Gå til innhold

Uttrykk din kondolanse og sorg over tragedien i Oslo og på Utøya


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som ungdomspolitiker selv, så kom dette på meg som et sjokk. Engasjerte ungdommer er fremtidens største ressurs ettersom vi antagelig mistet flere som hadde bidratt til et velfungerende demokrati i Norge.

 

I denne tiden er vi som er ungdomspolitikere alle AUF-ere, uansett om vi representerer RU eller om vi er FpU-ere. Kondolanser går til de som har mistet bekjente og kjære i Oslo, eller på Utøya. Jeg er imponert over hvordan landet har stått samlet, og jeg håper gjerningsmannen får sin fortjente straff.

 

Steffen Eriksen Haneboe, Viseformann Modum Unge Høyre

Lenke til kommentar

Jeg overlevde mye i krig og jeg så mange folk som døde i krigen . Men i dag , så jeg mange unge folk som døde helt meningløs , gråter jeg . Jeg takknemlig et fredelig land som Norge som har tatt imot meg som flyttning , og jeg ser norsk folk som lider , jeg er så trist . Jeg kondolere med dere !

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Mine kondolanser til Norge og spesielt alle ofre,skadde og pårørende. Dette er ufattelig trist, og nå må vi stå sammen og ikke la dette knekke oss i kampen for demokrati og et fritt land.

Lenke til kommentar

Mine kondolanser til de som har blitt påvirket av de avskjelige og tragiske hendelsene som tok sted sist fredag. Oslo vil aldri bli den samme igjen, nå som dette har skjedd. Helt utenkelig...

 

Det som gjelder nå, er å stå sammen og aldri gi inn for frykt og sinne. Nordmann eller utlending, det gjør ingen forskjell. Stå sammen, Norge og rop høyt "VI GIR OSS IKKE, VI GLEMMER IKKE"

 

La tid lege sårene, men gi en tanke til de som har mistet sine kjære og de etterlatte.

 

Gå videre og bygg opp det som er ødelagt, sterkere og bedre enn før...

Lenke til kommentar

Jeg føler sterkt med alle de som har mistet noen av sine kjære, alle de som fortsatt sitter ved en sykeseng og våker, alle de som ennå går i uvisshet ...

 

Vi skal gi de pårørende all vår støtte, vi skal minnes de som har gått bort, og vi skal vise at det norske demokratiet også tåler dette. Men det kommer til å gjøre vondt en stund.

Lenke til kommentar

Mine kondolanser til de døde og deres pårørende. En situasjon jeg ikke kan sette meg inn i, og en situasjon jeg ikke unner noen. Men jeg syns det er utrolig rørende å se hvordan alle samler seg i en slik stund og bekjemper nettopp dette budskapet denne mannen prøvde å spre. Hver døde person hedres for deres engasjement i å gjøre Norge, og verden, et bedre sted å være. Og selv om de er døde nå, vil deres navn bære frem en sterk røst som styrker det de trodde på ytterligere. Å ta livet fra unge mennesker er et siste nødskrik fra et menneske med vrangforestillinger, og som ikke klarer å løsrive seg fra sine tvangstanker. Jeg både tror og håper at effekten av hans handlinger vil motarbeide hans ideologiske tankegang i lang, lang tid fremover - og dermed ikke la livene til de avdøde være forgjeves fratatt vårt samfunn, deres familier og nærmeste.

 

Mine dypeste tanker, medfølelse og kondolanser. Og en hjertens takk til alle som bistod i arbeidet som gjorde at flere ikke måtte bøte med livet på denne tragiske dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...