Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Da har vi nok forskjellige meninger :) Jeg syns dem ser like ut alle nesten egentlig o.O

 

Jeg tror ærlig talt det er større forskjeller innen indie enn det er innen AAA. Ingen ville i sine fulle fem påstå at Star Citizen ligner på Papers, Please ligner på The Vanishing of Ethan Carter ligner på AVGN Adventures.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En liten rekke tullete spørsmål som jeg ikke synes det er verdt å lage ny tråd for:
1. Har fått en hel haug av Club Nintendo-koder med spillene mine (Wii U). Såvidt jeg har forstått er tjenesten i utgangspunktet gratis (og skal avsluttes snart uansett). Er de dermed 100% verdiløse, eller har de noe for seg?

 

2. Klarte å lage ny nintendo acc da jeg satte opp Wii U-en. Hadde fra før en til 3DS. Er det noe poeng i å prøve å samordne sånne?

Lenke til kommentar

Formater harddisken og opprett ny bruker. Ikke verre enn det. Mister eventuelle spill de har kjøpt på eShop.

Selv om du formaterer hardisken så er gamle brukern fortsatt knyttet til maskinen. Skjedde med meg når jeg solgte min launch Wii U og så kjøpte en ny i fjor og skulle registrere brukeren min på den nye så fikk jeg beskjed om at brukern min allerede var registert på en Wii U og jeg måtte kontakte Nintendo for og få den fjernet fra den gamle maskinen sånn jeg at jeg kunne knytte den til den nye maskinen.

Lenke til kommentar

Urk..må vel igjennom det driter jeg også da ved nytt kjøp av konsoll. Nintendo altså, ubrukelige løsning til evig tid.

Ja skulle ønske de get with the times snart. Husker jeg ble ganske glad når de annonserte Nintendo Network ID, endelig skulle det bli som xbox og playstation hvor spillene er knyttet til kontoen og ikke konsollen helt til jeg fant ut du kun kan ha samme Nintendo Network ID på 1 Wii U og 1 3DS og den blir ikke fjernet ordentlig selv med formatering av systemet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

jeg vil resete/formatere konsollen( det er en egen option inne på options). Mario Kart kom preinstallert. Betyr det at MK slettes om jeg reseter konsollen?

Lenke til kommentar

Endte opp med å skaffe Wii U i forrige uke. Kjøpte brukt og fikk konsollen, to wiimotes, pro controller, MK8 og Pikmin 3 for 2000 kroner. Temmelig bra deal, føler jeg. 

 

Har spilt begge spillene om hverandre og koser meg med begge. Tok en stund å komme inn i Pikmin, men har innsett nå etterhvert at det er et kanonspill! MK8 er i alle fall bedre enn MK7, og DLC-en var absolutt verdt pengene (i motsetning til Smash Bros.-DLC-en). Etterhvert får jeg vel prøve å finne noen gode eShop-spill jeg kan holde på med (helst mulighet for off-tv) før jeg eventuelt skaffer meg 3D World eller noe. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Endte opp med å skaffe Wii U i forrige uke. Kjøpte brukt og fikk konsollen, to wiimotes, pro controller, MK8 og Pikmin 3 for 2000 kroner. Temmelig bra deal, føler jeg. 

 

Har spilt begge spillene om hverandre og koser meg med begge. Tok en stund å komme inn i Pikmin, men har innsett nå etterhvert at det er et kanonspill! MK8 er i alle fall bedre enn MK7, og DLC-en var absolutt verdt pengene (i motsetning til Smash Bros.-DLC-en). Etterhvert får jeg vel prøve å finne noen gode eShop-spill jeg kan holde på med (helst mulighet for off-tv) før jeg eventuelt skaffer meg 3D World eller noe. 

Hvordan er det ikke verdt å få mewto og lucas?

Lenke til kommentar

Hvordan er det ikke verdt å få mewto og lucas?

Vel og bra å få Mewtwo og Lucas, men prisen er HØY i forhold til innholdet. I følge ssbwiki ser det ut til at hver av dem koster i overkant av 30 kroner, som er uforholdsmessig mye med tanke på at dette utgjør ca. 5 % av karaktergalleriet i spillet. Vil man ha Mii-kostymene må man i tillegg ut med 50 kroner. Altså 110 kroner (130 hvis du vil ha begge versjonene) for 5% flere karakterer og noen kostymer. Sammenlign med Mario Kart, der du får mer eller mindre en 50% utvidelse av spillet til 96kr. 

 

(Er selvfølgelig artig med nye karakterer, mulig jeg kommer til å kjøpe dem en gang jeg også. Men ikke kostymene.)

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...