Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-474fGj

Såpass ja. Trodde de bare emulerte siden man kan laste ned GC spill fra eshopen dens også.

Man har aldri kunnet det? Endret av Slettet-474fGj
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj

Wii og Wii u har jo maskinvaren til GC innebygd, det er bare høyere klokkefrekvenser og mer minne som skiller Wii og GC

Rart man ikke kan slike gamecube spill på Wii u da
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Håpet mitt (jeg lever i et fantasiland hvor ingenting er umulig, uansett hvor usannsynlig det er) er at Nintendo gir ut en Wii U Switch Edition som kan bruke Switch som håndkontroller og støtter Wii U, Wii, og Gamecube spill . Skjer selvfølgelig aldri

Lenke til kommentar

Ja det kan være greit å ha avklart :p Husker jeg kjøpte min på lansering faktisk, kun for Rogue Leader :wee: Hadde jo spillt Rogue Squadron ille mye på N64, helt oppslukt!

 

Jeg hadde originalt en tidlig modell av GameCube som jeg kjøpte sammen med Wind Waker når det hadde release, men byttet den mot noe PC komponenter og slik for mange år siden som jeg angret bitttert på i ettertid. Kjøpte en brukt GC på Finn for 2 år siden så var bare flaks jeg faktisk endte opp med digital AV out med andre ord :D

Lenke til kommentar

Goldeneye 64 var 20 år gammelt i går forresten. Kjenner alderdommen og døden snike seg på raskere og raskere hver gang disse spillene fra barndommen har nytt jubileum. Brutalt.

Du sier noe der. Men på en annen side tenk hvor mye tid vi får til å spille når vi blir pensjonister og etterhvert havner på gammlehjem :)

Lenke til kommentar

Utifra skrekkhistoriene jeg ser i avisa om tilstandene på gamlehjem i Norge så haster det ikke for min del å komme dit altså :p Jeg er forøvrig ung ufør så jeg er teknisk sett allerede pensjonist og har alt for mye fritid allerede, men det er ikke så stas egentlig i lengden som mange tror :p

Lenke til kommentar

Utifra skrekkhistoriene jeg ser i avisa om tilstandene på gamlehjem i Norge så haster det ikke for min del å komme dit altså :p Jeg er forøvrig ung ufør så jeg er teknisk sett allerede pensjonist og har alt for mye fritid allerede, men det er ikke så stas egentlig i lengden som mange tror :p

Jeg kunne tenkt meg en ikke 100% jobb, på grunn av helsa. Men ingenting? Det hadde ikke gått i lengden. Har ikke klart å jobbe siden mars pga psyken, men er virkelig klar for å gjøre noe - så lenge jeg klarer det i lengden.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj

 

 

Wii og Wii u har jo maskinvaren til GC innebygd, det er bare høyere klokkefrekvenser og mer minne som skiller Wii og GC

Rart man ikke kan slike gamecube spill på Wii u da
Nintendo er først og fremst interessert i å tjene penger
Jeg ville betalt det dobbelte for en Switch som kan spille Wii u og gamecube og samt overføre alt fra Wii u. Da kunne jeg solgt Wii og Wii u og spart plass
Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg en ikke 100% jobb, på grunn av helsa. Men ingenting? Det hadde ikke gått i lengden. Har ikke klart å jobbe siden mars pga psyken, men er virkelig klar for å gjøre noe - så lenge jeg klarer det i lengden.

 

Jeg sendte faktisk inn jobbsøknad til LevelUp Norge på Onsdag å spurte om de kunne tenkt seg en medarbeider som trengte litt fleksible arbeidstider sånn toppen 2-3 dager i uka til å begynne med og som var villig til å jobbe gratis siden jeg hovedsaklig var ute etter å få aktivisert meg mer innenfor ett felt jeg har interesse og selvsagt sosialisert mer, men de hadde ikke nok arbeidsoppgaver å by på så det ble avslag.

 

Spurte forøvrig om det samme på GameStop i fjor og butikksjefen var positiv til ideèn men de hadde mer enn nok folk på det tidspunktet, pluss jeg er ikke super keen på å drive med kundebehandling gratis så jeg har nølt litt med å spørre igjen der :p 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj

Det tror jeg veldig få andre hadde sagt seg villig til i grunn.

Hvorfor ikke? Da ville man fått 3 maskiner i 1 og man kunne solgt Wii og Wii u og tjent igjen en del av det de betalte ekstra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...