Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt en del rykter om en polsk (?) youtube-video av en hamster eller noe hvor det var en tekstlinje som sa noe om en bombe i oslo. Denne skal ha blitt lastet opp for et par dager siden.

 

Noen andre som har hørt om dette?

 

Den var falsk. Personen endret tittelen til dette, utvilsomt for å få flere hits.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tuller du??

Han har akkurat SLAKTET et titalls forsvarsløse ungdommer, barn, kvinner og menn. Skutt dem plaff ned mens han så dem inn i øynene, og mens de løp for livet. HVORDAN kan du si at han ikke er et monster?? En vanlig mann???

 

Som du sikkert skjønner er jeg sterkt uenig, og han er ihvertfall ikke det spor lik meg!

 

Han sier han er et menneske, som alle oss andre, og han har helt rett. Mennesket er det eneste dyret på denne jorden som er i stand til å planlegge og utføre slik ondskap. Dyr handler på insinkt og behov. Mennesker planlegger, hevner, og dreper av ren lyst.

 

Nå er jeg ingen psykolog, men jeg er sikker på at vi alle har tanker som på ingen måte er veldig forskjellig fra de han har hatt. Problemet, er når han mangler alle spærrer og setter tanken ut i live, der vi "vanlige" mennesker ikke dveler med en slik tanke men bare går vidre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Da skal det ha vært enorme krefter i sving. Jeg stiller meg tvilende til denne hypotesen; folk hadde vel hørt eksplosjonen i tilfelle?

"Det var først ett helvettes smell,så begynte det å riste... Trudde det var en tanks eller ett fly som var rett utenfor huset. Dette skjedde på Stange."

Henta frå kommentarfeltet på artikkelen. Er enig i at det verka litt underleg, men det er teoretisk mogleg ville eg tru..

 

Trykkbølgen fra eksplosjonen ville i så fall blåst alt av vinduer i området, og etterlatt et enormt krater. Dette er bare en vill spekulasjon i kjølvannet av de tragiske hendelsene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...