nagina Skrevet 7. februar 2017 Skrevet 7. februar 2017 99,- for Hyrule Warriors og Xenoblade X til WiiU: Sikkert ikke på lager, sjekket ikke butikk. https://www.prisguide.no/produkt/xenoblade-chronicles-x-231090 https://www.prisguide.no/produkt/hyrule-warriors-199366
d'espresso Skrevet 7. februar 2017 Skrevet 7. februar 2017 Ser ut til at Lefdal og Elkjøp selger ut en del Wii U og Wii-spill. Dog stort sett på lager kun på grisgrendte steder.
CaZpeR Skrevet 7. februar 2017 Skrevet 7. februar 2017 Selv fikk jeg Xenoblades til kr. 99,- her. Stod kr. 549,- på den da jeg hentet den på Expert.
PÃ¥inter Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 Fant superhemmelig samleobjekt i Donkey Kong 64 etter 17 år Ingen skal tidligere ha klart å finne regnbuemynt nummer 977. https://www.gamer.no/artikler/fant-superhemmelig-samleobjekt-i-donkey-kong-64-etter-17-ar/376016
fnwilborn Skrevet 12. februar 2017 Skrevet 12. februar 2017 Ikke Nintendo vel, men Bergsala? Nintendo har jo sagt de vil fortsette.
CaZpeR Skrevet 12. februar 2017 Skrevet 12. februar 2017 (endret) GG, Nintendo. Såpass ja. Ser og at samtlige på prisjakt fikk rød X på seg nå med ubekreftet levering.... Dette er tragisk. Gjør at folk som har kjøpt flere enheter vil kunne scalpe og tjene grovt... :S Ikke Nintendo vel, men Bergsala? Nintendo har jo sagt de vil fortsette. Bergsala er importøren av Nintendo til Norge. Så om man vil ha tak i en så må man importere. Endret 12. februar 2017 av CaZpeR
d'espresso Skrevet 12. februar 2017 Skrevet 12. februar 2017 GG, Nintendo. Såpass ja. Ser og at samtlige på prisjakt fikk rød X på seg nå med ubekreftet levering.... Dette er tragisk. Gjør at folk som har kjøpt flere enheter vil kunne scalpe og tjene grovt... :S Det er dessverre Nintendo i et nøtteskall. 1
XtaZ Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 Angrer plutselig på at jeg avbestilte min ordre på CDON for en god stund siden, oh well Merkelig avgjørelse av Bergsala hvis det bare er de som har tatt valget og ikke Nintendo egentlig.
Enlightened Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 Angrer plutselig på at jeg avbestilte min ordre på CDON for en god stund siden, oh well Merkelig avgjørelse av Bergsala hvis det bare er de som har tatt valget og ikke Nintendo egentlig.Cdon er et mareritt på reklamasjon og retur generelt, så jeg vil heller si at du tok et klokt valg!(hvis du hadde fått feil med maskinen). 1
XtaZ Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 Angrer plutselig på at jeg avbestilte min ordre på CDON for en god stund siden, oh well Merkelig avgjørelse av Bergsala hvis det bare er de som har tatt valget og ikke Nintendo egentlig.Cdon er et mareritt på reklamasjon og retur generelt, så jeg vil heller si at du tok et klokt valg!(hvis du hadde fått feil med maskinen). De må vel følge Norske regler for å få lov til å selge her? Uansett så fikser jeg min egen elektronikk hvis det kreperer utenom garanti, og i løpet av mine 30 år har jeg aldri eid ett nintendoprodukt som har sviktet
CaZpeR Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 Har selv kjøpt elektronikk hos cdon som har streiket og fått akkurat den hjelpen/servicen som jeg har krav på. Så skjønner ikke alt hatet. Faktisk skjedd 2 ganger og fått hjelp raskt. Chat er en undervurdert måte å kommunisere med kundeservice på. 1
heisannhoppsann Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 Har selv kjøpt elektronikk hos cdon som har streiket og fått akkurat den hjelpen/servicen som jeg har krav på. Så skjønner ikke alt hatet. Faktisk skjedd 2 ganger og fått hjelp raskt. Chat er en undervurdert måte å kommunisere med kundeservice på. Chat er den beste måten å kommunisere på*
Enlightened Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 Har selv kjøpt elektronikk hos cdon som har streiket og fått akkurat den hjelpen/servicen som jeg har krav på. Så skjønner ikke alt hatet. Faktisk skjedd 2 ganger og fått hjelp raskt. Chat er en undervurdert måte å kommunisere med kundeservice på.De var fryktelig vanskelig når jeg skulle returnere en lydplanke på angrefrist, så jeg har en annen erfaring
CaZpeR Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 Har selv kjøpt elektronikk hos cdon som har streiket og fått akkurat den hjelpen/servicen som jeg har krav på. Så skjønner ikke alt hatet. Faktisk skjedd 2 ganger og fått hjelp raskt. Chat er en undervurdert måte å kommunisere med kundeservice på.De var fryktelig vanskelig når jeg skulle returnere en lydplanke på angrefrist, så jeg har en annen erfaring Har ikke prøvd angrefristen hos dem. Men de må jo uansett forholde seg til norsk kjøpslov. Men garantier er vel lettere å forholde seg til da det ofte bare shippes videre til importør. I Nintendo sitt tilfelle bergsala (ser for meg cdon også har dem som leverandør)
Bytex Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 Spiller Xenoblade Chronicles X nå for tida, de siste par ukene faktisk. Har over 70 timer på saven, og enda bare litt over halvveis i story. Massivt spill.
Bytex Skrevet 14. februar 2017 Skrevet 14. februar 2017 Angrer plutselig på at jeg avbestilte min ordre på CDON for en god stund siden, oh well Merkelig avgjørelse av Bergsala hvis det bare er de som har tatt valget og ikke Nintendo egentlig. http://nintendotoday.com/nes-mini-production/ Nå kan dere slutte å sutre..og slutte å høre på random internetfolk som bare finner på ting.
fnwilborn Skrevet 14. februar 2017 Skrevet 14. februar 2017 (endret) Tja. Skal vi tro på Bergsala eller Nintendo, som løy så det rant av dem om WiiU? Endret 14. februar 2017 av fnwilborn
d'espresso Skrevet 14. februar 2017 Skrevet 14. februar 2017 Angrer plutselig på at jeg avbestilte min ordre på CDON for en god stund siden, oh well Merkelig avgjørelse av Bergsala hvis det bare er de som har tatt valget og ikke Nintendo egentlig. http://nintendotoday.com/nes-mini-production/ Nå kan dere slutte å sutre..og slutte å høre på random internetfolk som bare finner på ting. Er det spillsjappa når de sier de har fått bekreftelse fra Bergsala, eller er det Bergsala selv når de uttaler seg til spillhistorie.no? Hvem er random og finner på ting?
MR SPEED Skrevet 14. februar 2017 Skrevet 14. februar 2017 Har selv kjøpt elektronikk hos cdon som har streiket og fått akkurat den hjelpen/servicen som jeg har krav på. Så skjønner ikke alt hatet. Faktisk skjedd 2 ganger og fått hjelp raskt. Chat er en undervurdert måte å kommunisere med kundeservice på. Jo dessverre er Cdon litte hjelpsomme når man skal sende noe til bake til cdon, jeg brukte 6 måneder på en kaffetrakter og det tok lang tid før fikk svar, en gang da skrev jeg legger det ut på disksjon.no å svare meg fort, da fikk jeg raskt svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå