Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Håpar forøvrig folk har nok vet til å ikkje begynne å flame familie ol.

 

Det norske folk kommer sannsynligvis til å reagere på samme måte som med familienavnet Quisling.

Lenke til kommentar

Tror faktisk jeg skal la være å dømme fyren noe som helst før jeg får en bekreftelse på at det er faktisk fyren politiet har anholdt :shrug:

 

Når VG går ut med bilde vil jeg anta at de har bekreftet bilde med øyenvitner fra utøya.

 

At VG derimot presenterer facebook-profilen hans som fakta er jo helt sykt. Profilen er jo tydelig fabrikert med et formål. Han ville bli kjent.

Lenke til kommentar

Altså ingen offisielle uttalelser fra politiet enda, selv om VG legger ut navnet. Det sier de også selv indirekte ved at de viser til andre kilder:

VG har fått bekreftet fra flere uavhengige kilder...

... Flere utenlandske medier har også navngitt Breivik som gjerningsmannen.

Lenke til kommentar

til alle dere som finner ting i denne tråden støtene av en eller annen grunn, det er 260 medlemmer som konstant leser og gjerne kommenterer i denne tråden, det er nok såpass mye aktivitet at du kan ikke forvente at moderatorene henger med og du kan heller ikke forvente at alle passer på at de ikke tråkker noen på tærne.

 

føler med alle som har venner og kjente som er skadd, drept eller savnet men dette er en åpen diskusjon og med det fører det andre sine syn og meldinger. selv om at tråden har tatt en mer seriøs retning og ikke masse oppkast av propaganda, rasisme osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...