Gå til innhold

Verdens Eliten - Du skal få leve, Du skal dø! Punktum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

om det er ekte eller ei. Spennende å faktisk lese det. Men er veldig skeptisk nå 'blå krystaller' og denne stereo-typiske hollywood film underground opplegget (Resident Evil anyone?) må jeg innse at det er muligheter for at det/mye er bullshit.

Lenke til kommentar

 

Jeg har selv lest endel på nyhetspeilet, og jeg kan bekrefte at det er en del useriøs overtro der, men mye informasjon er også riktig og kan sjekkes opp mot andre kilder.

 

 

Ei klokke som står er korrekt to ganger i døgnet. Underholdende at du tar Nyhetsspeilet alvorlig.

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar

 

Jeg har selv lest endel på nyhetspeilet, og jeg kan bekrefte at det er en del useriøs overtro der, men mye informasjon er også riktig og kan sjekkes opp mot andre kilder.

 

 

Ei klokke som står er korrekt to ganger i døgnet. Underholdende at du tar Nyhetsspeilet alvorlig.

 

klokka mi teller faktisk til 24 (viser klokke), og derfor er det du sier feil :)

 

men ontopic:

 

Jeg vil gjerne se noen av de så kalte ikke-riktig artikkelene som gjengår i denne tråden? Er ukjent med Nyhetsspeilet, så mener ikke trolle eller no.

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne se noen av de så kalte ikke-riktig artikkelene som gjengår i denne tråden? Er ukjent med Nyhetsspeilet, så mener ikke trolle eller no.

Er bare å plukke ut de du vil, så vidt jeg kan se er det ikke en eneste objektiv artikkel på forsiden med rot i min virkelighet, nå spørs det bare hvilken virkelighet du lever i.

 

Ting som "Helsepersonell: Stopp Libya-bombingen nå!" er vanskelig å ragumentere mot da dette er meninger, ikke fakta.

 

Men, f.eks chemtrails(kondens-stripene bak flyene) som vistnok er til for å forgifte menneskeheten, hvorfor i all verden skulle "makteliten" forgifte verden, og samtidig forgifte seg selv?

Og samtlige vaksiner er vistnok en forgftning.

Leste ett sted der at maten vi får også er forgiftet.

Jens sin påståtte test-liste(usikker på hva de mener med test-liste):

1. (Over)eksponering for elektromagnetisk stråling

2. Snikforgiftning via mat-tilsetninger

3. Snikforgiftning via vaksinering

4. Eksponering for chemtrails, værmanipulering og HAARP

5. Codex Alimentarius i Norge

Hvorfor all denne forgiftningen av både seg selv og resten av menneskeheten?

 

Men, vil du tro, kjør på, men personlig betviler jeg sterkt at "verdens eliten" forgifter alt og alle.

Nyhetsspeilet roper "ulv" i annenhver setning og blander fakta med fri fantasi.

Noe fakta finner du nok i alle artikkler.

 

Ta f.eks en setning du har sitert på første side, "Bare se deg rundt: De bygger undergrunnsbaser og bunkere overalt. Åpne øynene deres, folkens"

Hvor mange undergrunnsbaser og bunkere har du sett har blitt bygget i det siste?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forfatteren bak historien, Herr Frank Aune er riv ruskende gal.

 

Når en psykisk labil person med paranoide vrangforestillinger lar fantasien løpe løpsk, er resultatet åpenbart.

 

Jeg vil driste meg til å påstå at bare dumme, svake og lettpåvirkelige mennesker kan bite på noe sånt som dette her. Herre min hatt at det går an.

 

"Hemmelig militærbase, energifelt, krystaller"... Hah! Tull.

BS fra A til Å, ferdig med den saken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stemmer jo at vi bygger bunkere, men at de bare er til makteliten stemmer ikke helt, dog i kommunestyret så ble jeg fortalt at "bunkers" stønadden som den populært ble kalt er avsluttet. Viss du går på eldre skole så er det nesten garantert bunker i kjelleren osv...... I Norge er vi også usedvanlig dårlige til å holde på hemmeligheter, så de som har bygget dette ville lekket detaljer for lenge siden.

Lenke til kommentar

Jeg er fristet til å si at artikkelen trådstarter henviser til føyer seg inn i rekken av pølsevev som legger beslag på verdifulle menneskeressurser. En trend nå om dagen er at folk, i stedet for å gjøre noe fornuftig, bruker massevis av tid på å drømme opp slike "konspirasjonsteorier" (av mangel på bedre ord). Disse "teoriene" (de er egentlig ikke teorier) bidrar til at mindre opplyste og/eller mindre intelligente mennesker blir overbevist om at myndighetene er ute etter å skade dem. Er det noen her som tror dette gjør jobben til myndighetene lettere? Nei.. Dermed skaper man en masse problemer og konflikt ut av løse luften.

 

Bruk heller tiden deres på noe samfunnsnyttig, forbaskede forrædere. Problemet er jo imidlertid at å dikte opp "konspirasjonsteorier" krever svært lite energi mens man sitter foran dataen, og at samfunnsnyttige ting krever langt mer innsats.

Endret av Dux ducis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Viss du går på eldre skole så er det nesten garantert bunker i kjelleren osv...... I Norge er vi også usedvanlig dårlige til å holde på hemmeligheter, så de som har bygget dette ville lekket detaljer for lenge siden.

Jepp, på gamleskolen hadde vi bunkers. Ble brukt som innendørs skytebane. :)

 

Med det systemet vi har i dag, med personer som blir bytta ut hele tiden, er det litt merkelig dersom dette ikke har blitt "i mye større grad".

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

dere er ganske dumme da.. fordi forfatteren har skrevet noe fri tankegang, føyer dere resten under teppet? og alt er "teorier" , bruk 2 dager, les litt, lær litt. Mye er riktig fra nyhetsspeilet , mye er sprøyt. VG.no kun fakta eller!? Er jo stort sett svada + dritten vi har i samfunnet. Lite fokus på hva som egentlig er viktig.

 

Og den som enda ikke har skjønnt det ligger mer bak 9/11 en vi fikk servert bør vel få sjekket hodet. Tar jeg feil? bevis det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bruk heller tiden deres på noe samfunnsnyttig, forbaskede forrædere. Problemet er jo imidlertid at å dikte opp "konspirasjonsteorier" krever svært lite energi mens man sitter foran dataen, og at samfunnsnyttige ting krever langt mer innsats.

 

Se på samfunnet da, se på utviklingen siste 100 årene, bør det ikke settes en stopper for galskapen? Voldtekter hver uke, rasehat og klasseforskjellen eksploderer mens folk er mer opptatt av idol en hvorfor vi bomber libya. Tror det er bra jeg at alternativ media setter fokus på ting vi detsverre ikke får servert. For all del bruk tiden på noe samfunnsnyttig, men husk å ikke behandle konsekvensen, gå til grunns.

 

Forresten dikte opp teorier? tror du må sjekke fakta litt først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forfatteren bak historien, Herr Frank Aune er riv ruskende gal.

 

Når en psykisk labil person med paranoide vrangforestillinger lar fantasien løpe løpsk, er resultatet åpenbart.

 

Jeg vil driste meg til å påstå at bare dumme, svake og lettpåvirkelige mennesker kan bite på noe sånt som dette her. Herre min hatt at det går an.

 

"Hemmelig militærbase, energifelt, krystaller"... Hah! Tull.

BS fra A til Å, ferdig med den saken.

 

men du biter på regjeringens utspill om at libyakrigen er for å beskytte sivile?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bruk heller tiden deres på noe samfunnsnyttig, forbaskede forrædere. Problemet er jo imidlertid at å dikte opp "konspirasjonsteorier" krever svært lite energi mens man sitter foran dataen, og at samfunnsnyttige ting krever langt mer innsats.

 

Se på samfunnet da, se på utviklingen siste 100 årene, bør det ikke settes en stopper for galskapen? Voldtekter hver uke, rasehat og klasseforskjellen eksploderer mens folk er mer opptatt av idol en hvorfor vi bomber libya. Tror det er bra jeg at alternativ media setter fokus på ting vi detsverre ikke får servert. For all del bruk tiden på noe samfunnsnyttig, men husk å ikke behandle konsekvensen, gå til grunns.

 

Forresten dikte opp teorier? tror du må sjekke fakta litt først.

 

 

Ja, hva med samfunnet? Skal det tåkepratet der liksom lure meg til å tro på teoriene deres? Er det plutselig åpenbart at samfunnet har forandret seg slik du beskriver? Jeg tror ikke du har den fjerneste anelse om hvordan samfunnet har forandret seg. Fantes det ikke voldtekter, rasehat, klasseforskjeller og lignende for 100 år siden? Neivel? Da må jeg visst ha sovnet i historietimen.

 

Ikke svelg alt konspirasjons-folka serverer deg rått: samfunnet i dag har mye til felles med samfunnet for 100 år siden. Jordens dominerende skapning er tross alt mennesket, og med mennesket så følger det en hel del egenskaper som ikke bare forsvinner eller oppstår på magisk vis (eller var ikke mannfolk så kåte før i tiden at de kunne finne på å voldta?). På de punktene det har forandret seg så skal jeg være så frekk at jeg påstår at det har forandret seg til det bedre (i hovedtrekk). Vi har i hvert fall ingen utstrakt kultur for å ha slaver i Norge i dag, og de vanskeligst stilte får et visst minimum av staten. Dette er bare en av mange gode utviklinger.

Endret av Dux ducis
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Forresten dikte opp teorier? tror du må sjekke fakta litt først.

Det er det vi gjør, og all fakta taler mot disse teoriene folk som herr Aune presenterer gjennom «alternativ media».

 

heheh feil. og det vises på din fremgangsmåte i denne tråden at du legger all vekt på person angrep mot en frank og 0 seriøse inspill angående fakta eller fiksjon. og du er moderator? håpløst.

Lenke til kommentar

heheh feil. og det vises på din fremgangsmåte i denne tråden at du legger all vekt på person angrep mot en frank og 0 seriøse inspill angående fakta eller fiksjon. og du er moderator? håpløst.

Jeg vil ikke si at noe av det som har blitt sagt så langt i tråden kvalifiseres som personangrep. Publiserer man slike artikler på nettet må man forvente å bli kalt gal. Hvis du likevel mener innlegg her bryter med retningslinjene så rapportér de, da jeg selv deltar i diskusjonen og er «inhabil».

 

Jeg trodde det var de som kom med påstander som hadde ansvar for å presentere fakta?

Lenke til kommentar

Forresten dikte opp teorier? tror du må sjekke fakta litt først.

Det er det vi gjør, og all fakta taler mot disse teoriene folk som herr Aune presenterer gjennom «alternativ media».

 

heheh feil. og det vises på din fremgangsmåte i denne tråden at du legger all vekt på person angrep mot en frank og 0 seriøse inspill angående fakta eller fiksjon. og du er moderator? håpløst.

 

Jeg håper du tilgir min tone, men jeg er rett og slett lei av påståelige konspirasjons-folk som tror ting er så ekstremt enkelt at de kan konkludere med "samfunnet går i dass" eller at "jødene styrer media", og dermed legge dette til grunn i teoriene sine. Folk må rett og slett være litt mer kritiske til hva de blir fortalt.

Lenke til kommentar

Forresten dikte opp teorier? tror du må sjekke fakta litt først.

Det er det vi gjør, og all fakta taler mot disse teoriene folk som herr Aune presenterer gjennom «alternativ media».

 

heheh feil. og det vises på din fremgangsmåte i denne tråden at du legger all vekt på person angrep mot en frank og 0 seriøse inspill angående fakta eller fiksjon. og du er moderator? håpløst.

 

Jeg håper du tilgir min tone, men jeg er rett og slett lei av påståelige konspirasjons-folk som tror ting er så ekstremt enkelt at de kan konkludere med "samfunnet går i dass" eller at "jødene styrer media", og dermed legge dette til grunn i teoriene sine. Folk må rett og slett være litt mer kritiske til hva de blir fortalt.

 

absolutt, er kritisk alle veier og sjekker og bekrefter det jeg tror eller ikke tror. Gjør du dette samtig som du leter deg igjennom all dritten og disinformasjonen kommer du frem til fakta. hør på deg selv, vær kritisk, bruk hele hodet å analyser det du får servert via tv, aviser og internett.

Lenke til kommentar

Da blir første bud å ignorere galningene i nyhetsspeilet.

 

heheh kansje det men informasjonen bør ses , leses, og kritisk analyseres (og ikke ut i fra uvitenhet, alle vet det er flere sider ved de fleste historier/hendelser) men folk blir så lett opphengte finnes masse annen alternativ og ikke alternativ men utenlandsk media og nyheter som folk kan finne, men vi tror på støre og co! sauer...

 

prøv å gi meg fakta på at hendelsen som førte til usa's involvering i vietnam ikke var fabrisert. gi meg fakta på at ingen visste om angrepet på pearl harbour som liksom kom uvitende, gi meg fakta på at ingen visste om 9/11 før det skjedde. Sjekk mer en vestlig media eller lær deg nok innen emnet du prater om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...