Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

547926_10151347772231345_869827153_n.jpg

Heftig truck du har der, det skal du ha! Hvor mange penger har du brukt på den?

Jeg tapte rundt 50k en gang. Jeg sovna i irl mens jeg kjørte mot Tyskland. Hadde på hodetelefoner også. Jeg bråvåkna i det jeg traff autovernet. Hva jeg har lært, er å verken kjøre truck, eller spille truck simulator mens man er trøtt :p

Skrevet

Ah, aner ikke hvor mye eg har brukt. Har blitt en del 10 tusener ja. Om du sjekker YT kanalen min så ligger det ett lite klipp fra en ETS2 livestream eg hadde. Fatter ikke at eg overlevde den bakketuren.

Spiller forøvrig Darksiders nå på PS3!

Skrevet

Har jobbet mye i det siste, så det har ikke blitt noe særlig tid til spilling, annet enn Half-Life 2: Episode 2. Det er jeg litt over halvveis igjennom, og spillet holder seg virkelig godt!

Ellers så har jeg vært lynkjapt innom Uncharted 2 igjen, og det forventer jeg at jeg vil fullføre iløpet av neste uke.

Det jeg har spilt aller mest er The Simpsons: Tapped Out på iOS. Blir level 30 iløpet av dagen :)

Skrevet

Stardrive PC

veldig gøy når man har satt seg godt inn i det

Antar du har med de siste oppdateringspakkene også?

Er spillet verdt å kjøpe det med de endringene som har blitt gjort? Forstod det sånn at det var litt "Alpha / Beta" følelse fortsatt i det.

Personlig spiller jeg akkurat nå Dishonored på PS3 men kan ikke si at jeg rekker så mye med to små gutter som krever sitt :)

Skrevet

Antar du har med de siste oppdateringspakkene også?

Er spillet verdt å kjøpe det med de endringene som har blitt gjort? Forstod det sånn at det var litt "Alpha / Beta" følelse fortsatt i det.

Personlig spiller jeg akkurat nå Dishonored på PS3 men kan ikke si at jeg rekker så mye med to små gutter som krever sitt :)

kjøpte det på steam så jeg tenker at de siste oppdateringene er der.

Er noen få bugs men det er absolutt verdt å skaffe seg

spiller Dark souls ps3 akkurat nå

Skrevet

Har ikke hatt så mye tid til å spille om dagen, men det går litt i:

Star Wars The Old Republic (blitt ganske bra nå med en del oppdateringer og server merges)

Guild Wars 2

Kerbal Space Program

SimCity

Ser frem til 12 Juni da RIFT blir helt gratis. Liker virkelig spillet, men ønsker ikke å betale abbonoment, særlig når det nesten ikke er andre spillere der.

Skrevet (endret)

Litt for mye å gjøre på spillfronten egentlig.

Persona 4 Arena

Gunslinger

Metro LL

Dishonored (igjen)

Guacamelee!

starcraft 2

Døgnet har for få timer.

Endret av firberblad
Skrevet (endret)

Most recent: League of Legends (Level 6, Sivir)

Døgnet har for få timer.

^ This. Det skulle gjerne ha vært nærmere 40...

Jeg har også for mye på timeplanen:

Dark Forces

Far Cry 3: Blood Dragon

SpellForce 2 + expansions (3stk. eller så)

Hele Tomb Raider-serien

Far Cry 3

Dragon Age + Origins

Bare søren at man må kaste bort så mye tid på å sove. :hrm:

Nesten så jeg er glad for at SCII ikke er i nærheten av å være så bra som SC vanilla, så det var enkelt å legge bort det igjen etter å ha rundet HoTS-kampanjen...

Endret av Paladin@LANur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...