Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo det var det. Men både jeg og broren min ble overrasket over at det plutselig var slutt. Føltes liksom som det kunne fortsette i evigheter når plutselig end credits-sekvensen dukket opp.

Det kan jo selvsagt det hvis man skal skaffe alle 700 småfolkene, dyrene, alle karakterene og unlocke hele Rayman Origins +++. Men det hadde vi rett og slett ikke tid til i juleferien.

 

Vi spilte gjennom det fra start til slutt iløpet av en ettermiddag/kveld hvertfall.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Fikk Wii U + Super Mario 3D World av kjæresten til jul, så det ble mye spilling på oss i romjula. :) Herlig spill, definitivt ett av de bedre Mario-spillene.

Du burde prøve sunshine og galaxy, mye bedre

Lenke til kommentar

Vanskelig å få tak i Sunshine nå. Nintendo må få i gang muligheten til å kjøpe og laste ned GameCube-spill fra Wii U snart. Leste om Baten Kaitos etter at jeg rundet Eternal Sonata og fikk veldig lyst til å prøve det, men det finnes kun på GameCube.

 

Vanskelig og vanskelig. På ebay får du et pent brukt eksemplar til 150kr. Baten Kaitos like så.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Sunshine er et ok spill. Galaxy og 3D world er mye bedre.

Nope, sunshine er det beste, alt etter det har bare vært en nedtur

 

3d world was skikkelig dårlig i tillegg, dem burde lage et nytt mario 3d spill hvor vi igjen kan bevege oss rundt i en landsby slik som på sunshine, det er det fansen vil ha ikke slik som 3d world...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Jeg fikk Wii U i julegave, men sliter med å finne ett eneste spill som virker interessant nok. Jeg fikk med Zombi U og Rayman legends, pluss Zelda windwaker HD som var i pakken. Windwaker er kongespill, men frustrerende med alle disse plattform-puzzle sekvensene der man faller langt ned og må klatre seg tilbake opp dit man var igjen..hadde ikke gamecube så jeg har ikke noe nostalgisk forhold til spillet allerede, heldigvis.

Så nå lurer jeg rett og slett om dette er de 3 eneste spillene som er noe vits å skaffe seg till Wii U? Monster Hunter 3 ultimate bør jeg vel prøve også, hadde MH Tri på Wii men stoppa å spille det etter en stund.

 

Eller er det noen fantastiske spill på eShop jeg ikke vet om enda? Spilte mesteparten av SMB3D World i jula med lillebror, vet ikke om jeg gidder å kjøpe det selv også.

 

Virtual Console er jo selvsagt en mulighet, men har allerede kjøpt det meste jeg vil ha der på Wii'en, og den står fortsatt i stua. Lite vits å kjøpe de pånytt hehe

 

Tredjeparts-spillene er ikke særlig interessante da de fleste har vært tilgjengelig på andre konsoller eller PC for lenge siden og jeg har spilt dem der.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Winza, det er en grunn til at folk ofte lurer på om du troller. Du må lære deg at det ikke finnes ett svar på slike spørsmål. :)

Om folk tror jeg er et troll gjør meg ingenting, så lenge jeg selv vet jeg ikke er et er det viktigste for meg:) Og jeg vet hva svaret er, min mening er det jeg sa i forrige innlegg. Sunshine er alt for undervurdert. Jeg liker det til og med bedre enn super mario 64

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

EarthBound kan vel være verdt å sjekke. Gammelt JRPG som er bra, og ikke minst veldig morsomt. Har smilt en del av kommentarene som dukker opp i kampene. Det er dog ganske vanskelig, så jeg satt meg fast og har ikke spilt siden. Men har planer om å ta det opp igjen etter hvert.

Men det er bare i japan

Lenke til kommentar

Jeg fikk Wii U i julegave, men sliter med å finne ett eneste spill som virker interessant nok. Jeg fikk med Zombi U og Rayman legends, pluss Zelda windwaker HD som var i pakken. Windwaker er kongespill, men frustrerende med alle disse plattform-puzzle sekvensene der man faller langt ned og må klatre seg tilbake opp dit man var igjen..hadde ikke gamecube så jeg har ikke noe nostalgisk forhold til spillet allerede, heldigvis.

Så nå lurer jeg rett og slett om dette er de 3 eneste spillene som er noe vits å skaffe seg till Wii U? Monster Hunter 3 ultimate bør jeg vel prøve også, hadde MH Tri på Wii men stoppa å spille det etter en stund.

 

Eller er det noen fantastiske spill på eShop jeg ikke vet om enda? Spilte mesteparten av SMB3D World i jula med lillebror, vet ikke om jeg gidder å kjøpe det selv også.

 

Virtual Console er jo selvsagt en mulighet, men har allerede kjøpt det meste jeg vil ha der på Wii'en, og den står fortsatt i stua. Lite vits å kjøpe de pånytt hehe

 

Tredjeparts-spillene er ikke særlig interessante da de fleste har vært tilgjengelig på andre konsoller eller PC for lenge siden og jeg har spilt dem der.

Har du spilt ZombiU? Det er i hvertfall verdt en gjennomspilling.

Selv vurderer jeg å kjøpe Resident Evil revelations. Er jo et 3. part spill, men kan være du ikke har spilt det. Deus Ex på Wii U skal visst også være den ultimate versjonen.

 

Edit: Lego City Undercover

Endret av Mr. ve
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Har du spilt ZombiU? Det er i hvertfall verdt en gjennomspilling.

Selv vurderer jeg å kjøpe Resident Evil revelations. Er jo et 3. part spill, men kan være du ikke har spilt det. Deus Ex på Wii U skal visst også være den ultimate versjonen.

Er det det spillet som var planlagt til wii i 2006 men ble skraplagt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...