Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Prøvde akkurat ut Medal of Honor som jeg fikk med i humblebundle. Det spillet skal aldri røres igjen!!!

Makan til møkk, ble instant killed gang på gang av artillery å annet piss. De jeg skulle skyte tålte tydeligvis 100 bullets, mens jeg tålte bare 1.

 

Neste på lista er Mirrors Edge. Håper for guds skyld det spillet er bra :)

Endret av 1982kims
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Prøvde akkurat ut Medal of Honor som jeg fikk med i humblebundle. Det spillet skal aldri røres igjen!!!

Makan til møkk, ble instant killed gang på gang av artillery å annet piss. De jeg skulle skyte tålte tydeligvis 100 bullets, mens jeg tålte bare 1.

 

Neste på lista er Mirrors Edge. Håper for guds skyld det spillet er bra :)

Å det er et spill etter min mening du ikke vil angre på at du har prøvd:)

Lenke til kommentar

Jeg liker det godt så langt. Men det virker å være mer en hyllest til de eldre MM-spillene, f.eks. kan du såvidt jeg skjønner bare bevege deg en rute om gangen, ikke springe fritt rundt som i MM6-9. Og dagene går litt vel fort synes jeg. I tillegg så er det jo "work in progress" så det er mye som ikke er ferdig. Hver rase har foreløpig bare én klasse tilgjengelig, du kan bare spille gjennom kapittel 1 av 4, det er diverse bugs som at snarvei-ikonene forsvinner innimellom, osv. Men det er et bra spill, kanskje litt konservativt, men så har det jo Legacy i tittelen så det er vel som det skal være.

Lenke til kommentar

Jeg liker det godt så langt. Men det virker å være mer en hyllest til de eldre MM-spillene, f.eks. kan du såvidt jeg skjønner bare bevege deg en rute om gangen, ikke springe fritt rundt som i MM6-9. Og dagene går litt vel fort synes jeg. I tillegg så er det jo "work in progress" så det er mye som ikke er ferdig. Hver rase har foreløpig bare én klasse tilgjengelig, du kan bare spille gjennom kapittel 1 av 4, det er diverse bugs som at snarvei-ikonene forsvinner innimellom, osv. Men det er et bra spill, kanskje litt konservativt, men så har det jo Legacy i tittelen så det er vel som det skal være.

 

gleder meg, men tror jeg venter til release:p

Lenke til kommentar

Prøvde akkurat ut Medal of Honor som jeg fikk med i humblebundle. Det spillet skal aldri røres igjen!!!

Makan til møkk, ble instant killed gang på gang av artillery å annet piss. De jeg skulle skyte tålte tydeligvis 100 bullets, mens jeg tålte bare 1.

 

Neste på lista er Mirrors Edge. Håper for guds skyld det spillet er bra :)

Jeg vil anbefale deg å prøve My Little Pony: Friendship in Furs.

Endret av Hertug Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...