Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Ny versjon av den utskjelte Nintendo 64-kontrolleren gjør suksess på Kickstarter

http://itavisen.no/2017/08/11/ny-versjon-av-den-utskjelte-nintendo-64-kontrolleren-gjor-suksess-pa-kickstarter/

20 dollar er jo ingen ting eller 320 kroner inkludert frakt. Skal nesten vurdere denne, har fra før N64 til USB hub adapter til PC.

 

Men jeg må nå si at jeg er veldig stor fan av den originale og har den høyt oppe på lista mi over beste kontroll, men det er ikke til å stikke under en stol at denne så lovende ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny versjon av den utskjelte Nintendo 64-kontrolleren gjør suksess på Kickstarter

http://itavisen.no/2017/08/11/ny-versjon-av-den-utskjelte-nintendo-64-kontrolleren-gjor-suksess-pa-kickstarter/

 

 

 

Tok meg 2 sekunder å forbedre den. Ser de har tydeligvis kjøpt (eller på annen måte fått tak i 3D-formen til) Under Control N64 Controller.

 

De burde justert knappeplasseringen og forstørret C-knappene, slik:

 

DG-eGSHXoAIp2wH.jpg

Lenke til kommentar

 

Det siste spillet jeg kjøpte på GameStop var Fallout 4 på midnight release. Etter å ha stått 3 timer i kø så kom jeg endelig fram til disken og der tok de hele 750kr for helt vanlig versjon av spillet. Var nesten så jeg bare snudde og dro hjem igjen men det klødde litt for mye å få spilt det fortest mulig så det endte med kjøp. Siste gang jeg kjøper spill på GameStop når de skal ha slike blodpriser :p

Var selv på midnattsrelease til Nintendo switch. Betalte veiledende pris for konsollen (kr. 3699,-) og kjøpte zelda breath of the wild collectors edition til kr. 1199,-, sistnevnte var på det tidspunktet billigst i landet ifølge prisjakt. Så helt forferdelig er de ikke alltid.

 

Men skal sies at gamestop her i byen er veldig bra med ansatte som faktisk brenner for spill og har noen ganger spillkonkurranser og quiz i butikken som gjør at det dukker opp en del folk.

 

Var på midnattlanseringa til switchen hos min lokale Gamestop selv. Den har også ansatte som som virkelig kan og brenner for spill og er veldig service orienterte. Havnet først i køen siden jeg er epic medlem så var ferdig og ut døra 5 min over midnatt med Switchen , Limited Edition av Zelda Breath Of The Wild, Pro Kontroller, 1.2 Switch, Super Bomberman R.

Lenke til kommentar

 

Ny versjon av den utskjelte Nintendo 64-kontrolleren gjør suksess på Kickstarter

http://itavisen.no/2017/08/11/ny-versjon-av-den-utskjelte-nintendo-64-kontrolleren-gjor-suksess-pa-kickstarter/

20 dollar er jo ingen ting eller 320 kroner inkludert frakt. Skal nesten vurdere denne, har fra før N64 til USB hub adapter til PC.

 

Men jeg må nå si at jeg er veldig stor fan av den originale og har den høyt oppe på lista mi over beste kontroll, men det er ikke til å stikke under en stol at denne så lovende ut.

 

Helt enig, kjøpte en ny 64 kontroller mange år etter på. :w00t:  :w00t:

Lenke til kommentar

Anbefaler sterkt pro controlleren selv om den koster 799,-

 

Fantastisk deilig joypad som også funker på PC hvis man har en bluetooth sender. Bruker bare den nå omtrent når jeg spiller. Den joycon-plastikkmounten som følger med syns jeg er alt for smal, så får en rar håndstilling.

Føles som å holde en bitteliten joypad. Og knappene er alt for små. Så mine joycons har støva ned siden juli :)

 

Selvsagt også en fordel hvis man vil spille multiplayer med en kompis, at man slipper å holde en superliten joycon hver.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Oioi, dette er fantastiske nyheter! Satt meg på interesseliste :p Takk for tips!

 

 

Ser ut til at det er en liten designflaw med V2.0 som blir fikset i 3.0 bare så du er obs på det Mala :)

 

Videotittelen ser forøvrig mer skremmende ut enn den burde være så hvis du ikke har planer om å tryne i GameCube kablene og røske maskina ut av hylla mens adapteren er koblet til så er den trygg og bruke, but shit happens.

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ny versjon av den utskjelte Nintendo 64-kontrolleren gjør suksess på Kickstarter

http://itavisen.no/2017/08/11/ny-versjon-av-den-utskjelte-nintendo-64-kontrolleren-gjor-suksess-pa-kickstarter/

 

 

 

Tok meg 2 sekunder å forbedre den. Ser de har tydeligvis kjøpt (eller på annen måte fått tak i 3D-formen til) Under Control N64 Controller.

 

De burde justert knappeplasseringen og forstørret C-knappene, slik:

 

DG-eGSHXoAIp2wH.jpg

 

Du får ringe Nintendo å spørre å få jobb der. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...