Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Genialt at sm64 bare koster 16 kroner på eshop nå, da kjøper man den ikke sist og sparer 64 kroner :D

 

 

Koster 80 kroner her.

 

Ah, nvm. Jeg tenkte ikke over det men det er jo selvfølgelig fordi jeg hadde spillet på wii (Og nå på wii menyen på wii u) og da får man rabatt :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er det noen forbedringer for N64 titlene på wii U? Hørte rykter på en side om widescreen og 720p oppløsning, kan umulig stemme?

Samme side mente at 1080 snowboarding fra n64 også skulle komme, stemmer det?

Kan du linke til siden? :) Den eneste n64 titlen jeg har hørt om som skal komme er paper mario 64 :)

Lenke til kommentar

Mynintendonews.com, får ikke linket, copy paste linker til diskusjon.no fungerer ikke på mobilen...

 

Går under rumors da, 25 juni : 1080 snowboarding.

 

Artikkelen er i fra 30 March, men ser ut som folk nevner april spøk i comments.

 

Så jeg regner med Mario 64 og danky kang 64 er direkte port og ser prikk likt ut med 4:3 og 10*50 oppløsning?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Mynintendonews.com, får ikke linket, copy paste linker til diskusjon.no fungerer ikke på mobilen...

 

Går under rumors da, 25 juni : 1080 snowboarding.

 

Artikkelen er i fra 30 March, men ser ut som folk nevner april spøk i comments.

 

Så jeg regner med Mario 64 og danky kang 64 er direkte port og ser prikk likt ut med 4:3 og 10*50 oppløsning?

Jaja det aller beste med n64 på wii u er ihvertfall at vi kan nyte spillet på en vanlig kontroll og på gamepad uten tv hvis man vil :) (Slik som jeg gjør med alle wii u spill egentlig) Jeg syns ikke at n64 kontrollene er noe behagelig å bruke lenger fordi joysticken sliter så lett slik jeg må presse så jeg får smerter i tommelen og hele formen generelt...

 

Tenk om det med n64 og ds spill til wii u bare var en april spøk og så kom dem aldri?

 

Er på den nettsida du linka til nå og det står at de xbox sjefen phil spencer har tillatt at banjo å bli med i neste dlc til smash bros 4 O: Gud så glad jeg hadde blitt da! :)

 

Btw, finner ikke noe om det spillet på sida, kanskje det bare var en spøk da?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

 

Mynintendonews.com, får ikke linket, copy paste linker til diskusjon.no fungerer ikke på mobilen...

 

Går under rumors da, 25 juni : 1080 snowboarding.

 

Artikkelen er i fra 30 March, men ser ut som folk nevner april spøk i comments.

 

Så jeg regner med Mario 64 og danky kang 64 er direkte port og ser prikk likt ut med 4:3 og 10*50 oppløsning?

Jaja det aller beste med n64 på wii u er ihvertfall at vi kan nyte spillet på en vanlig kontroll og på gamepad uten tv hvis man vil :) (Slik som jeg gjør med alle wii u spill egentlig) Jeg syns ikke at n64 kontrollene er noe behagelig å bruke lenger fordi joysticken sliter så lett slik jeg må presse så jeg får smerter i tommelen og hele formen generelt...

 

Tenk om det med n64 og ds spill til wii u bare var en april spøk og så kom dem aldri?

 

Er på den nettsida du linka til nå og det står at de xbox sjefen phil spencer har tillatt at banjo å bli med i neste dlc til smash bros 4 O: Gud så glad jeg hadde blitt da! :)

 

Btw, finner ikke noe om det spillet på sida, kanskje det bare var en spøk da?

 

Banjo dlc? må jo være ultimate troll side det der.

 

http://mynintendonews.com/2015/03/30/rumour-nintendo-direct-on-april-1st/ der var den artikkelen jeg henviste til.

 

N64 games will be available in June 2015 in the Wii U eShop. Release list:

  • June 4th: Super Mario 64 and The Legend of Zelda: Ocarina of Time (If you buy one of the games until June 11th 23:59 MEZ, you get the other for free.)
  • June 11th: Kirby 64: The Crystal Shards
  • June 18th: Super Smash Bros.
  • June 25th: 1080° Snowboarding

The games support widescreen and upscaling to 720p, support all controllers and off-tv-play. Price: 9,99 € per game. Owners who already bought the game on the Wii Shop can upgrade for 1,99 €.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Mynintendonews.com, får ikke linket, copy paste linker til diskusjon.no fungerer ikke på mobilen...

 

Går under rumors da, 25 juni : 1080 snowboarding.

 

Artikkelen er i fra 30 March, men ser ut som folk nevner april spøk i comments.

 

Så jeg regner med Mario 64 og danky kang 64 er direkte port og ser prikk likt ut med 4:3 og 10*50 oppløsning?

Jaja det aller beste med n64 på wii u er ihvertfall at vi kan nyte spillet på en vanlig kontroll og på gamepad uten tv hvis man vil :) (Slik som jeg gjør med alle wii u spill egentlig) Jeg syns ikke at n64 kontrollene er noe behagelig å bruke lenger fordi joysticken sliter så lett slik jeg må presse så jeg får smerter i tommelen og hele formen generelt...

 

Tenk om det med n64 og ds spill til wii u bare var en april spøk og så kom dem aldri?

 

Er på den nettsida du linka til nå og det står at de xbox sjefen phil spencer har tillatt at banjo å bli med i neste dlc til smash bros 4 O: Gud så glad jeg hadde blitt da! :)

 

Btw, finner ikke noe om det spillet på sida, kanskje det bare var en spøk da?

 

Banjo dlc? må jo være ultimate troll side det der.

 

http://mynintendonews.com/2015/03/30/rumour-nintendo-direct-on-april-1st/ der var den artikkelen jeg henviste til.

 

N64 games will be available in June 2015 in the Wii U eShop. Release list:

  • June 4th: Super Mario 64 and The Legend of Zelda: Ocarina of Time (If you buy one of the games until June 11th 23:59 MEZ, you get the other for free.)
  • June 11th: Kirby 64: The Crystal Shards
  • June 18th: Super Smash Bros.
  • June 25th: 1080° Snowboarding

The games support widescreen and upscaling to 720p, support all controllers and off-tv-play. Price: 9,99 € per game. Owners who already bought the game on the Wii Shop can upgrade for 1,99 €.

 

Sjefen selv hadde bekreftet det :)

Lenke til kommentar

Genialt at sm64 bare koster 16 kroner på eshop nå, da kjøper man den ikke sist og sparer 64 kroner :D

 

 

 

Jeg liker ikke helt den utviklingen vi ser nå, hvor man nesten må kjøpe Amiibos for å få "hele spillet". Jeg hadde ingenting i mot Amiibos før, men brydde meg heller ikke om å kjøpe noe da jeg synes de blir ganske dyre. Men når man er nødt til å kjøpe forskjellige Amiibos for å unlocke hele spillet, blir jeg irritert. Da jeg var på Coop Obs sist (Elkjøp har tydeligvis kuttet ut alt som har med Nintendo å gjøre), så jeg Mario Party 10 til 499,-. Og Amiibos kostet 199,- Det betyr at for å få hele spillet må jeg betale 700 kr?

På Nintendo Direct annonserte de nytt Animal Crossing til 3DS, og det vil komme med Amiibo kort, som man tydeligvis også må kjøpe for å spillet dette. Dette er for dårlig Nintendo! Når jeg kjøper et spill vil jeg ha hele spillet.

Dette ser du jo i alle andre spill nå til dags. Cod/BF og alle andre spill kjører denne dritten i form av paid DLC, altså at du ikke får hele spillet når du kjøper det, men halve.

Nintendo har enda ikke gjort amiibo til et must for å unlocke viktige greier, men jeg er helt enig med deg om at Nintendo vil gjøre det.

Har alltid hatet paid DLC, noe som Nintendo har holdt seg unna helt til wiiU kom, og det er trist å se at de som en gang faktisk satte oss spillere i sentrum, og faktisk gav oss et helt spill når du betalte 500kr, nå har begynt på grådighetens vei. Så lenge kvaliteten på spillene ikke blir dårligere, bør vi vel være fornøyd i guess...

 

Altså blir ikke dlc-ene lagd i ettertid? Slik jeg alltid har fortstått det så er det en fortsettelse til et spill, noe man ikke ville kunne fått før det ble oppfunnet dlc :)

DLC idag er sjelden en fortsettelse, men heller nye våpen, maps og slikt. Bare gimmicks rett og slett. Dette splitter communityet i veldig stor grad, spesielt i skytespill som COD og Battlefield. Grunnen er at mange ikke har råd(eller gidder) å bruke penger på ekstra shit som utviklerne likegodt kunne ha latt oss få in the first place når vi faktisk betaler oppi 500 lappen per kopi. Det som skjer da er at de som ikke kjøper DLC'ene, ikke får spille med de som har dem. Communityet blir splittet i to, og det er negativt spør du meg, da det kun er gimmicks som er lagt med i DLC'ene for tiden.

 

Klart at dersom Zelda Skyward Sword skulle fått en ny fortsettelse i form av DLC, så er det klart at jeg ville gitt litt ekstra for det. Men idag er det ikke det som er DLC(kanskje i Far Cry), men bare ekstra maps og våpen. Dette synes jeg er teit at vi må "kjøpe", og EA med Battlefield er et klart eksempel på pengegriske folk som skal gi ut 1000 forskjellige DLC'er bare fordi at folk skal måtte kjøpe det. Vi husker vel hvordan det var og ikke være "Premium Member" i battlefield 3?

Lenke til kommentar

Det er noen som fortsatt lager "ordentlig" DLC, Dark Souls 2  hadde 3 DLC som slang på 3-4 timer extra content hver  (et nytt område med nye monstre og bosser) som likevel fulgte historien. 

 

Det er desverre ikke normen lengre, nei. Nå skal det selges kostymepakker og småvåpen og fandens oldemor. Men man kan jo bare la være å kjøpe det.

 

Assassins Creed 4 hadde også god DLC som slang inn noen ekstra timer med quests og nye NPC'r.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg syns hele Sunshine var merkelig. Alle på øya behandler jo Mario som en dritt, enda han bare kom dit på ferie. Bare gjør ditt, rydd opp her, fiks dette.

 

Og hvordan klarer de å tro at shadow mario er den samme som vanlige Mario? Really? Jetpack-mekanikken er vel det eneste bra med spillet, men kameraet kommer for ofte i veien så du ikke lander der du vil lande.

Seriøst???

Mario Sunshine var jo bare helt fantastisk! Stemningen var spennende, fargene og detaljene var helt vill og måten levler var gjemt og laget var helt ubeskrivelig i forhold til noe annet spill som er kommet. Merkelig at du ikke likte det ^^,

Jeg likte det heller ikke. Det var ikke et skikkelig mario-spill. Fludd var bare teit og føltes malplassert, og hele settingen var merkelig og feil. Skal vi få et nytt 3D mario nå håper jeg det tar inspirasjon fra de gode 3D mario-spillene; 64 og galaxy.

Det er vell lettere for oss som vokste opp til super mario sunshine og like det :) Jeg syns aldri galaxy holdt mål med sunshine, alle spila etter sunshine i 3d platform sjangeren har ikke vært like gode etter min mening. De trenger ikke å ha fludd med i et nytt spill men et med en by som i sunshine syns jeg dem burde ha. Blir bare gørr kjedelig å bare ha et stort mario hode å bevege seg rundt på...

Mulig. For oss litt eldre så er nok ikke sunshine så bra? Kan være der det ligger. Når man vokste opp med Super Mario Bros 3 og Super Mario World, for deretter å oppleve 64, så ble Sunshine en nedtur. Men for å være helt ærlig vil jeg enda heller enn Galaxy 3 ha en ny Mario a la 64.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Mulig. For oss litt eldre så er nok ikke sunshine så bra? Kan være der det ligger. Når man vokste opp med Super Mario Bros 3 og Super Mario World, for deretter å oppleve 64, så ble Sunshine en nedtur. Men for å være helt ærlig vil jeg enda heller enn Galaxy 3 ha en ny Mario a la 64.

Super mario bros 3 var et av de første spillene jeg spilte, spilte allstar versjonen på snes på 90 tallet sammen med super mario world og når jeg var 7 fikk jeg meg en n64 med super mario 64 og fikk en gamecube med super mario sunshine når jeg var 11 så jeg hadde gleden av å ha både snes, n64 og gc i barndommen min :)

 

Hva med et nytt mario spill i sm64 style men med en by som i sunshine og med gjemte plasser og vi kan gå ned i kloak rør og finne undergrunns baner?

 

Tok å fjernet de andre sitatene, begynte å ligne en ekte stor egyptisk pyramide nå :p

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg syns hele Sunshine var merkelig. Alle på øya behandler jo Mario som en dritt, enda han bare kom dit på ferie. Bare gjør ditt, rydd opp her, fiks dette.

 

Og hvordan klarer de å tro at shadow mario er den samme som vanlige Mario? Really? Jetpack-mekanikken er vel det eneste bra med spillet, men kameraet kommer for ofte i veien så du ikke lander der du vil lande.

Seriøst???

Mario Sunshine var jo bare helt fantastisk! Stemningen var spennende, fargene og detaljene var helt vill og måten levler var gjemt og laget var helt ubeskrivelig i forhold til noe annet spill som er kommet. Merkelig at du ikke likte det ^^,

Jeg likte det heller ikke. Det var ikke et skikkelig mario-spill. Fludd var bare teit og føltes malplassert, og hele settingen var merkelig og feil. Skal vi få et nytt 3D mario nå håper jeg det tar inspirasjon fra de gode 3D mario-spillene; 64 og galaxy.
Det er vell lettere for oss som vokste opp til super mario sunshine og like det :) Jeg syns aldri galaxy holdt mål med sunshine, alle spila etter sunshine i 3d platform sjangeren har ikke vært like gode etter min mening. De trenger ikke å ha fludd med i et nytt spill men et med en by som i sunshine syns jeg dem burde ha. Blir bare gørr kjedelig å bare ha et stort mario hode å bevege seg rundt på...

Mulig. For oss litt eldre så er nok ikke sunshine så bra? Kan være der det ligger. Når man vokste opp med Super Mario Bros 3 og Super Mario World, for deretter å oppleve 64, så ble Sunshine en nedtur. Men for å være helt ærlig vil jeg enda heller enn Galaxy 3 ha en ny Mario a la 64.

 

Jeg vokste opp med Snes, N64 og GC. Jeg synes Sunshine var skikkelig bra jeg, en super oppfølger til det veldig bra Mario 64. Men, det er smak og behag :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Har testet dk64 på wii u nå, helt ok kvalitet :)

 

 

Min barndom var preget av Commodore 64 og Amiga og etterhvert PC. Spilte ikke ett Nintendo-spill før jeg ble godt voksen.

Hehe jeg vedder det kunne blitt en stor debatt av dette :p Men jeg syns det er bra du vokste opp til de spill maskinene du gjorde og koste deg og har barndomsminner :) Jeg savner spill tiden fra tidlig 2000 tallet og før egentlig ):

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Jeg syns hele Sunshine var merkelig. Alle på øya behandler jo Mario som en dritt, enda han bare kom dit på ferie. Bare gjør ditt, rydd opp her, fiks dette.

 

Og hvordan klarer de å tro at shadow mario er den samme som vanlige Mario? Really? Jetpack-mekanikken er vel det eneste bra med spillet, men kameraet kommer for ofte i veien så du ikke lander der du vil lande.

Seriøst???

Mario Sunshine var jo bare helt fantastisk! Stemningen var spennende, fargene og detaljene var helt vill og måten levler var gjemt og laget var helt ubeskrivelig i forhold til noe annet spill som er kommet. Merkelig at du ikke likte det ^^,

Jeg likte det heller ikke. Det var ikke et skikkelig mario-spill. Fludd var bare teit og føltes malplassert, og hele settingen var merkelig og feil. Skal vi få et nytt 3D mario nå håper jeg det tar inspirasjon fra de gode 3D mario-spillene; 64 og galaxy.
Det er vell lettere for oss som vokste opp til super mario sunshine og like det :) Jeg syns aldri galaxy holdt mål med sunshine, alle spila etter sunshine i 3d platform sjangeren har ikke vært like gode etter min mening. De trenger ikke å ha fludd med i et nytt spill men et med en by som i sunshine syns jeg dem burde ha. Blir bare gørr kjedelig å bare ha et stort mario hode å bevege seg rundt på...

Mulig. For oss litt eldre så er nok ikke sunshine så bra? Kan være der det ligger. Når man vokste opp med Super Mario Bros 3 og Super Mario World, for deretter å oppleve 64, så ble Sunshine en nedtur. Men for å være helt ærlig vil jeg enda heller enn Galaxy 3 ha en ny Mario a la 64.

 

Jeg vokste opp med Snes, N64 og GC. Jeg synes Sunshine var skikkelig bra jeg, en super oppfølger til det veldig bra Mario 64. Men, det er smak og behag :)

 

 

Er ikke ofte vi 2 har samme meninger men her støtter jeg deg faktisk, Sunshine var faktisk morsomt, bra spill.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Jeg syns hele Sunshine var merkelig. Alle på øya behandler jo Mario som en dritt, enda han bare kom dit på ferie. Bare gjør ditt, rydd opp her, fiks dette.

 

Og hvordan klarer de å tro at shadow mario er den samme som vanlige Mario? Really? Jetpack-mekanikken er vel det eneste bra med spillet, men kameraet kommer for ofte i veien så du ikke lander der du vil lande.

Seriøst???

Mario Sunshine var jo bare helt fantastisk! Stemningen var spennende, fargene og detaljene var helt vill og måten levler var gjemt og laget var helt ubeskrivelig i forhold til noe annet spill som er kommet. Merkelig at du ikke likte det ^^,

Jeg likte det heller ikke. Det var ikke et skikkelig mario-spill. Fludd var bare teit og føltes malplassert, og hele settingen var merkelig og feil. Skal vi få et nytt 3D mario nå håper jeg det tar inspirasjon fra de gode 3D mario-spillene; 64 og galaxy.
Det er vell lettere for oss som vokste opp til super mario sunshine og like det :) Jeg syns aldri galaxy holdt mål med sunshine, alle spila etter sunshine i 3d platform sjangeren har ikke vært like gode etter min mening. De trenger ikke å ha fludd med i et nytt spill men et med en by som i sunshine syns jeg dem burde ha. Blir bare gørr kjedelig å bare ha et stort mario hode å bevege seg rundt på...

Mulig. For oss litt eldre så er nok ikke sunshine så bra? Kan være der det ligger. Når man vokste opp med Super Mario Bros 3 og Super Mario World, for deretter å oppleve 64, så ble Sunshine en nedtur. Men for å være helt ærlig vil jeg enda heller enn Galaxy 3 ha en ny Mario a la 64.

 

Jeg vokste opp med Snes, N64 og GC. Jeg synes Sunshine var skikkelig bra jeg, en super oppfølger til det veldig bra Mario 64. Men, det er smak og behag :)

 

 

Er ikke ofte vi 2 har samme meninger men her støtter jeg deg faktisk, Sunshine var faktisk morsomt, bra spill.

 

Jeg foretrekker faktisk sunshine fremfor galxy! 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Tech Analysis: Splatoon

Digital Foundry's initial impressions on Nintendo's brand new shooter.

Even at this stage it seems to be yet another case of Nintendo doing what Nintendo does best; delivering high performance games that maximise the capabilities of the target platform.

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-first-look-at-splatoon-tech-analysis

 

Jeg skjønner ikke hva folk ser i disse splatoon spillene, det er jo bare maling og skyting o.O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...