Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Fikk låne, eller rettere sagt, pusha på meg Until Dawn av en kompis. Spillte noen timer og fikk bekreftet min misstanke om at dette var et dårlig spill(film). Jeg grøsser ved tanken hvis spillfremtiden blir sånn.

 

Nå spiller jeg litt The Witcher 3 for å bli bra igjen.

 

Et av årets beste spill. Så det! Helt fantastisk for de som er store fans av skrekk.

Lenke til kommentar

 

Fikk låne, eller rettere sagt, pusha på meg Until Dawn av en kompis. Spillte noen timer og fikk bekreftet min misstanke om at dette var et dårlig spill(film). Jeg grøsser ved tanken hvis spillfremtiden blir sånn.

 

 

 

Et av årets beste spill. Så det! Helt fantastisk for de som er store fans av skrekk.

 

 

Helt enig. Et av årets høydepunkt! Og det ligger på solide 80 og 79 på Opencritic og Metacritic basert på rundt 100 anmeldelser. Måtte det komme mange flere slike spill.

 

EDIT: Halo 5 ligger på 4 poeng høyere. Med i underkant av 100 anmeldelser. Og det med en elendig singleplayer (sies det..). Reddet av en multiplayer for fansen. Bare sånn for å avslutte pissekonkurransen. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

Fikk låne, eller rettere sagt, pusha på meg Until Dawn av en kompis. Spillte noen timer og fikk bekreftet min misstanke om at dette var et dårlig spill(film). Jeg grøsser ved tanken hvis spillfremtiden blir sånn.

 

Nå spiller jeg litt The Witcher 3 for å bli bra igjen.

 

Et av årets beste spill. Så det! Helt fantastisk for de som er store fans av skrekk.

 

Tror jeg lett kan si jeg har spillt 15 spill som jeg synest er bedre en Until Dawn i år gitt. Det blei for kleint for meg.

Lenke til kommentar

Spiller Rainbow Six Siege alt for mye om dagene. Blir ganske ofte at jeg sier til meg selv at dette blir siste runden, så er plutselig klokka 7 på morgenskvisten :p

 

Ganske intenst til tider når du plutselig er alene mot 2-3 fiender å du hører det knuses og smeller rundt omkring å man prøver sitt beste for å forsvare gisselet eller bomba :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spiller og spiller. Det er rettere å si jeg dør og dør i Bloodborne. :p

 

 

Helt enig. Et av årets høydepunkt! Og det ligger på solide 80 og 79 på Opencritic og Metacritic basert på rundt 100 anmeldelser. Måtte det komme mange flere slike spill.

 

Og flere kommer, blandt annet Until Dawn 2. :) Det er riktignok ikke en oppfølger til UD1 (logisk nok), men blir nok mye av det samme, med andre karakterer og ny historie.

 

http://www.ign.com/articles/2015/10/12/until-dawn-developer-hints-at-sequel

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er bortreist i julen og glemte selvsagt å ta med 3DS'en, så da blir mobilspill redningen. Kjipt, for jeg hadde kjøpt in Majoras Mask for å kose meg med i julen. Men nå har Flow Free nesten blitt en besettelse, selv om jeg begynner å gå tom for nivåer. Leser meg også opp på Gwent for å naile den siste trophyen når jeg kommer meg hjem og får spilt The Witcher 3 igjen  :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...