som varer tre ganger så lenge (minst), rekker jo ikke å drepe folk selv lenger..

 

Lurer på hvor latterlig OP man blir om man i tillegg skal begynne å putte perks i den :p

Lenke til kommentar

Spilte nye Mechromancern opp til lvl 8 igår, er det flere som syntes den virker i overkant bra? Er jo som en mobil utgave av Turrenten som varer tre ganger så lenge (minst), rekker jo ikke å drepe folk selv lenger..

 

Lurer på hvor latterlig OP man blir om man i tillegg skal begynne å putte perks i den :p

 

Har ikke prøvd Mechromancer selv, men så en demonstrasjonsvideo hvor en av utviklerne forteller om Gaige og det kommer frem at Gaige er bra for nybegynnere som ikke er vant med Borderlands 2 eller skytespill generelt. Men han sier at det skal være rimelig balansert, så Gaige er veldig lett å bruke i begynnelsen.

 

Jeg reagerte også på hvor lenge Deathtrap holder på etter han er manet frem. Og selv om han har 60 sekunder cooldown (Axton har vel 43 eller var det 48 sekunder cooldown på turreten), som er lengre enn spesialegenskapene til de andre så blir det vel litt overkill.

 

Men forundrer meg ikke om denne karakteren er laget for å gjøre ting veldig lett for folk som ikke er særlig dyktige.

Lenke til kommentar

Prøvde henne også til lvl 8, bare for å prøve og kan konstatere at roboten er for god hehe, men nå var jo denne klassen tildelt de som ikke er så god i spillet og så er vel greit, bare styre unna hvis du skal ha noe utfordring. Talent treet hennes (iallefall den i midten) er jo helt på trynet bra :p ingen dårlige talents der..

Lenke til kommentar

De la til flere levler etterhvert i BL1, så gjør kanskje det her og.

 

Ja det vet jeg, derfor det er så rart at de ikke har klart å gjøre det fra starten av denne gangen. Er jo ikke ferdig med 2 gjennomspilling, så hadde jo vært greit å kunne få skillpoints mens jeg fortsatt spiller. Når jeg nå fullfører er det jo litt begrenset hvor mye mer jeg kommer til å spille, samt det er rett og slett for enkelt nå når motstanden ikke øker i lvl.

Lenke til kommentar

Prøvde henne også til lvl 8, bare for å prøve og kan konstatere at roboten er for god hehe, men nå var jo denne klassen tildelt de som ikke er så god i spillet og så er vel greit, bare styre unna hvis du skal ha noe utfordring. Talent treet hennes (iallefall den i midten) er jo helt på trynet bra :p ingen dårlige talents der..

 

Leste litt nedover på hvert tre. Det i midten gir du deathtrap laser etter bare 6 poeng. Yup, ikke no vanskelig valg. :D pewpew

Lenke til kommentar

Jeg ser folk flyr rundt med en shotgun av noe slag, som ser ut som deler seg opp i mange skudd og dekker hele skjermen og dreper alt med en gang O.o hva er det for en gunner? Har funnet en oransje sniper, som skyter 5 skudd av gangen i en horisontal linje, den er superawsome. men det er den eneste "spesielle" gunneren jeg har funnet.

 

mulig du mener shotguns som har explosive damage? De er hvertfall helt rå. Selv har jeg ikke funnet noen våpen med orange tekst. Noen lilla som er veldig bra da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...