Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg har nå sikkert brukt 500,000 cash på spilleautomaten uten å få orange-våpen.

 

Drepte Jack og the Warrior igår for første gang. (Klarte det på første forsøk) Var overraskende enkelt mtp. hvor mange andre bosser jeg har slitt med. (Var lvl 30)

 

Startet på den nye modusen nå. Vault hunter mode eller hva den nå heter. Er det større sjangse for å få Orange våpenet da via slot maskinen? Hele baren var stappfull av hvite og grønne items igår etter forsjøke på å få orange våpen. XD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Startet først Scarlett i normal spillmodus med en Level 34 Commando jeg har. Ble alt for enkelt da fiender i normal modus ser ut til å levle til max 30. Noen bosser blir vel Level 31 og 32...

 

Da fant jeg ut at det var på tide å heller starte karakteren min i True Vault Hunter Mode..

 

Det som var litt kult var at etter å ha startet i TVHM så fant jeg ut at når jeg kom til Claptraps plass så fant jeg for det første safen som jeg hadde i Sanctuary og felles-safen som man kan lagre ting for andre karakterer man har. Men ikke nok med det, man kunne faktisk ta fast travel derifra til Oasis og begynne med Scarlett i TVHM uten å komme til Sanctuary først :)

 

Så jeg tok meg en tur bare for å se i Oasis i TVHM. Og joda, nå var fiender på min Level og var ei utfordring :) Gearbox er bare geniale!

 

Jeg var veldig glad i alle våpnene og utstyret jeg hadde samlet fra Playthrough i Normal mode. Men fant fort ut at selv helt i begynnelsen på TVHM så finner man våpen og utstyr som faktisk er nesten bedre, og bedre i mange tilfeller. Så jeg solgte alt det gamle ;)

Lenke til kommentar

Det er godt å høre. Da blir det kjøp likevel.

Synd (og overraskende) at de ikke har økt level cap, men men.

 

Husk at i 1-ern så kom det ikke økt Level cap før DLC Nr.3 (The Secret Armory of General Knoxx) om jeg ikke tar feil. Kom vel en ytterligere økning av Level cap i en patch også.

Endret av Mann_Av_Gull
Lenke til kommentar

@Mann_Av_Gull:

 

Ok, det visste jeg ikke. Skaffet ikke eneren før tre DLCs var ute.

 

@Muffinrex5:

 

Jeg svarte på den tråden tidligere.

Etter nå å ha sjekket systemkrav ser jeg at du skal være fint i stand til å kjøre det. Du når jo nesten opp til anbefalt hardware og ligger godt over minimum.

Skulle du mot all formodning få problemer likevel får du helt sikkert refundert kjøpet på Steam.

Lenke til kommentar

Du kan tipse henne hver gang en starter ett nytt spill, men får da kun ett våpen av henne.

 

Våpen følger lvl, så på lvl 50 får en SMG med ild og 6000 i damage.

 

Hvor mye en må tipse varierer fra gang til gang. Kan få det billig, eller en må betale dyrt før hun velger å gi deg våpenet.

 

Jeg fikk først en Corrosive smg. Så tipset jeg enda mer og fikk en firedamage smg. Begge var lilla kategori. Dette var med min Commando Level 38 på Playthrough 2. Tipset vel 15 - 20K.

 

Har man penger nok så skal man vanligvis kunne få 2 stk. smg. Vanligvis er den andre fire damage så vidt jeg vet. Har også lest at dersom man dropper våpnene man fikk, for så å f.eks gå ut av sanctuary og komme tilbake igjen, så kan man tipse Moxxi mer og få nye våpen igjen. Eller gjøre det på neste level, og få nye våpen som er skalert til din level.

 

Så prøvde jeg med min Level 27 Gunzerker... Han hadde ikke så my cash, så tipset vel mellom 10 og 15K + og fikk 1 stk. corrosive smg. Var også lilla kategori (Altså meget bra våpen).

 

Og de skal være på samme level som karakteren din når du får dem. Disse kommer veldig godt med da man mest finner skitvåpen i salg, og finner vanligvis ikke mye bra rundt om på Pandora, især om man spiller singleplayer.

Endret av Mann_Av_Gull
Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat driver og spiller igjennom spillet, og vi begynte med en helt ny bruker samtidig så vi er samme level. Han fikk et oransje våpen i level 12 på spilleautomaten. :)

 

Jeg har over 100 timer med 2 forskjellige karakterer i spillet, hvorav ca. 25 timer er i multiplayer. Enda ikke sett noen orange våpen. Mulig jeg får se det med Commandoen min siden han er i True Vault Hunter Mode nå og Level 39. Skal normalt sett finne bedre og bedre loot når man nærmer seg Level 50. Foreløpig har jeg mest fått blå etter boss kills, og et par lilla om jeg ikke husker feil. Men så spiller jeg singleplayer, og da er ikke looten like bra som i multiplayer.

 

Nå skal det sies at de første 20 og noen timer jeg spilte, og det var i multiplayer forresten.. så var jeg ikke så godt kjent med hvordan våpensystemet og fargekoder funket i spillet. Så mulig at noen fant orange våpen. Kan iallefall ikke utelukke det helt.

 

Har forøvrig spilt mye på spilleautomater også. Mulig jeg har fått et par lilla våpen. Men jeg har iallefall ikke fått orange.

Endret av Mann_Av_Gull
Lenke til kommentar

Du har ganske dårlig Luck score, Mann_av_gull. Men sånt skjer all den tid random loot er random. :/

 

Samtidig skal det sies at jeg og har kasta inn sikkert 500k på moxxi automatene og aldri fått noe høyere enn lilla items. :)

 

Edit: Så kommentarene på Moxxi tips, såvidt jeg vet kan du selge det første våpenet du får og få en ny en senere, tilpasset din level, men "Good touch" gir hun bare ut en gang. M.a.o en god ide å vente til 50 med å tipse for den. :) Rett meg om jeg tar feil.

Endret av Couchfighter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...