Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller Insurgency å synes det er et knall bra spill :) Blir som regel grusa av fienden, men håper jo at jeg blir bedre etterhvert som jeg spiller. Klarte utrolig nok å bli mvp første runden jeg spillte å da hadde jeg ikke peiling på hva jeg gjorde en gang :p

Skrevet

Metal Gear Rising: Revengeance. Etter å ha brent meg på en del kjipe spill de siste dagene var det godt å endelig begynne med dette, som i det minste er det moro, om enn overfladisk og tullete.

Skrevet

Sherlock Holmes: Crimes & Punishments. Virker greit, men savner en sammenhengende historie. Man løser bare de forskjellige sakene uten at de har noe med hverandre å gjøre. De er for all del spennende å løse, men savner en historie som driver deg videre, slik som f.eks. The Testament of Sherlock Holmes.

Skrevet

Beyond: two souls (jeg elsker dette spillet men jeg blir jævlig frustrert av å spille det innimellom)

Syntes spillet er veldig lett å spille og får meg til å bli veldig involvert i flere timer. Nå har jeg spilt det her siden nesten det kom ut men har vært uten ps3 i 6 måneder så ble stor glede av å få den tilbake.

Dragon age origins.

Jeg prøver meg som mage denne gangen. Det går forsåvidt dårlig. :p

Skrevet

Mage er sjelden et godt valg i noe vestlig rollespill, er min erfaring. I tillegg til at de ikke tåler noenting starter de alltid med lite MP og få spells, så man ender opp med å løpe i ring rundt fiendene frem til mange, mange timer senere når man har fått noen kraftige spells og nok MP til å ikke gå tom hele tiden. I mange spill er også potions som fyller opp MP svindyre. Jeg skulle ønske man i større grad gjorde så det er kult å være mage helt fra begynnelsen av ved å gi de noen fordeler som de fysiske klassene kan være misunnelige på.

Skrevet

Ja, jeg er egentlig enig. Jeg prøvde første gangen jeg spille dragon age å være mage men det gikk jo rett til helvete.

Man begynner veldig enkelt, og det plager meg litt. Føler jeg gjør mer nytte som menneske eller dverg. Jeg skal prøve å spille litt videre for å se hvordan det går, men jeg tviler på at jeg får noe ut av det annet enn mye frustrasjon.

Skrevet

Synes egentlig mage fungerer helt fint i vestlige rollespill. Spiller ofte som det, eller i alle fall en slags hybrid. Hadde en awesome warrior mage i Skyrim. Straight up melee er kjedelig.

Skrevet

Sherlock Holmes: Crimes & Punishments. Virker greit, men savner en sammenhengende historie. Man løser bare de forskjellige sakene uten at de har noe med hverandre å gjøre. De er for all del spennende å løse, men savner en historie som driver deg videre, slik som f.eks. The Testament of Sherlock Holmes.

Er det et spill du vil anbefale?

Skrevet

Synes egentlig mage fungerer helt fint i vestlige rollespill. Spiller ofte som det, eller i alle fall en slags hybrid. Hadde en awesome warrior mage i Skyrim. Straight up melee er kjedelig.

Jeg pleier alltid å begynne som en fysisk klasse som starter med eller kan lære seg litt magi etterhvert. Erfaringsmessig vil det alltid være nyttig å kunne heale seg selv uten items og noen spill har også fiender som er veldig resistende mot fysiske angrep.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...