Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Mulig det er den Mako-biten som smitter over til resten av spillet, men cover-systemet og litt diverse virker veldig løst i ME, men som sagt det var virkelig ikke så ille som jeg husket det. Kan være at jeg har gjort det en del verre i hodet mitt også for all del :) Men det første jeg merket, nok en gang, ved oppstart av ME2 er hvor mye tightere og mer behagelig kontrollene er skrudd sammen :D

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går ikke ann å legge skjul på at Mass Effect 1 hakker så inn i helvete til tider. Men sånn ellers rent grafisk hadde det holdt seg langt bedre enn jeg fryktet. Følte ikke kontrollene var like mongo som de var på Xbox 360 heller, men det kan være at jeg rett og slett husker feil. Men ja, det hakker. Fryktelig mye til tider. Mass Effect er ett såpass bra spill uansett, at jeg ikke lot det hindre meg i nok en etterlengtet og heseblesende gjennomspilling av denne perlen etter gammelt :)

 

Og endelig skal jeg få spillt igjennom med samme karakter. Lagringsfila bugget seg husket jeg når ME3 kom på 360 i sin tid, så da ble det litt sånn nedtur der ved oppstart.

 

Hva er det som gjør at det hakker? Er det enkelte områder, eller når det er mange fiender på skjermen samtidig? Har ME2 samme problemene?

Lenke til kommentar

 

Det går ikke ann å legge skjul på at Mass Effect 1 hakker så inn i helvete til tider. Men sånn ellers rent grafisk hadde det holdt seg langt bedre enn jeg fryktet. Følte ikke kontrollene var like mongo som de var på Xbox 360 heller, men det kan være at jeg rett og slett husker feil. Men ja, det hakker. Fryktelig mye til tider. Mass Effect er ett såpass bra spill uansett, at jeg ikke lot det hindre meg i nok en etterlengtet og heseblesende gjennomspilling av denne perlen etter gammelt :)

 

Og endelig skal jeg få spillt igjennom med samme karakter. Lagringsfila bugget seg husket jeg når ME3 kom på 360 i sin tid, så da ble det litt sånn nedtur der ved oppstart.

 

Hva er det som gjør at det hakker? Er det enkelte områder, eller når det er mange fiender på skjermen samtidig? Har ME2 samme problemene?

 

Opplevd lite hakking selv, men ofte at teksturer bruker litt tid på å laste inn, spesielt da i Mako-sekvenser og i starten av cinematics. Litt uheldig når de ikke har lasta skikkelig når Saren komer på skjermen. Han ser ikke like rå ut i low res.

 

Dette er med xbox 360.

 

Mass effect 2 har litt samme når kjøretøyet i DLC der brukes, ellers ikke tror jeg.

 

Edit:

Det er med noen hundre timer spilt i Mass Effect 1.

 

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar

Er på en skikkelig civ5 bender igjen. Med et par gøyale modpacks fikk det jaggu nytt liv når jeg begynte å bli lei.

Endte opp i en rut, hvor jeg fulgte samme formularet hver gang noe som innebar slow earlygame, men tar fullstendig fra etter 300 or so turns. Med addons forandrer gameplayet seg en hel del, gjør enkelte tidsepoker lengre, legger til nye, flere luxuries etc.

Vurderer Beyond Earth siden det visstnok ble betydelig bedre etter exp.

Lenke til kommentar

20 timer inn i Mass Effect 2 nå..mtp. at jeg var 32 timer på jobb fredag tom. søndag så er det mye spilling for meg altså :p Er noe med disse spillene som bare får meg til å sitte i timevis om gangen, trodde jeg møtte veggen spillmessig etter mot slutten av Fallout 4....og sverget at jeg ikke skulle røre ett tilsvarende langt spill igjen med det samme.

 

Men det varte jo ikke lenge før ME-pakken låg for tur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...