Gå til innhold

Uttrykk din kondolanse og sorg over tragedien i Oslo og på Utøya


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er selv politiker og skulle vært på øya et par dager etterpå på SU sin sommerleir -- men det ble det selvfølgelig ikke noe av.

 

Kondolerer til alle rammede. Hadde selv venner og bekjente der, heldigvis med livet i behold.

 

Mr_skeptisk: Nei, hvorfor uttrykke medfølelse i en så tragisk situasjon, eller hva?

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Vil uttrykke min dypeste medfølelse til de etterlatte, dersom noen av dere skulle komme over dette.

 

Jeg håper denne ufattelige tragedien likevel vil kunne bidra med at vi som samfunn vil kunne stå sterkere sammen. I solidaritet.

 

La oss som brukere av et nettsamfunn som får frem det beste ved demokratiet, ytringsfriheten, stå sammen på en slik måte at vi fekter med ord, ikke våpen, la oss diskutere ekstreme meninger til døde, men aldri fortie dem, men først og fremst, la oss stå sammen og uttrykke vår dypeste medfølelse til ofrene den 22.07.2011.

 

Måtte deres liv aldri gå tapt for ingenting, og måtte deres minne styrke demokratiet og landet dere engasjerte dere så dypt i.

Lenke til kommentar

Jeg kondolerer til alle pårørende etter tragedien den 22.07.2011. Dere vil for alltid ha min og landets støtte. Landet står samlet sterkere enn noensinne før nå, og ingen skal være alene. Det er så trist, det finnes ikke ord. Men det er kjærligheten som driver dette landet, ikke hatet. Og det har blitt bevist på det sterkeste etter at denne grusomme tragedien rammet hele Norge.

 

Måtte ofrene hvile i fred og ha det bra der hvor de er nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Alle mine tanker går til de drepte, skade, savnede og de pårørende. Spesielt går mine tanker til kjære Ann Helen m/ familie som mistet lillesøstera si som var så altfor ung! :(

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det er litt over én mnd. nå siden denne forferdelige, tragiske og grusomme tragedien skjedde, men jeg tenker fortsatt på den, og jeg tenker fortsatt på alle de som er berørt av tragedien. Alle de berørte har min dypeste medfølelse! Vi kan ikke ane hva mange av dem har vært igjennom og hva de kommer til å gå igjennom.

 

Jeg sender mine aller dypeste kondolanser til alle sammen!

Lenke til kommentar

Jeg hadde ferie den jævlige dagen. Jeg satt hjemme for meg selv, med gode søkekunnskaper og fikk brutalt mye informasjon veldig tidlig.

 

Jeg skulle egentlig rive opp rosebuskene. Jeg klippet heller rosene og tok de med til domkirka. De rosene skal få leve og neste år, 22 juli så skal jeg til domkirka med roser. Jeg har ikke endret politisk standpunkt, men jeg har meldt meg inn i det partiet jeg sympatiserer med (AP). Jeg skal finne jævlenne der de gjemmer seg og dra trollet fram i lyset så lenge jeg lever! Tilgivelse er bra, men rettferdighet er viktigst!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er så rart å se en av sine beste venner på minnefilmer på youtube.. Det er sånt som skjer med alle andre..det er sånt som skjer på film

 

Det går ikke én dag uten at jeg tenker på deg, vennen. Savner deg sykt mye. Du vil aldri bli glemt <3 Er så ufattelig glad i deg. Det vil aldri stoppe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når slutter det å gjøre så vondt? :cry:

 

Det vil altid være et savn der det har vært nært vennskap og kjærlighet. Men det vil gjøre mindre vondt etterhvert. Det er lurt å snakke med en prest, en fortrolig person eller med lege om det blir tungt. Sitter du oppe halv fire om natten og sliter med tunge tanker så syntes jeg at du burde snakke med noen.

 

 

Litt informasjon her også.

http://auf.no/-/bulletin/show/675534_viktig-informasjon?ref=mst

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...