Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble akkurat ferdig med Divinity Dragon Commander, for et utrolig kult spill :) Blir nok et par custom campaign på meg over tid. Ble også akkurat ferdig med The Incredible Adventures of Van Helsing, litt rar slutt, men det var absolutt verdt 40kr ^^

 

Ellers logger jeg inn av og til på Scrolls for å kjøpe nye kort med shards.

 

Føler jeg burde sett opp WiiU igjen, jeg blir mindre stresste når jeg spiller spill der. (Mario, Pikmin 3)

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar

Ble en del timer i Final Fantasy XIV: A Realm Reborn i går, og det blir nok en god del timer i dag også. Kjipt at open beta slutter i morra, men early access er jo neste helg uansett, og karakterene fra open beta slettes ikke. Det er fortsatt mulig å slenge seg på, om noen er i tvil.

 

Og bare så det er sagt er det ikke samme spill som sist. Forrige FFXIV var så dårlig at å kalle det ræva er en fornærmelse av nevnte kroppsdel. Denne nye versjonen er mer det spillet jeg har ventet på i årevis. Det gjør fint lite nytt, men er mer en "best of MMORPG". Sonene er litt for små for min smak, men det går jo bare at grafikken er helt nydelig, og det er bare noen sekunder med loading å gå fra en sone til neste ;)

Endret av Lykketrolling
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...