Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Eg vil opplyse om ein ting:

Profilen med det norske flagget er ein heilt annan person. Han har ingenting med det som har skjedd i dag å gjere! Eg har mange felles bekjente med denne personen og det kan bekreftast!

 

EDIT:

Han er forøvrig frå vestlandet.

Dårleg dag å heite tilnærma det same som ein viss annan kar...

Endret av afirm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet ikke om noen så NRK akkurat? så TV-en akkurat i siste liten og hørte "facebook bilde", en i brun jakke.

Det samsvarer jo ikke med den aktuelle profilen, noen som vet mer? hva sa dem egentlig på nrk akkurat?

Så det jeg også, men bildet lignet veldig på et bilde i albumet hans (bilde nummer 4).

Lenke til kommentar

vet ikke om noen så NRK akkurat? så TV-en akkurat i siste liten og hørte "facebook bilde", en i brun jakke.

Det samsvarer jo ikke med den aktuelle profilen, noen som vet mer? hva sa dem egentlig på nrk akkurat?

Så det jeg også, men bildet lignet veldig på et bilde i albumet hans (bilde nummer 4).

Lenke til kommentar

Wow, fyren har jo to profilar, skal unngå å lenke av respekt til mods, men den andre er jo tydeleg meir privat.

Edit: Den andre profilen vart sletta mens eg skreiv dette innlegget:S

Tar ikke det 6 dager for en profil å bli slettet? eller tar jeg feil?

24 timer når man melder en person som død.

Lenke til kommentar

Wow, fyren har jo to profilar, skal unngå å lenke av respekt til mods, men den andre er jo tydeleg meir privat.

Edit: Den andre profilen vart sletta mens eg skreiv dette innlegget:S

Tar ikke det 6 dager for en profil å bli slettet? eller tar jeg feil?

Tja, som sagt før vart alt stuffet på andre profilar lagt ut den 17. 23 idag, u do the math. Ville gjerne skjerme familie og venar.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Er på jobb, og prøver å få noen andre til å ta over for meg. Det å følge med på forum hvor jeg ser at det er så mange engasjerte er noe som bryr meg. Jeg vil jo vite mest mulig om denne saken jeg og, er bare ikke klar for å se noen bilder av gjerningsmannen enda. Det er alt jeg ber om.

 

Kondolerer så mye. Dette svir noe jævlig. Helt utrolig at noen ønsker å skape så store skader i sitt eget land.

 

"I månedsskifte juni/juli flyttet han også ut fra leiligheten på Oslo vestkant og til landlige Rena i Hedmark."

 

Fy flate, relevant for meg som nå bor 20 min fra Rena...og var der i dag tidlig...

 

Oh noes. Hva med de som faktisk ble rammet?

Lenke til kommentar

Wow, fyren har jo to profilar, skal unngå å lenke av respekt til mods, men den andre er jo tydeleg meir privat.

Edit: Den andre profilen vart sletta mens eg skreiv dette innlegget:S

Tar ikke det 6 dager for en profil å bli slettet? eller tar jeg feil?

Tja, som sagt før vart alt stuffet på andre profilar lagt ut den 17. 23 idag, u do the math. Ville gjerne skjerme familie og venar.

Han oppretter ny profil og sletter sammtidig sin private

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg viser stor avsky for det som har skjedd i dag, og håper gjerningsmannen får den straffen han fortjener. MEN, jeg er ikke for den lynsjestemningen som har oppstått i Norge nå mtp anti sider etc.

 

Helt enig. Jeg blir kvalm av diverse kommentarer og trusler som publiseres både her og på Facebook. Vold mot vold blir feil i denne sammenhengen.

 

Gratulerer, A.B., du er verdenskjent. Var det verdt det?

Lenke til kommentar

Jeg tipper fyren er rimelig fornøyd nå. Han har gjort noe som har snudd opp ned på hele Norge, har opptatt alle de store nyhetskanalene hele dagen og har til og med fått Obama til å komme med en uttalelse. Sikkert derfor han ikke skjøt seg selv. Han ville se effekten av det han har gjort.

 

Mmm, la han se på mens vi fordømmer ham og fortsetter det produktive og fantastiske samfunnet vi har, så kan han være tilskuer fra cellen sin i de neste 60 årene. Passer meg fint.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå har VG gått ut med navn.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10080610

 

EDIT: Og bilde.

Kritisk til islam

 

I nettdebatter markerer han seg som belest, og en med sterke meninger om norsk politikk. Han fremmer svært konservative meninger, som han også kaller nasjonalistiske. Han uttrykker seg sterkt imot multikulturalisme - at kulturelle forskjeller kan leve sammen i et samfunn.

 

Han har blant annet hatt mange innlegg på nettstedet Document.no, som er et islamkritisk nettsted som publiserer nyheter og kommentarer

 

Kritisk til Islam?? Han er jo sjøl beste beviset på at man ikke trenger være hjernevasket av religion for å begå de mest avskylige handlinger!

Lenke til kommentar

VG oppgir fullt navn:

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10080610

 

Anders Behring Breivik (32) som er pågrepet for bomben i Oslo sentrum, og massedrapene på Utøya, har bodd på Oslos vestkant i hele sitt liv, før han meldte flytting til Hedmark for én måned siden.

 

http://www.facebook.com/profile.php?id=100002651290254

 

http://twitter.com/#!/AndersBBreivik

 

http://www.purehelp.no/company/details/breivikgeofarm/994089269

Endret av Din_Laban
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...