Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Disney Infinity. Utrolig bra spill jeg trygt kan anbefale til de fleste. I stedet for melkeku, pengesluk osv bør man tenke Little Big Plant kombinert med Disney. ;)

Dumt man må kjøpte figurer for å spille dem, burde vært slik at man kjøpte dem inn i spillet med å gjøre utfordringer

Lenke til kommentar

Disney Infinity. Utrolig bra spill jeg trygt kan anbefale til de fleste. I stedet for melkeku, pengesluk osv bør man tenke Little Big Plant kombinert med Disney. ;)

 

Spillet er konge for å si det mildt. Spiller det selv. En av mine største overraskelser dette året :)

Jeg skal nok kjøpe mer figurer etterhvert, for å se hvilke spennede ting som blir tilgjengelige

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Spillet er konge for å si det mildt. Spiller det selv. En av mine største overraskelser dette året :)

Jeg skal nok kjøpe mer figurer etterhvert, for å se hvilke spennede ting som blir tilgjengelige

Blir et dyrt spill sammenlagt med tanke på hvor mange figurer det fins

Lenke til kommentar

Spilte nettopp litt Fifa11, fyfaen for noe dritt. :p

 

Desse moderne fotballspela har lang veg å gå til det originale Sensible Soccer frå 1992. Da e da so e nåke.

 

Forløparen Microprose Soccer var også meget bra, spesielt 2'aren. Kick Off heller ikkje så ille, for dei som hadde Amiga på slutten av 80-talet.

Endret av Knut Lavngard
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Dead Space 3 :)

 

Forresten, når jeg er inne på det..

 

Origin kode til Dead Space 1:

EA44-FCZG-7G3E-4FX5-P98C

Førstemann til mølla!

 

Gir ut en kode til Battlefield 3 (Origin) og Dead Space 3 (Origin) senere i dag eller i morgen, så vær på vakt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...