Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Jeg har blitt bitt av basillen i alle fall. De første timene var noe trege, og spillet er ikke helt uten problemer (mye trasking fram og tilbake føler jeg), men nå er det veldig gøy å holde på med. Og så skal det visstnok bli coop-muligheter etterhvert.

 

Har for øvrig laget en 16-minutters gameplay-video der jeg rett og slett spiller gjennom en "vanlig" dag i Stardew Valley. Saken og videoen kan ses her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig appellen til Stardew Valley? Samboern spiller det hele tiden, men det ser jo ikke morsomt ut. Jeg ser hun går rundt og hugger trær og slår i stykker noen steiner, men det ser veldig monotont ut.

Hva er appellen til Diablo? Gå dit, deng noen tusen monstre, få bedre utstyr og deng noen tusen litt større monstre. ;) Men Stardew Valley er bare Harvest Moon med dårlig grafikk. Trenger ikke nødvendigvis være dårlig, men jeg holder meg til ekte Harvest Moon. Selv om det heter Story of Seasons nå pga copyrights. :)

 

On-topic har det blitt noen timer med Creativerse de siste dagene. Minner sterkt om Minecraft, bare med god grafikk og multiplayer på public server med mange andre folk. Og fullstenidg gratis. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Blitt en del FarCry Primal, men etter at jeg fikk sabeltanntiger på laget har alt blitt for enkelt. Men har også endelig kjøpt Sleeping Dogs: Definite Edition til PS4 for en hundrelapp, så vurderer å ta det i påsken. Har det på PC (standard utgave), men klarer ikke helt å motivere meg til å spille der. 

Lenke til kommentar

Evoland 2. Veldig bra så langt. Minner litt om Zelda. Spilte også gjennom episode 2 av Walking Dead Michonne. For så vidt en spennende historie, men ekstremt kort (en time per episode) og det er nesten ingen form for utforskning. I WD sesong 1 og 2 kunne man i det minste gå litt rundt og se på ting og snakke med folk. Før det igjen spilte jeg gjennom Samorost 3 og det er så langt årets spill for min del. Så bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...