Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Spilte Gaige litt med Anarchy i går, og det er snabla morsomt! Men når man begynner å komme over 100 stacks med Anarchy blir det i hvert fall foreløpig på tide å lade om, for da treffer man knapt med hagle på kloss hold engang. Blir vel bedre etter hvert som man kan bruke stacks til andre ting også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første campaign dlc, Captain Scarlett and her Pirate's Booty annonsert, og den er faktisk like rundt hjørnet.

 

Captain Scarlett and her Pirate's Booty (link til Kotaku-artikkelen) kommer 16. oktober, altså neste tirsdag, på alle plattformer.

 

borderlands-2-captain-scarlett-and-her-pirates-booty-screenshots.jpg

 

Screen_Shot_2012-10-11_at_7.42.22_AM_copy.jpg

 

It's called Captain Scarlett and her Pirate's Booty. It will take you to an entirely new area of Pandora, a wasteland that was once a beautiful resort by the ocean called Oasis. There you will meet new characters, embarking on a journey to find Captain Scarlett's treasure and battling pirate bandits and sand worms along the way. Don't worry, you can run most of them over with a sand skiff, the DLC's new vehicle (pictured below).

 

Litt tidlig, eller hva tycks?

Endret av Villanden
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

var vel det som var standaren i bl1, at de økte med 5lvl for hver dlc. ser at første dlc til borderlands 1 kom ut ca mnd etter release, noe som egentlig er en passende frekvens å slippe de i. merker at det ikke er så morsot med skyrim hvor de kommer mer i rykk og napp. samme med cod også.

 

håper de kommer med flere karaketer etterhvert, vil også tilbake til dr. ned :green:

Lenke til kommentar

var vel det som var standaren i bl1, at de økte med 5lvl for hver dlc. ser at første dlc til borderlands 1 kom ut ca mnd etter release, noe som egentlig er en passende frekvens å slippe de i. merker at det ikke er så morsot med skyrim hvor de kommer mer i rykk og napp. samme med cod også.

 

håper de kommer med flere karaketer etterhvert, vil også tilbake til dr. ned :green:

 

For det første så håper jeg de slipper denne ytelses oppdateringen det går rykter om at de holder på med. Jeg synes det er uakseptabelt at jeg ramler ned i 30 - 40 bilder i sekundet i intense slag, når det pågår mye PhysX. Eneste løsningen for å ha 60FPS + til enhver tid er å sette PhysX ned til Low. Har tross alt GTX 670 SLI og [email protected].

 

Folk som sitter og sier de har "butter Smooth" 60FPS til enhver tid i dette spillet, lyver. De har ikke fulgt med på FPS hele tiden. Gearbox og Nvidia har innrømmet at det er problemer med spillet. Har sett folk med 1x GTX 560Ti osv sitte og påstå de aldri ramler under 60FPS med alt på Max (inkludert PhysX på High). Dette er bare rein svada.

 

For meg så blir mye av opplevelsen min helt ødelagt hvis jeg ramler mye under 60 bilder i sekundet. Er en grunn til at jeg ville ha GTX 670 SLI.

 

Synes også det er bra at de kommer ganske hurtig med første DLC. Jeg kjøpte Season Pass da jeg også forhåndskjøpte spillet på Steam. Håper denne ytelses saken er patchet inn i den første DLC-en.

Endret av Mann_Av_Gull
Lenke til kommentar

var vel det som var standaren i bl1, at de økte med 5lvl for hver dlc. ser at første dlc til borderlands 1 kom ut ca mnd etter release, noe som egentlig er en passende frekvens å slippe de i. merker at det ikke er så morsot med skyrim hvor de kommer mer i rykk og napp. samme med cod også.

 

håper de kommer med flere karaketer etterhvert, vil også tilbake til dr. ned :green:

 

For det første så håper jeg de slipper denne ytelses oppdateringen det går rykter om at de holder på med. Jeg synes det er uakseptabelt at jeg ramler ned i 30 - 40 bilder i sekundet i intense slag, når det pågår mye PhysX. Eneste løsningen for å ha 60FPS + til enhver tid er å sette PhysX ned til Low. Har tross alt GTX 670 SLI og [email protected].

 

Folk som sitter og sier de har "butter Smooth" 60FPS til enhver tid i dette spillet, lyver. De har ikke fulgt med på FPS hele tiden. Gearbox og Nvidia har innrømmet at det er problemer med spillet. Har sett folk med 1x GTX 560Ti osv sitte og påstå de aldri ramler under 60FPS med alt på Max (inkludert PhysX på High). Dette er bare rein svada.

 

For meg så blir mye av opplevelsen min helt ødelagt hvis jeg ramler mye under 60 bilder i sekundet. Er en grunn til at jeg ville ha GTX 670 SLI.

 

Synes også det er bra at de kommer ganske hurtig med første DLC. Jeg kjøpte Season Pass da jeg også forhåndskjøpte spillet på Steam. Håper denne ytelses saken er patchet inn i den første DLC-en.

 

Spillet her er ikke er optimalisert for SLI foreløpig så man vil ha ca samme frame rate som om man kun skulle hatt ett av samme kort. Er nok ikke noe feinchmecker som deg, syntes generelt sett at det holder fint med en FPS på 40+ men enig at dette uansett burde optimaliseres.

 

PhysX er satt default til og drives av CPU`en og ettersom prossessoren min er old school så dedikerte jeg i Nvidia instillingene det ene skjermkortet til å kjøre PhysX istedenfor og på den måten få utnyttet begge kortene. Har ikke sjekket ordntlig men mener at FPS`en nå ligger 10-20 over det den var før jeg gjorde dette.

 

PS Ser mange rapporterer om generelt dårlig frame rate ved bruk av Nvidia 6 serie kort, viktig å ha lastet ned nyeste driverne for å muligens unngå dette.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Hmm, hva er egentlig en boss i spillet? Jeg har bare møtt en boss som viser livbaren på toppen og jeg er lvl 20. Men jeg har møtt mange forskjellige "bosser" som er vanskelige å ta, uten at livet vises på toppen av skjermen. De bossene får alltid en presentasjon før bosskampen starter.

 

 

Den bossen var den roboten, før Sanctuary ble teleportert bort. Husker ikke navnet. Wilhelm

 

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Mest sannsynlig bosser, har fått totalt 8 oranges så langt fra bosser.

 

Inkludert en hagle som du kaster bort når du reloader men istedenfor å eksplodere så flyr den rundt og skyter fiender.

 

Fikk du dette i co-op? Jeg kan ikke huske å ha fått mer enn 3 - 4 lilla våpen fra bosser i singleplayer. Aldri fått orange

Har fått alle oranges i solo play.
Lenke til kommentar

Mest sannsynlig bosser, har fått totalt 8 oranges så langt fra bosser.

 

Inkludert en hagle som du kaster bort når du reloader men istedenfor å eksplodere så flyr den rundt og skyter fiender.

 

Fikk du dette i co-op? Jeg kan ikke huske å ha fått mer enn 3 - 4 lilla våpen fra bosser i singleplayer. Aldri fått orange

Har fått alle oranges i solo play.

 

Så heldig du var da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...