Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller 1-ern mye nå. I singleplayer. Kjøpte GOTY på Steam for noen mnd. siden og har ikke spilt det så mye før. Men lysten kom etter jeg spilte 2-ern endel.

 

Må si at 1-ern er ikke mye dårligere enn 2-ern. Så anbefaler absolutt å kjøpte 1-ern for de som ikke har det.

 

Singleplayer i disse spillene er helt OK faktisk. Man kan ta ting i sitt eget tempo og får all looten selv. Bakdelen er at det kan være litt vanskeligere med bossfighter osv. Lurt å bruke mest mulig health og skjold skills, og ha skjold med health regen. Og ofte må man gjerne være et par levels over det som oppdraget tilsier.

Endret av Mann_Av_Gull
Lenke til kommentar
Kva skal ein bruke Erdium på når ein har kjøpt alt i black market?
Du bruker Eridium 4stk hver gang du skal inn til Terramorphous :) Men han dropper type 20stk så du har nesten aldri mindre enn maksimum som er 99.
Ja, eg er nok ikkje kome såpass langt til å ha høyrd om han, men har høyrd at det er ein fyr ein kan kjøpa våpen av med Eridium..? Kan det stemme? Hmm... lurar på kva som skjular seg i kassen til Roland i Sanctuary....

 

Han har ikke jeg hørt om :) Ville likt å møte på han som selger det isåfall :)

Lenke til kommentar

Ingen koder oppe og går nå, nei.

 

Klarte å escape ut infoboksen om true vault hunter mode i går, så er det noen som vil kort fortelle meg hva det er?

 

Tenk diablo. Du starter på nytt, men alt av fiender, loot og vanskelighetsgrad ligger hakket over der du sluttet såvidt jeg vet. Har såvidt begynt på det selv.

 

Når jeg først er her må jeg påpeke at til tross for at jeg syntes første spillet var ganske overhypet og kjedelig så storkoser jeg meg med oppfølgeren

 

Handsome Jack er en av de bedre antagonistene jeg noensinne har vært borti. På linje med Kefka og Jon Irenicus spør du meg.

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Jeg har makset ut alt i 1920x1200 og PhysX er på High. Kjører 2 stk. GTX 670 i SLI, hvorav det andre kortet også blir brukt til PhysX. Hvorfor ramler jeg under 60FPS ganske ofte? Dette skjer i singleplayer også.

 

Har akkurat startet en ny Commando her og er på Level 5. Hvilke innstillinger må jeg redusere for å aldri ramle under 60FPS?

 

Edit: Har funnet i denne guiden at ved å slå av Ambient Occlusion (Ser nesten ikke forskjell med på eller av) så henter man inn mye ytelse. Og ved å sette View distance fra Ultra High til High eller Medium så henter man også mange FPS uten å se så mye forskjell. Så får seg om jeg klarer å holde meg over 60FPS konstant nå.

Endret av Mann_Av_Gull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...