Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er alle VC-spill kompatible med vanlig TV-skjerm? Mener jeg leste en gang at mange VC spill bare kunne spilles på gamepaden?

Det er helt uaktuellt å spille SNES-spill på en bitteliten skjerm for min del.

Det er vel heller omvendt? Mange Wii VC-spill er ikke tilgjengelig i WiiU-shopen, og kan da bare spilles uten gamepaden, altså på hovedskjermen.

Lenke til kommentar

Nå har jeg riktignok ikke spilt Bayonetta, men jeg skjønner ikke helt hypen rundt dette spillet..

 

Ser heller ikke for meg dette vil selge konsoller. Nintendo trenger et ekslusivt spill som selger konsoller.

Er det så mye hype rundt dette spillet? Jeg synes ikke det. Verken Bayonetta eller noe annet spill kan redde Wii U alene, men summen av spennende spill som kommer ut i 2014 vil nok hjelpe litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Nå har jeg riktignok ikke spilt Bayonetta, men jeg skjønner ikke helt hypen rundt dette spillet..

 

Ser heller ikke for meg dette vil selge konsoller. Nintendo trenger et ekslusivt spill som selger konsoller.

 

Det er et spill kun for hardcore-spillere, en kundegruppe Nintedo sjelden har fridd til tidligere. Desverre fulgte ikke Nintendo opp med flere spill til hardcore-markedet, slik at i det store og hele vil ikke spillet påvirke konsollsalget i nevneverdig grad(Hvor mange kjernespillere er det igjen?). Selv er Bayonetta 2 et must-buy for min del, jeg elsker 1'ern, som jeg har på topp 3-listen min for last gen-spill.(ps3, x360, wii).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Det er et spill kun for hardcore-spillere, en kundegruppe Nintedo sjelden har fridd til tidligere. Desverre fulgte ikke Nintendo opp med flere spill til hardcore-markedet, slik at i det store og hele vil ikke spillet påvirke konsollsalget i nevneverdig grad(Hvor mange kjernespillere er det igjen?). Selv er Bayonetta 2 et must-buy for min del, jeg elsker 1'ern, som jeg har på topp 3-listen min for last gen-spill.(ps3, x360, wii).

Fins mange hardcore spill fra nintendo, du må bare lete etter dem:)

Lenke til kommentar

Det er et spill kun for hardcore-spillere, en kundegruppe Nintedo sjelden har fridd til tidligere. Desverre fulgte ikke Nintendo opp med flere spill til hardcore-markedet, slik at i det store og hele vil ikke spillet påvirke konsollsalget i nevneverdig grad(Hvor mange kjernespillere er det igjen?). Selv er Bayonetta 2 et must-buy for min del, jeg elsker 1'ern, som jeg har på topp 3-listen min for last gen-spill.(ps3, x360, wii).

Jeg ser på meg selv som en hardcore spilller og jeg husker jeg ble interessert da jeg leste den første informasjonen av Bayonetta(1) (jeg elska jo Ninja Gaiden på Xbox(1)). Men da jeg så videoer av gameplayet mista jeg all interesse.. Så ut som et glorete, uoversiktelig buttonmash-spill, som det fortsatt ser ut til å være.

 

Igjen, jeg har jo aldri prøvd det selv og jeg ser lovprisingen det får i diverse kretser.

Håper det kommer en demo, eventuelt at Bayonetta(1) blir lagt ut billig på eShop litt før lansering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...