Gå til innhold

Test: HIS Radeon HD 6970 IceQ Turbo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for å være iceQ turbo som er overklokket, så er ikke dette noe spesielt gode målinger, så bare på 3dgameman sin review av dette kortet, han sier det 100% kickass product, men etter som jeg ser det vil jeg bare gi det 4/5. men om sommern gjør dette kortet sikkert bedre enn referansekjøler til AMD(minimun hastighet på vifte), men hele 23 grader kjøligere, nei der tar de en stor feil, vil bare si par grader etter min øyekast, HIS tar så mye feil at de ikke burde ha laget skjermkort i det hele tatt, jeg likte HIS sine skjermkort til dette kom, og jeg likte mindre zotac sine, men nå har dette forandret seg, liker heller zotac sine bedre nå en HIS.

Dette er bare det jeg synes, vet ikke med dere andre ka dere syns om dette kortet, kanskje det er bra for dere, men etter min smak er ikke dette noe for meg.

Endret av Mgut
Lenke til kommentar

Jeg har to nye pcer. Den ene har GTX570, den andre har Radeon 6950. Begge har Asus Direct CU2-kjøling. Denne kjølingen er veldig stille, og kan absolutt anbefales til alle som har plass til et skjermkort som tar tre plasser.

 

jeg har aldri vært fornøyd med støynivået på et skjermkort med radialvifte, noensinne. heller tvertimot: Virker som at det er en viftetype som støyer mer enn aksialtypen. Mulig det bare er tilfeldigheter, men jeg holder meg unna uansett ...

Endret av hardrock_ram
Lenke til kommentar

Jeg ser dere bruker Furmark eller et lignende program for å måle strømforbruk, hva med å gjøre som alle andre anmeldersider har gjort og finne et program som faktisk ikke blir kunstig hindret av Nvidias OCP som klokker ned kortet med en gang Furmark/Kombustor/OCCT starter?

 

EDIT: Og med tanke på hvilke spill dere tester er jeg mildt sagt overrasket over at AMD-kortene gjør det såpass bra:

Crysis er et TWIMTBP, Far Cry 2 samme, Just Cause 2 samme, Civilization V samme, Metro 2033 samme, BF:BC2 det samme.

Alle spillene dere tester er Nvidia-sponset og yter bedre på Nvidia-kort enn AMD-kort.

Hva med å inkludere F1 2010, STALKER CoP, Dragon Age 2, Aliens vs Predator? Det er mange spill som favoriserer AMDs arkitektur og dere gir ikke akkurat et godt inntrykk av dette i artikkelen deres...

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Jeg ser dere bruker Furmark eller et lignende program for å måle strømforbruk, hva med å gjøre som alle andre anmeldersider har gjort og finne et program som faktisk ikke blir kunstig hindret av Nvidias OCP som klokker ned kortet med en gang Furmark/Kombustor/OCCT starter?

 

EDIT: Og med tanke på hvilke spill dere tester er jeg mildt sagt overrasket over at AMD-kortene gjør det såpass bra:

Crysis er et TWIMTBP, Far Cry 2 samme, Just Cause 2 samme, Civilization V samme, Metro 2033 samme, BF:BC2 det samme.

Alle spillene dere tester er Nvidia-sponset og yter bedre på Nvidia-kort enn AMD-kort.

Hva med å inkludere F1 2010, STALKER CoP, Dragon Age 2, Aliens vs Predator? Det er mange spill som favoriserer AMDs arkitektur og dere gir ikke akkurat et godt inntrykk av dette i artikkelen deres...

Jeg er skuffet over at det er aldri DX9 spill lenger :(

Fins plenty av andre sider som har gjort det, men litt greit å ha en norsk sider som gir meg alt også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...