Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette skal absolutt prøves og eventuelt kjøpes i nær framtid. Hvor er det billigst å kjøpe det?

 

koster 49.99 Euro på Steam nå. Tilsvarer 371,- Kroner. Spillet er kjempeartig

 

Gamersgate.co.uk har det for 30 pund altså hundre kroner billigere. Siden spillet bruker steamworks får du det på steam samme hvor du kjøper det. Finnes sikkert steder som er enda billigere men å kjøpe via steam er med andre ord regelrett å kaste penger ut av vinduet.

Lenke til kommentar

Er det mulig å se hva ekstra man får for å fullføre + oppgavene?

For slik det er nå så ser jeg ikke hva man får i tillegg for å fullføre de.

 

Håper noen forstår hva jeg mener ^^

 

http://www.youtube.com/watch?v=JIZ7-ruIJpc&feature=share&list=UUMfNX7f504Ga-r44jCS_Xcw

 

Kan ikke tro at jeg spilte noen par timer med musikken AV.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Dette skal absolutt prøves og eventuelt kjøpes i nær framtid. Hvor er det billigst å kjøpe det?

 

koster 49.99 Euro på Steam nå. Tilsvarer 371,- Kroner. Spillet er kjempeartig

 

Koster 249,- hos Coolshop, kun idag. Får kode via mail. https://www.coolshop...de_via_email_pc

 

Gamersgate.co.uk har det for 30 pund altså hundre kroner billigere. Siden spillet bruker steamworks får du det på steam samme hvor du kjøper det. Finnes sikkert steder som er enda billigere men å kjøpe via steam er med andre ord regelrett å kaste penger ut av vinduet.

 

Visste ikke at det fantes .co.uk. Har selv brukt .com, men ser nå at en kan spare litt ved å bruke co.uk.

Lenke til kommentar

Er det mulig å se hva ekstra man får for å fullføre + oppgavene?

For slik det er nå så ser jeg ikke hva man får i tillegg for å fullføre de.

 

Håper noen forstår hva jeg mener ^^

 

Du kan sjå kva du får, men ikkje spesifikt. På oppdraget står det f.eks. tegn av ein oransje shotgun, då får du ein oransje shotgun, men meir får du ikkje vita før du har fullført.

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Visste ikke at det fantes .co.uk. Har selv brukt .com, men ser nå at en kan spare litt ved å bruke co.uk.

 

Trur nok det er et lite smutthull vi benytter oss av når vi lager en account som er tiltenkt britene :)

 

Men absolutt ikke ulovlig og såpass lite utbredt at ingen bryr seg. Har hatt kontoen i over et år og spart over tusenlappen foreløpig.

Lenke til kommentar

Er det elektronisk (Nedlasting av spillet) på Gamersgate.co.uk?

 

Nå har jeg googlet litt på ytelsesproblemet som gjør at man ramler under 60 bilder i sekundet uansett hvor kraftig maskin man har. Og det viser seg at iallefall alle som har (Nevner ikke dårligere kort siden jeg har GTX 670 SLI) GTX 670/680 GTX 670/680 SLI plages med at FPS ramler helt ned mot 40 bilder i sekundet med jevne mellomrom. Dette er dårlig optimalisering av spillet/drivere eller en kombinasjon.

 

Det ble bedre for min del etter jeg deaktiverte Ambient Occlusion og satte View Distance fra Ultra High til High. Fant endel bra info på Borderlands 2 Tweak Guide. Men fortsatt har jeg sett det dippe såvidt under 60FPS med min nye karakter. Da bare spilt singleplayer.

 

Ser at det er svært lav GPU belastning in-game på begge GPU-er. 40-60% og lavere i noen tilfeller. Så helt tydelig dålig optimaliserting av spill/drivere. FPS varierer fra 130FPS + og ned mot 40FPS. Faktisk er det høyere GPU belastning på spillmenyen - 85%+ på begge GPU-er og over 300FPS.

 

Sitat fra Borderlands 2 Tweak Guide:

 

In terms of settings, if you're looking to squeeze out extra performance, then a combination of reducing View Distance, turning off Ambient Occlusion, Depth of Field, or PhysX should do the trick while still keeping things pretty to look at. If you are using an older GPU but still want to enjoy the game’s PhysX effects, then consider adding a second NVIDIA GPU to improve performance. If you're really struggling for FPS, a few advanced tweaks like disabling God Rays and Dynamic Shadows will help you get better framerates.

 

Jeg brukte gullnøkkelen min første gang jeg kom til Sanctuary, som mange andre. Men man har 2 gullnøkler når man forhåndskjøpte spillet (Kommer neppe til å bruke den siste gullnøkkelen før jeg er level 30+). Alt man trenger å gjøre er dette:

 

http://www.youtube.com/watch?v=bH8EyUBU38U

Endret av Mann_Av_Gull
Lenke til kommentar

Er det elektronisk (Nedlasting av spillet) på Gamersgate.co.uk?

 

Ja. Som regel fra selve gamersgate, men når spillet har steamworks slik som BL2 så får du en nøkkel i stedet for "download" linken. Bruk nøkkelen for å aktivere spillet i steam og last det ned derfra akkurat som om du hadde kjøpt det på steam. Samme greia med xcom for eksempel.

 

Jeg brukte gullnøkkelen min første gang jeg kom til Sanctuary, som mange andre. Men man har 2 gullnøkler når man forhåndskjøpte spillet (Kommer neppe til å bruke den siste gullnøkkelen før jeg er level 30+). Alt man trenger å gjøre er dette:

 

Visste ikke at jeg kan få enda en nøkkel og har selfølgelig brukt opp den jeg hadde. Takk for tipset!

Lenke til kommentar

Her:

 

profile.bin Unlimited Golden Key exploit

On October, 1st, 2012 a new exploit was found for PC that lets the player use his gold keys an infinite times. You do this by right clicking on the profile.bin file located at Documents\My Games\borderlands 2\willowgame\savedata\(some number) and clicking on "Properties" and setting it to "Read Only". Then launch the game and use the Golden Keys, quit the game and uncheck the "Read Only" box (This is important, remember to uncheck it after you are done). Then go back to the game and you should still have all your keys and the items. This is because the game saves your golden key info in the profile.bin file and when you set it to readonly, it cannot know that you used your keys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...