Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller litt av hvert om dagen. På jobb har jeg spilt Football Manager 2016, The Binding of Isaac og One Finger Death Punch, mens jeg hjemme har spilt Transistor og Star Wars Battlefront i tillegg til litt Yoshi's Woolly World.

 

I tillegg har jeg prøvd (og ikke likt) flere spill jeg har hatt liggende eller kjøpt iløpet av Steam-salget, blant annet Train Valle, Pillars of Eternity, Rogue Legacy, Shadow of the Necrodancer +++

Lenke til kommentar

SteamWorld: Heist. Først gav de oss tower defense i, øh, SW: Tower Defense, så et Metrovania-lignende spill kombinert med Dig-Dug. Denne gangen snakker vi 2d taktisk skytespill. Rar serie, med andre ord. :p Men selv om jeg ikke likte Tower Defense noe særlig synes jeg Dig var en ekte klassiker, og Heist ser ut til å være minst like bra. Er foreløpig bare på 3DS, men kommer til det meste av plattformer i første kvartal neste år. Er bare å glede seg for dere uten 3DS. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Slo likevel til på Mass Effect Trilogy pakken for 12USD på PS3. Har alle på 360, men kun ME er bakoverkompatibel på One enda.

 

For ett fornøyelig gjensyn, og det var ikke så krise kontrollere og grafikk å komme tilbake til som jeg forventet. Hakker gjør det jo..og VELDIG mye til tider, men la gå :p

Lenke til kommentar

Spiller Story of Seasons på 3DS nå, mens jeg venter på at Overlord: Fellowship of Evil (Xbone) skal lastes ned. Story of Season er det nyeste Harvet Moon-spillet, men grunnet lisens og sånt bullshit fikk de ikke lov til å kalle det Harvest Moon. Men tro meg, dette er og blir Harvest Moon. Har du spilt ett av dem vet du hva Story of Seasons dreier seg om. Det betyr også at de har gjort en del forbedringer her. Nå kan vi plante, vanne og høste ni planter om gangen, i stedet for bare en og en som tidligere. Sparer mye tid der. :) Vi kan også lagre all maten til dyrene i kisten i huset, og deretter plukke dem opp fra fjøset. Det gjør det mye enklere å fore dyrene. Vakkert er det også. Eneste minuset er at vi ikke kan selge noe i butikken lengre, men må vente til en markedsplass er åpen. I starten er det bare én fyr der, og han dukker opp ca en gang i uken. Men det blir flere folk der etterhvert, så etter en stund vil markedsplassen være åpen så godt som hver dag.

 

Overlord: Fellowship of Evil aner jeg fint lite om, annet enn at det er i Overworld-universet, er billig (ca kr 170,- på XBone) og har fått middels kritikk. Men drit i det. Historien er skrevet av Rhianna Pratchett. Det alene er nok verdt prisen. :) For de som ikke kjenner navnet så godt er hun datteren av Terry Pratchett, fyren bak Discworld, og Rhianna selv har blandt annet skrevet historien i Tomb Raider rebootene (og mye mer). Ser du navnet Rhianna Pratchett eller Gail Simone vet du historien blir svært bra. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Fikk såvidt begynt på Mass Effect 2 i dag, travle dager med 30-års dag feiring, på det harde viset :p og påfølgende natthelg på jobb!

 

Ellers ligger Resident Evil 0 klart, får starte på det om jeg kjenner at Mass Effect gameplayet tar overhånd :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fikk såvidt begynt på Mass Effect 2 i dag, travle dager med 30-års dag feiring, på det harde viset :p og påfølgende natthelg på jobb!

 

Ellers ligger Resident Evil 0 klart, får starte på det om jeg kjenner at Mass Effect gameplayet tar overhånd :)

Du kjøpte vel trilogien til PS3? Hvordan synes du det kjører? Er det brukbart? Vurderer å gjøre det samme, men jeg husker noen nevnte at det var så dårlig på PS3, så da blir jeg naturlig nok ganske skeptisk.

 

Ellers så går det i Fallout 4 og World of Tanks i disse dager.

Lenke til kommentar

 

Fikk såvidt begynt på Mass Effect 2 i dag, travle dager med 30-års dag feiring, på det harde viset :p og påfølgende natthelg på jobb!

 

Ellers ligger Resident Evil 0 klart, får starte på det om jeg kjenner at Mass Effect gameplayet tar overhånd :)

Du kjøpte vel trilogien til PS3? Hvordan synes du det kjører? Er det brukbart? Vurderer å gjøre det samme, men jeg husker noen nevnte at det var så dårlig på PS3, så da blir jeg naturlig nok ganske skeptisk.

 

Ellers så går det i Fallout 4 og World of Tanks i disse dager.

 

 

 

Det går ikke ann å legge skjul på at Mass Effect 1 hakker så inn i helvete til tider. Men sånn ellers rent grafisk hadde det holdt seg langt bedre enn jeg fryktet. Følte ikke kontrollene var like mongo som de var på Xbox 360 heller, men det kan være at jeg rett og slett husker feil. Men ja, det hakker. Fryktelig mye til tider. Mass Effect er ett såpass bra spill uansett, at jeg ikke lot det hindre meg i nok en etterlengtet og heseblesende gjennomspilling av denne perlen etter gammelt :)

 

Og endelig skal jeg få spillt igjennom med samme karakter. Lagringsfila bugget seg husket jeg når ME3 kom på 360 i sin tid, så da ble det litt sånn nedtur der ved oppstart.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...