Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Faktisk ikke mulig å stille antall runder? Det er jo litt latterlig.. men tipper jeg plukker med meg det spillet i dag. Hvilke kontroller anbefaler dere, og hvor får jeg kjøp de billigere enn feks Elkjøp. atm har jeg bare den som følger med WiiU

Det er kun Wii Remotes som funker (+ gamepad i Bowser mode). Billigste pris finner du på prisjakt.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Skikkelig gode nyheter for F-Zero fans, Nintendo har planer om

å utvikle en ny versjon av høyhastighetsracingspillet F-Zero.

Artikkel fra 5. Januar 2015:

 

"Miyamoto says a new F-Zero might be possible if Nintendo finds a new and suitable controller interface".

Link: http://nintendoeverything.com/miyamoto-says-a-new-f-zero-might-be-possible-if-nintendo-finds-a-new-and-suitable-controller-interface/

 

Når Nintendo sier "might be possible" betyr det vanligivis at dem allerede er i gang! :green:

Et nylig eksempel er The Legend of Zelda Majora's Mask 3D, i starten sa dem "kanskje/mulig/sannsynlig".

Men noen få dager før release innrømmet dem at dem begynte å utvikle spillet, rett etter at dem hadde

fullført The Legend of Zelda Ocarina of Time 3D. Fant også en fanmade F-Zero 3DX Trailer inspirert

av F-Zero GX (som opprinnelig var laget for Nintendo GameCube). Hva synes dere? Jeg er skikkelig spent!

 

 

Jajaja kanskje den ikke kommer til Nintendo 3DS eller New Nintendo 3DS, men til neste konsoll i hvert fall :green:

Det blir helt awesome hvis dem lager neste F-Zero med onlinemodus med 30 (eller flere) spillere

i hvert onlinerace, da får man den ekte F-Zero følelsen. Og husk ikke kjør for fort, da mister man

kontrollen og flyr av banen :nei:

 

F-zero var sykt kjedelig å spille med venner, da de ikke gjorde annet enn å falle ut :p Jeg håper også på et nytt F-Zero!

 

Og bare digger Zelda The Wind Waker HD, helt fantastiskt Zeldaspill og musikken er deilig helt episkt :ph34r:

 

NRjIHua.jpg

WWHD er et av tidenes beste spill. Det gir deg en følelse du ikke får i noen andre spill. En oppfølger ville gjort meg skikkelig glad :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Se hva som dukket opp i postkassen i dag etter et par månders venting :fun: Absolutt verdt ventetiden :grin:

 

11081058_10152631877666290_8516231251093

 

Blir å spille seg gjennom Ocarina of time som jeg nå har kommet meg godt igang med og Majorask Mask etter det. Har ikke rørt spillene siden Nintendo 64 tiden men må likevel si at det er lenge siden jeg har fått så stor glede av et spill som jeg har fått av ocarina of time så langt :) Dette blir og forøvri min første håndholdte konsoll siden Gameboy Advance.

Lenke til kommentar

Takk for det :) Jeg har absolutt størst forhold til 3D Zelda da jeg har spilt samtligge oppigjenom med unntak av Skyward Sword som jeg nylig fikk tak brukt i via finn.no . Men A Link Between Worlds er absolutt på agendaen etterhvert, skal og sjekke ut DS spillene. Ellers er det Phoenix Wright spillene jeg og etterhvert kunne tenkte meg å komme gjennom og ikke minst Kingdom Hearts 3D. Så har nok mange timer spilling forran meg :)

Lenke til kommentar

De holder fortsatt beinhardt på at RPG'ene skal kun være handhelds. Enda "alle" vil ha et skikkelig RPG på storskjerm.

"Neida, for i JAPAN spiller alle pokemon med hverandre utendørs og på skolen, skjønner dere vel."

 

Og verden finnes jo ikke utenfor Japan....

 

Kom meg ordentlig i gang med Pokemon Y i helga, da..har hatt det i over ett år. Nå har 7 badges og fanget covergirl-pokemon.

 

Facepalmet hardt når jeg slåss mot legendaryen og False Swipe bare gjorde chip-damage, så jeg testet et anna attack og nulla han rett ut. Heldigvis sto den der så jeg fikk prøve på nytt...brukte Master Ball med en gang istedet :p

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er absolutt mye håndholdt-spilling i Japan. Alltid folk som sitter med DSer og PSPer på offentlig transport. Sjelden man ser det i Oslo i grunn; spilling ser ut til å være en mer hjemme-ting her. I Japan har man fortsatt også mye arkade-spilling, som er så og si dødt her. I bunn og grunn handler det om at vi har mer plass og privatliv hjemme og fint kan okkupere en PC eller TV med spilling i timesvis av gangen, noe som er håpløst om du bor med familien din på 30 kvm.

Endret av Spartapus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet mitt er at jeg kjøper for mye spill. Også blir det bare liggende i ukesvis eller måneder med plasten på. F.eks. kjøpte jeg Monster Hunter 4U for over en måned siden. Enda ikke prøvd det. Eller Majoras Mask 3D.

Var/er ikke du en stor fan av Monster Hunter 3? Da bør du seriøst prøve MH4U i dag. Det er langt bedre enn MH3. ;)

Lenke til kommentar

Monter hunter 4 ultimate vs zelda majoras mask?

 

Merk at jeg aldri har hatt noe forhold til Zelda så ikke noe gode minner som trengs å gjenoppleves.

MH4, uten tvil. "Alle" sier Majora's Mask er det beste i serien osv, men selv hater jeg det. Er alt for mye stress med den tidsfristen, selv om den er forlenget på 3DSen. MH4 har også tidsfrist, men den er mye, mye lengre, og gjelder bare for hvert mission. Feiler du det er det bare å prøve på nytt. Bare husk det er rimelig hardcore etterhvert, så du bør nok bruke tid på å sette deg inn i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...