Gå til innhold

Verdens Eliten - Du skal få leve, Du skal dø! Punktum


Anbefalte innlegg

heheh feil. og det vises på din fremgangsmåte i denne tråden at du legger all vekt på person angrep mot en frank og 0 seriøse inspill angående fakta eller fiksjon. og du er moderator? håpløst.

Jeg vil ikke si at noe av det som har blitt sagt så langt i tråden kvalifiseres som personangrep. Publiserer man slike artikler på nettet må man forvente å bli kalt gal. Hvis du likevel mener innlegg her bryter med retningslinjene så rapportér de, da jeg selv deltar i diskusjonen og er «inhabil».

 

Jeg trodde det var de som kom med påstander som hadde ansvar for å presentere fakta?

 

forresten kom på det , Galileo=gal fordi jorden snurret rundt sola og ikke omvent, sent i fengsel ;S , ahhh shit rockefeller, litt mer han skulle ha sagt en deg eller?

We are grateful to the Washington Post, the New York Times, Time magazine and other great publications whose directors have attended our meetings and respected the promises of discretion for almost forty years. It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subject to the bright lights of publicity during those years. But, the world is now more sophisticated and prepared to march towards a world-government. The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the National autodetermination practiced in past centuries.-- David Rockefeller in an address to a Trilateral Commission meeting in June of 1991

 

 

men vi NWO "konspirasjons" folk er jo gale så..

 

"For we are opposed around the world by a monolithic and ruthless conspiracy that relies primarily on covert means for expanding its sphere of influence--on infiltration instead of invasion, on subversion instead of elections, on intimidation instead of free choice, on guerrillas by night instead of armies by day. It is a system which has conscripted vast human and material resources into the building of a tightly knit, highly efficient machine that combines military, diplomatic, intelligence, economic, scientific and political operations. Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed. It conducts the Cold War, in short, with a war-time discipline no democracy would ever hope or wish to match."

 

gal han der, konspirasjon, illuminati, zionisme og greier oO... R.I.P John F.Kennedy.

 

næhh hvor vil du begynne a? lær deg litt først, se de 12 timene så kan vi ha en intressant diskusjon i stedet for krangling om ditt syn på nyhetsspeilet.. blir litt trangsynt syns du ikke? skål!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk heller tiden deres på noe samfunnsnyttig, forbaskede forrædere. Problemet er jo imidlertid at å dikte opp "konspirasjonsteorier" krever svært lite energi mens man sitter foran dataen, og at samfunnsnyttige ting krever langt mer innsats.

 

Se på samfunnet da, se på utviklingen siste 100 årene, bør det ikke settes en stopper for galskapen? Voldtekter hver uke, rasehat og klasseforskjellen eksploderer mens folk er mer opptatt av idol en hvorfor vi bomber libya. Tror det er bra jeg at alternativ media setter fokus på ting vi detsverre ikke får servert. For all del bruk tiden på noe samfunnsnyttig, men husk å ikke behandle konsekvensen, gå til grunns.

 

Forresten dikte opp teorier? tror du må sjekke fakta litt først.

 

 

Er det reneste sprøyt du serverer, og er samtidig den dårligste servitør jeg noen gang har møtt via ett forum.

 

For 100 år siden, var det flust med tjenestepiker som ble gravide hos sine arbeidsgivere, gjerne forretningsmenn eller storbønder.

 

Dette var regelrette voldtekter mange ganger.

 

Ikke rasehat før 1911?

 

Klasseforskjeller var grunnlaget for danning av politiske partier på slutten av 1800-tallet og begynnelse av 1900-tallet.

 

Alle fikk stemmerett, inkludert kvinner.

 

Derimot var man ikke neddopet av Marihuana, Hasisj, Kokain, Heroin, og alskens tabletter for 100 år siden, noe du har glemt å nevne, og som hadde vært rett om du nevnte det...

Endret av Vårbris
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, alkohol var meget utbredt for 100 år siden, også Prostitusjon.

 

Især i Oslo / Christiania som Oslo het fra 1877 - 1897

 

Selvfølgelig har de fleste nasjoner ett sikkerhetsnett for katastrofer, enten det er krig eller naturkatastrofer.

 

Men uansett ville ikke ett slikt nett kunne omfatte nær 7 milliarder mennesker som tråkker på moder jord anno 2011

 

Man trenger ikke være rakettforsker for å forstå dette.

 

Når det gjelder frølageret på Svalbard er dette for å lagre sjeldne og truede platearter, ja alle arter.

 

Vi vet at det daglig forsvinner mange dyrearter, fugler og planter og som er borte for alltid.

Noen av frøene som lagres har ikke økonomisk betydning i det hele tatt som menneskemat.

 

Men de er opprinnelige arter som er i ferd med å dø ut fordi mennesker har videreuviklet disse arter på forskjellige måter bla. genforskning/manipulering.

 

Til slutt vil jeg si at de som har midler dvs. økonomi alltid har bedre forutsetninger mange ganger for å berge ræva si hvis noe går galt, ikke minst ser vi dette ved naturkatastrofer som uvær, hungersnød, flom, jordskjelv osv. hvis de berger livet i første fase.

Lenke til kommentar

Eg leste alt til eg kom til framdrift med "krystall kraft"

Etter det bare skummet et lett igjenom resten.

 

Så datt eg over den såkalte planet x, sist gang eg hørte om "planet x" så var det Pluto? Planet X har med mekaniske utrekninger i forhold til banen til Uranus? trur det blei konkludert med at det ikkje var noke bak Pluto, så Pluto er ergo planet x.

Men siden Pluto minsker så er det vell ikkje en planet, i følge greenpeace smeler vell den pga globaloppvarming ( YEAAAAAAAAAAH )

 

 

Er noken år siden eg hørte sist om "Planet X" så ingen bombe at det var Frank Aune som måtte komme med noke sånt.

 

Eg skal ikkje benekte at det blir gjort arbeid som tilsier at viss/når det skal skje en naturkatastrofe så vil folk bli "utvalgt" til å "prøve" og overleve, men det og grave seg ned i en bunker viss det blir vulkanutbrudd er vell heller litt lite "lurt"

 

Ei heller og finne seg ei fjellhule og fylle den opp med makrell i tomat.

 

 

Det finnes ting i verden som ikkje folk flest veit om, men det her blei litt for drøyt.

 

Men vi alle veit at den dagen det skjer noke, så kommer den "ubetydelige" nordmann til og bli valgt bort, lurer på ken som må hente bosset i den bunkeresen der, og ken som skal fikse bilane til "eliten" då alle bilmekanikera er borte.

 

Blir en trist verden

Lenke til kommentar

forresten kom på det , Galileo=gal fordi jorden snurret rundt sola og ikke omvent, sent i fengsel ;S , ahhh shit rockefeller, litt mer han skulle ha sagt en deg eller?

We are grateful to the Washington Post, the New York Times, Time magazine and other great publications whose directors have attended our meetings and respected the promises of discretion for almost forty years. It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subject to the bright lights of publicity during those years. But, the world is now more sophisticated and prepared to march towards a world-government. The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the National autodetermination practiced in past centuries.-- David Rockefeller in an address to a Trilateral Commission meeting in June of 1991

 

Highly disputed quote: Purported remarks at a Bilderberg Group meeting in Baden-Baden, Germany in June 1991, The remarks are said to have been printed in several right-wing French publications shortly thereafter; as quoted in Programming, Pitfalls and Puppy-Dog Tales (1993) by Gyeorgos C. Hatonn, p. 65. Skepticism is in order for the accuracy or attribution of alleged remarks from these exclusive meetings, particularly those which could be manifestations of either satire, sarcasm — or both.

 

Akkurat denne Rockefelleren er det vel lett å legge dette sitatet til ettersom at han er for en verdensregjering og er en globalist, han ønsker en integrert økonomi og et integrert verdenssamfunn.

For more than a century ideological extremists at either end of the political spectrum have seized upon well-publicized incidents ... to attack the Rockefeller family for the inordinate influence they claim we wield over American political and economic institutions. Some even believe we are part of a secret cabal working against the best interests of the United States, characterizing my family and me as 'internationalists' and of conspiring with others around the world to build a more integrated global political and economic structure—one world, if you will. If that's the charge, I stand guilty, and I am proud of it.

 

 

men vi NWO "konspirasjons" folk er jo gale så..

 

"For we are opposed around the world by a monolithic and ruthless conspiracy that relies primarily on covert means for expanding its sphere of influence--on infiltration instead of invasion, on subversion instead of elections, on intimidation instead of free choice, on guerrillas by night instead of armies by day. It is a system which has conscripted vast human and material resources into the building of a tightly knit, highly efficient machine that combines military, diplomatic, intelligence, economic, scientific and political operations. Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed. It conducts the Cold War, in short, with a war-time discipline no democracy would ever hope or wish to match."

 

gal han der, konspirasjon, illuminati, zionisme og greier oO... R.I.P John F.Kennedy.

 

næhh hvor vil du begynne a? lær deg litt først, se de 12 timene så kan vi ha en intressant diskusjon i stedet for krangling om ditt syn på nyhetsspeilet.. blir litt trangsynt syns du ikke? skål!

 

oO indeed, ettersom at John F. Kennedy holder en tale til amerikansk media om trusselen kommunisme og Sovjet utgjør, der han ønsker at amerikansk media selv skal kneble seg selv av hensikt til nasjonal sikkerhet, da Sovjet spøkte om at de ikke trengte etteretning fordi de kunne lese alt de trengte i amerikanske nyhetsmedier. USA var også demokratisk, free speech, "alt" de gjør er under scrutiny av folket, media og kongressen. Til sammenligning så drives Sovjet som det beskrives her.

 

Det er så mange tråder som man må legge til stor stor velvilje (og komplett ignorere kontekst og historie) for å koble på den røde konspirasjonstråden.

Endret av Rampage
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da blir første bud å ignorere galningene i nyhetsspeilet.

 

heheh kansje det men informasjonen bør ses , leses, og kritisk analyseres (og ikke ut i fra uvitenhet, alle vet det er flere sider ved de fleste historier/hendelser) men folk blir så lett opphengte finnes masse annen alternativ og ikke alternativ men utenlandsk media og nyheter som folk kan finne, men vi tror på støre og co! sauer...

 

Sorry men det blir litt som å gå på dynga og grave i søppel i håp om at man kanskje kan finne en sjokolade et sted under all søpla. Da går jeg heller et sted de selger sjokolade og kjøper en.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Det er så mange tråder som man må legge til stor stor velvilje (og komplett ignorere kontekst og historie) for å koble på den røde konspirasjonstråden.

 

historie og kontekst er ikke glemt her, at du sikter dette til sovjet "trusselen" viser vel sitt, ja du lurer nok gjennomsnittlig dum sau. Ikke den som vet..

Lenke til kommentar

 

Det er så mange tråder som man må legge til stor stor velvilje (og komplett ignorere kontekst og historie) for å koble på den røde konspirasjonstråden.

 

historie og kontekst er ikke glemt her, at du sikter dette til sovjet "trusselen" viser vel sitt, ja du lurer nok gjennomsnittlig dum sau. Ikke den som vet..

 

Ånei! Ikke den som vet!

 

Honestly, er det det eneste du har å komme med? Sovjet var trusselen og man skal fantasere ganske hardt for å klare å tillegge det jødekonspirasjoner, Rockefeller eller andre. Historie og kontekst er ikke glemt, problemet er at du åpenbart ikke kan nok historie og dermed ikke kan sette det i kontekst, dess mindre du vet jo mer sikker blir du på at det lille du vet er rett.

 

Ellers bra sau-kommentar.

 

sheeple.png

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

 

Ånei! Ikke den som vet!

 

Honestly, er det det eneste du har å komme med? Sovjet var trusselen og man skal fantasere ganske hardt for å klare å tillegge det jødekonspirasjoner, Rockefeller eller andre. Historie og kontekst er ikke glemt, problemet er at du åpenbart ikke kan nok historie og dermed ikke kan sette det i kontekst, dess mindre du vet jo mer sikker blir du på at det lille du vet er rett.

 

Ellers bra sau-kommentar.

 

sheeple.png

 

heheh du forklarer deg selv, har du ingen historisk kunnskap om politikken bak den offentlige versonen vet du lite om opphavet til kommunismen og dens agendaer. Ta en dags titt på arkitekturen og lær deg symbolikken og gå litt til grunns i verdenhendelser, dess mer du leser jo mer sikker blir du på at du egentlig ikke vet noe.

 

Kjøp deg no bøker.. begynn med deg selv som forskningsobjekt les Jim Keith - Mass Control: Engineering Human Consciousness , Duncan's Masonic Ritual and Monitor

by Malcolm C. Duncan... les litt om russiske revulosjonen og sovjet rikets vekts og fall, forstå at Free Masons ikke bare er et vestlig fenomen i senere tid. "George Washington - Freemason and First President" , rekkefølgen er ikke tilfeldig, ta meg ikke på ordet jeg ber deg lese, lære og forstå viktigheten i dette. Allianser over grenser til egne lukkede samfunn står høyere og er viktigere en "alliansen" til folket, dette er våre ledere som mener, ikke jeg. Men det kan jo ikke være bra?

Lenke til kommentar

Hva med å heller diskutere det du allerede har dratt frem (Rockefeller og JFK) istedenfor klisjè gloser om at "du må lese mer, dere er alle sauer". Eller de tåpelige påstandene dine om hvordan samfunnet har blitt endret pga. "globalistiske krefter" når tilfellet er at verden er akkurat den samme som den var for hundrevis/tusenvis av år siden, bare med litt andre organisasjonsstrukturer og langt mer avansert teknologi. Debatten rundt narkotika var den samme i Kina på 1800-tallet som den er idag, voldtekter har eksistert siden man fant ut hvor man skulle plassere hva. Rasehat og etniske konflikter har eksistert like lenge som man har hatt identitetsskille og som påpekt tidligere, klasseforskjeller har lagt grunnlaget for det politiske paradigmet og partier siden man fikk representativt demokrati og har selvfølgelig eksistert så lenge man har hatt hiarkiske organisasjonsstrukturer i samfunnet.

 

 

Opphavet til kommunismen (Marx & Engels) er egentlig ikke så veldig viktig for den kalde krigen ettersom stalinismen var dominerende og kommunismen ble en bakenforliggende ideologi man refererte til og identifiserte seg med uten at den hadde noe spesiell effekt i praksis.

 

Alltid så morsomt med den "offentlige versjonen", alle vet jo at den uoffisielle versjonen alltid er den riktig *brææk*

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke la oss ta en annen vri på denne diskusjonen ?

 

Her er mitt forslag :

 

1 -La oss se om det faktisk er noe rot i virkeligheten , om det er laget såkalte store underjordiske bunkere som er beregnet på å huse "Eliten" så burde det jo være en enkel sak å finne ut hvor hver enkel er?

 

2 - Om steg 1 lar seg gjennomføre kan vi jo begynne å finne ut hvem som er prioritert disse bunkerne , dette har jo skjedd uten en folkeavstemmning eller demokratiske verktøy vi har til stede og dermed så har folket muligheten til å gjøre opprør og ta kontroll over bunkerne om nødvendig eller kaste ut regjerningen som har gjort det mulig å lage disse i all hemmelighet.

Lenke til kommentar

Alltid så morsomt med den "offentlige versjonen", alle vet jo at den uoffisielle versjonen alltid er den riktig *brææk*

 

den offisielle versjonen er jo forskjellig fra land til land og kultur til kultur!? Kjære vene dette lærer vi om på ungdomsskolen til og med hvis jeg ikke husker feil (vestlig/sovjetisk propaganda til massemediene) SAMME SOM I DAG. Mulig at disse lukkede samfunnene har et annet historiesyn en pensum? Mulig at de vet litt mer en oss? Mulig at de styrer tankegangen og utviklingen vår? Klassisk klisjè? Bunkerne er vel en klassisk klisjè..

Lenke til kommentar

1 -La oss se om det faktisk er noe rot i virkeligheten , om det er laget såkalte store underjordiske bunkere som er beregnet på å huse "Eliten" så burde det jo være en enkel sak å finne ut hvor hver enkel er?

Store bunkere finnes, men ingen på langt nær store nok til å huse halvparten av landets befolkning. Hvis over to millioner mennesker visste de skulle søke tilflukt i enorme fjellhaller ved en eventuell krig, er det et under at kun én person har fortalt «pressen» om det.

Lenke til kommentar

Alltid så morsomt med den "offentlige versjonen", alle vet jo at den uoffisielle versjonen alltid er den riktig *brææk*

 

den offisielle versjonen er jo forskjellig fra land til land og kultur til kultur!? Kjære vene dette lærer vi om på ungdomsskolen til og med hvis jeg ikke husker feil (vestlig/sovjetisk propaganda til massemediene) SAMME SOM I DAG. Mulig at disse lukkede samfunnene har et annet historiesyn en pensum? Mulig at de vet litt mer en oss? Mulig at de styrer tankegangen og utviklingen vår? Klassisk klisjè? Bunkerne er vel en klassisk klisjè..

 

Vel, da har du ihvertfall forstått litt og kanskje unngår å bruke den intetsigende frasen "offentlige versjonen" når det kommer til å diskutere ideologi og årsaker til hendelser i verden.

 

Vel, hvis hemmelige selskap styrer utviklingen vår (typ Bilderberger, Fabian society m.fler) så vil jeg bare si "takk for et relativt godt stykke arbeid, dog har jeg noen innvendinger".

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

 

Vel, hvis hemmelige selskap styrer utviklingen vår (typ Bilderberger, Fabian society m.fler) så vil jeg bare si "takk for et relativt godt stykke arbeid, dog har jeg noen innvendinger".

 

innvendinger er sundt! det skal man ha og det skal diskuteres! Liker forresten signaturen din og vil gjerne komme med et par quotes selv. ikke mine ord dette her, allikevel blir jeg katigorisert som gal konspirasjonsteorist av uvitende ;)

 

"The age of nations must end. The governments of nations have decided to order their separate sovereignties into one government to which they will surrender their arms."

 

- U.N. World Constitution

 

 

"To achieve world government, it is necessary to remove from the minds of men their individualism, loyalty to family traditions, national patriotism, and religious dogmas." - Brock Adams, Director UN Health Organization

 

 

"If there are those who think we are to jump immediately into a new world order, actuated by complete understanding and brotherly love, they are doomed to disappointment. If we are ever to approach that time, it will be after patient and persistent effort of long duration. The present international situation of mistrust and fear can only be corrected by a formula of equal status, continuously applied, to every phase of international contacts, until the cobwebs of the old order are brushed out of the minds of the people of all lands."

 

Dr. Augustus O. Thomas, president of the World Federation of Education Associations (August 1927)

 

 

"The United Nations represents not a final stage in the development of world order, but a primitive stage. Therefore its primary task is to create the conditions witch will make possible a more highly developed organization."

 

John Foster Dulles

 

 

"All we need is the right major crisis and the nations will accept the New World Order"

 

David Rockefeller

 

 

"We shall have World Government whether or not you like it, by conquest or consent."

 

James Warburg , 1950.

 

 

dette er vel en brøkdel av hva du kan finne..

 

ja vi som tror det fåregår syke ting bak gardinene vi er gale vi ;/

Lenke til kommentar
Ikke rasehat før 1911?

 

Klasseforskjeller var grunnlaget for danning av politiske partier på slutten av 1800-tallet og begynnelse av 1900-tallet.

Når ble det en direkte sammenheng mellom klasseforskjeller og rasehat?

 

Derimot var man ikke neddopet av Marihuana, Hasisj, Kokain, Heroin, og alskens tabletter for 100 år siden

Jo, det var man. Hvorfor lyver du?

 

Det er like legitimt å stole på nyhetsspeilet som på Fox. Det er dog bare én av disse to som utelukkende er ute etter å tjene penger på dritt, søppel og propaganda. Ja, Nyhetsspeilet går for langt i sine teorier i mange tilfeller, men det er ikke sånn at man utelukkende bør miste kredibilitet om man bruker begrep som "fascisme". Da spesielt ikke når motparten, som for eksempel VG, kombinerer nøytral og dårlig journalistikk med undertøysbilder av Marianne Aulie.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Vel, hvis hemmelige selskap styrer utviklingen vår (typ Bilderberger, Fabian society m.fler) så vil jeg bare si "takk for et relativt godt stykke arbeid, dog har jeg noen innvendinger".

 

"Sitater"

 

dette er vel en brøkdel av hva du kan finne..

 

ja vi som tror det fåregår syke ting bak gardinene vi er gale vi ;/

 

Altså, som jeg har forklart til andre konspirasjonsteoretikere. New World order betyr "en ny verdensorden" og er ikke et bestemt system, men per definisjon bare en endring fra tidligere verdensorden. Per idag er den internasjonale ordenen et anarki hvor suverene stater styrer seg selv, et system som medfører mye konkurranse mellom stater og hvor vi har sett noen av de største krigene noensinne. Vi har hatt mange endringer som kan defineres som nye verdensordener, slik vi finner i internasjonale avtaler og regler som gjelder globalt.

 

Når folk uttaler seg om NWO så betyr det med andre ord ikke at de snakker om det samme, eller at de på noen måte mener det samme.

 

Som det mest blir referert til her så ønsker man en verdensorden hvor man får en global regjering, noe som ikke er et ukjent konsept, selv Kant ønsket seg en form for global føderasjon der alle nasjoner var republikker som var underlagt en global grunnlov og Wilsons league of nations var et forsøk på å skape en internasjonal orden basert på kollektiv sikkerhet og samarbeid fremfor maktbalanse.

 

Så når Rockefeller sier at han er en integrasjonist, globalist osv. så er han det, han ønsker å gå vekk fra nasjonalstater fordi han mener organisasjonsformen fører med seg konkurranse og konflikt og skaper gruppeidentiteter av "oss" og "dem" og verden ville blitt langt bedre tjent hvis man ikke hadde landegrenser og verden var integrert i et globalt samarbeid.

 

Det betyr nødvendigvis ikke at man ønsker en totalitær global regjering som fråder og undertrykker mennesker samt chipper befolkningen og på en eller annen måte vil ta livet av folk flest.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...