Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

screenshot_261750.jpg

Borderlands 2 er offisielt annonsert, og vil komme til salg i løpet av 2012 til PC, 360 og PS3.

"Combining invention and evolution, Borderlands 2 features all-new characters, skills, environments, enemies, weapons and equipment, which come together in an ambitiously crafted story," said publisher 2K Games in an official statement. "Players will reveal secrets, and escalate mysteries of the Borderlands universe as they adventure across the unexplored new areas of Pandora."

Borderlands 2 is scheduled to be released between April 2012 and spring 2013.


Kilde

Hva er Borderlands? Se i spoilertaggen nedenfor.


Borderlands is a first-person shooter RPG from Gearbox Software that puts players into the shoes of one of four playable characters as they traverse the hostile planet of Pandora in search of a mysterious "Vault," said to contain priceless unknown riches and alien technologies.

Borderlands is an original first-person role-playing shooter game developed by Gearbox Software.
Its weapon system is a ground breaking content generation system that has a never ending variety of weapon and item drops.
The game features a unique art style to complement its story, which places you in the shoes of a treasure hunter in search of priceless alien artifacts.
Borderlands features four-player co-op online, and the console versions feature two-player split-screen play locally.



Hvil du vite mer? Da kan du trykke her.



Hva vil folket ha forandret fra Borderlands 1?
Nye klasser dere savnet? Klasser dere ikke likte?

Discuss!

Endret av Villanden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er først og fremst bare nysgjerrig på hva de har tenkt til å gjøre her.

 

Skal de ha nye klasser? Ny grafikkstil? Skal det være på samme planet? Er gameplayet så og si det samme? Hvis ikke, hva blir annerledes? osv.

 

Siden den narrative siden ved spillet fikk litt pepper, vil jeg vel tro at de prøver å rette opp det litt..

Lenke til kommentar

Det ble hintet til en oppfølger i claptrap dlc'en.

 

 

Quote fra Marcus:

 

"Hyperion asked me to transport you to even bigger, better planets once you are through dispatching that runty little shit. Exciting new worlds like Eden-6."

Gleder meg egentlig mye til Borderlands 2, borderlands 1 var jo ett av de mest morsomste og en av de beste spillene jeg har spilt på en god stund.

Lenke til kommentar

Gleder meg allerede! Har spilt gjennom som Soldier og Hunter. Ønsker meg en lettere måte å styre Duneraceren og andre kjøretøy på. Siren-klassen var ikke gøy i det hele tatt og burde byttes ut. En survivor eller adventurer-klasse hadde vært gøy. En som kan lage våpen av det han finner og benytte seg av forkledninger. Ser for meg at han har en Skag som følgesvenn.

Lenke til kommentar

jeg håper på et mer variert landskap. bossene skal kunne drepes på andre måter enn og bare skyte på dem(Blir litt ensformig) bedre kjøretøy egenskaper, pluss oppgradering av disse. varierte oppdrag, du kan ha med deg et kjæledyr eller en claptrap som kan skade fiender og du kan trene/oppgradere disse også. mye mer bruk av musikk, hørte jo nesten den samme musikken om og om igjen.

og de burde tenke igjennom oppdragene og ikke bare plassere fullt av fiender random, det føles så uferdig i 1ern.

 

det er bare noen av ønskene mine (:

Lenke til kommentar

Det ble hintet til en oppfølger i claptrap dlc'en.

 

 

Quote fra Marcus:

 

"Hyperion asked me to transport you to even bigger, better planets once you are through dispatching that runty little shit. Exciting new worlds like Eden-6."

Gleder meg egentlig mye til Borderlands 2, borderlands 1 var jo ett av de mest morsomste og en av de beste spillene jeg har spilt på en god stund.

 

 

Fortsatt på Pandora. Samme planet :)

Lenke til kommentar

Det ble hintet til en oppfølger i claptrap dlc'en.

 

 

Quote fra Marcus:

 

"Hyperion asked me to transport you to even bigger, better planets once you are through dispatching that runty little shit. Exciting new worlds like Eden-6."

Gleder meg egentlig mye til Borderlands 2, borderlands 1 var jo ett av de mest morsomste og en av de beste spillene jeg har spilt på en god stund.

 

 

Fortsatt på Pandora. Samme planet :)

Mhhh, håper ihvertfall vi får se andre planeter.

 

Ett bilde har kommet ut, vet ikke om det er legit eller ikke.

 

284978_246689465353592_100000376224870_869455_5815373_n.jpg

Lenke til kommentar

Jeg håper flere "special abilities" per klasse, f.eks tre istedet for én. Håper også de fokuserer på å lage gameplayet innen hver klasse dypere istedet for å dra opp antallet klasser til f.eks. 6. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg først og fremst til å spille gjennom spillet og ev dlc med én karakter som jeg utvikler fullt ut, så sånn sett er ikke et stort antall klasser noe jeg har noe behov for.

Lenke til kommentar

Litt mer art. Ikke spes informativt, kanskje, men det ene våpenet ser ihvertfall ut som noe annet enn det på det andre blidet (Tommy-gun aktig). Legger også merke til at han holder to våpen på begge bildene. Mon tro om det er et hint om dual wield, eller om det bare er litt "kunstnerisk frihet". Det kan jo også være en temporær special skill som denne fyren har.

 

screenshot_261750.jpg

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Herlig bilde. (lagt til i førstepost)

 

Ser ut som vi kan forvente en Heavy Weapon-class. Tenker da på våpenet han holder i venstre hånd og de massive patronene han har over skulderen.

 

Hadde vært kult med dual-wield til de andre klassene også. Kanskje to pistoler til en karakter med lite styrke, og to SMG til en annen etc.

 

Gleder meg til å høre mer fra Gamescon.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi får helt sikkert en oppgradert versjon av våpenbyggeren deres, med flere varianter (hvis det er mulig) og forhåpentligvis våpendeler slik at vi kan justere og oppgradere våre favorittvåpen.

 

Awesome teaser. Ser ut som vi får tilgang til en skikkelig bad ass. Faen jeg gleder meg til å se gameplay.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Vi får helt sikkert en oppgradert versjon av våpenbyggeren deres, med flere varianter (hvis det er mulig) og forhåpentligvis våpendeler slik at vi kan justere og oppgradere våre favorittvåpen.

 

Awesome teaser. Ser ut som vi får tilgang til en skikkelig bad ass. Faen jeg gleder meg til å se gameplay.

 

Har ikke sett noe om våpendeler osv ennå, men den nye valutaen "Eridium", kan også brukes til å oppgradere våpen og kjøretøy, så en basic form for "modding" er allerede bekreftet. :cool: Godt mulig oppgraderingen skjer ved utbytte av enkeltdeler, forsåvidt.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...