Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Kom akkurat nye shift koder nå. Akkurat testet for PC og den funket

 

Shift codes oct 5

Posted by Gearbox Software's twitter feed:

PC SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: WBK3T-TSH6Z-633B3-BT3TT-Z6SR5 [Active 6PM-9PM CT on 10/5]

Xbox 360 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: C3CBJ-CW5CR-3R6TR-5F33T-5RXZX [Active 6PM-9PM CT on 10/5]

PlayStation 3 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: C3CBJ-CW5HJ-6S3WJ-9B53T-5RX6C [Active 6PM-9PM CT on 10/5]

Endret av Mann_Av_Gull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er så typisk det. De to dagene jeg faktisk ikke har tilgang til PCen skal de være ekstra gavmilde med disse kodene... jaja, gleder meg til å komme hjem å starte på True Vault Hunter.

 

Kom en ny kode for 10 min siden. Neste kommer klokken 22.00 i kveld.

 

Er jo uansett ikke noe morro når man får alle våpene sine fra den kista. Halve poenget med Borderlands er jo å finne våpen rundt om kring i Pandora

 

Kan jo hende disse gullkodene kan brukes til noe annet etterhvert, om man sparer på dem? Man vet jo aldri hva Gearbox finner på.

Lenke til kommentar

Er så typisk det. De to dagene jeg faktisk ikke har tilgang til PCen skal de være ekstra gavmilde med disse kodene... jaja, gleder meg til å komme hjem å starte på True Vault Hunter.

 

Kom en ny kode for 10 min siden. Neste kommer klokken 22.00 i kveld.

 

Hjelper ikke... :p

Endret av Blitsen
Lenke til kommentar

Åh, kjipt. Jeg spiller på 360 og jeg har ikke gullmedlemskap lenger, og da får jeg ikke brukt kodene :( Jeg skal kjøpe det neste uke.

 

Du trenger kun Shift-konto, du kan registrere deg via Extras på hovedmenyen. Du får 1 key for det og.

På Xbox 360 trenger man gullmedlemskap for å registrere en Shift-konto.

Lenke til kommentar

Er så typisk det. De to dagene jeg faktisk ikke har tilgang til PCen skal de være ekstra gavmilde med disse kodene... jaja, gleder meg til å komme hjem å starte på True Vault Hunter.

 

Kom en ny kode for 10 min siden. Neste kommer klokken 22.00 i kveld.

 

Er jo uansett ikke noe morro når man får alle våpene sine fra den kista. Halve poenget med Borderlands er jo å finne våpen rundt om kring i Pandora

 

Kan jo hende disse gullkodene kan brukes til noe annet etterhvert, om man sparer på dem? Man vet jo aldri hva Gearbox finner på.

 

Jeg for min del sparer de til jeg blir max level.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...