Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Det var da mye snakk om hardcore, hvorfor spiller det noen rolle om hva folk sier om hardcore eller ikke? det viktigste er at dere nyter spillet og har en god opplevelse og så får dere selv avgjøre om dere er en hardcore spiller:)

Lenke til kommentar

Ikke sant? Jeg velger å rekke over så mange titler som mulig, istedet for å låse meg fast til ett spill i evigheter. Er ikke et spill noe for meg, tvinger jeg meg ikke gjennom det.

 

Jeg spilte nylig gjennom Metal Gear Rising: Revengance, noe som kan regnes som et "hardcore"-spill, men gidder da pokker meg ikke gjøre det pånytt igjen bare for å unlocke noen ekstra greier.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det var vel sånn halvveis jeg som startet denne Hardcore-diskusjonen.. Det var litt snakk om hvilke spill og konsoller osv som var for hardcore-spillere, hvorpå jeg lurte hva som definerte en slik spiller, da jeg var usikker, fordi definisjonen så ut til å inneholde lite kontinuiet og sprike nokså mye blant hver enkelt..

 

Selv har jeg vel tenkt på en hardcorespiller som en som bruker litt for mye tid på ett spill, for å finpusse/trene, grinde, samle og unlocke alt og mer til.. At det har lite å si hva slags spill det er, om det er Mario og samle alle mynter, presse banetider ned osv, eller CoD og få alt det går ann å få, best headshots osv (kan ikke noe om CoD, men dere skjønner sikkert hva jeg mener)..

 

Anywho.. Må allikevel sies at jeg synes det høres litt "fjollete ut" å være en "harecore-spiller" ..altså, ikke innholdet av definisjonen, med ordet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

*sukk*

Sitter på et gaming forum, der en tekno-geek som hater alt Nintendo er og gjør forteller alle oss som liker Wii U at vi er dumme esler. Han har et lysende hat for maskinen og selskapet. Skjønner ikke hvorfor han gidder hisse seg opp over det. Om folk liker opplevelsene Wii U gir, hvordan skader det ham? :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

*sukk*

Sitter på et gaming forum, der en tekno-geek som hater alt Nintendo er og gjør forteller alle oss som liker Wii U at vi er dumme esler. Han har et lysende hat for maskinen og selskapet. Skjønner ikke hvorfor han gidder hisse seg opp over det. Om folk liker opplevelsene Wii U gir, hvordan skader det ham? :p

For en taper, bare ignorer han. Ganske sikkert på at han bar er et troll vist han oppfører seg slikt for å provosere folk og lage unødvendig kvalme

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

http://apolyton.net/showthread.php/204577-Anyone-else-purchased-a-XBOX-One-or-PS4-%28Or-both%29

 

Jeg er Nikolai. Han er Asher.

 

Winza: Han er dessverre ikke et troll. Han er en lynende intelligent kar som er veldig hoven når han mener han har rett. Har vært på forumet i 13 år, og han har god peiling på teknologi. Men Nintendo har han et ulogisk hat for.

Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke brydd meg, om han så var medlem i 14 år hadde det ikke betydd noe for meg. Jeg behandler folk som er 10 år gamle medlemmer på samme måte som dem som er helt nye:)

Lenke til kommentar

God kveld.

Kjøpte meg nylig en Wii U, som spillemaskin er jeg veldig fornøyd, da jeg ikke har hatt nintendo siden Super Nintendo, bringer det virkelig til bake en del nostalgi. Kontrolleren fungerer også overaskende bra, men media delen er litt vag syntes jeg. Så det var netflix på den orginalt, og det klarer seg i utgangspunktet for meg. Men skulle gjerne hatt amerikans utvalg på den.

Noen som veit hvordan man kan få US Netflix innhold på Wii U? Har ikke muligheter for innstillinger som kan endre DNS adresse.

Lenke til kommentar

http://apolyton.net/showthread.php/204577-Anyone-else-purchased-a-XBOX-One-or-PS4-(Or-both)

Jeg er Nikolai. Han er Asher.

Winza: Han er dessverre ikke et troll. Han er en lynende intelligent kar som er veldig hoven når han mener han har rett. Har vært på forumet i 13 år, og han har god peiling på teknologi. Men Nintendo har han et ulogisk hat for.

Jeg leste innleggene og synes ikke han virker som et troll. Han sliter med å skille mellom egne subjektive meninger og fakta. Hvis han er så smart vil det kanskje hjelpe å påpeke dette.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg leste innleggene og synes ikke han virker som et troll. Han sliter med å skille mellom egne subjektive meninger og fakta. Hvis han er så smart vil det kanskje hjelpe å påpeke dette.

Han snakket ikke om meg men han fyren på det andre forumet

Lenke til kommentar

Det er ikke noe galt med Wii U, men problemet med nesten alle konsoller som har kommet ut i det siste er at selv om konsollene i seg selv er kule og har (for min del) mer enn nok maskinkraft, så har de glemt å sørge for noe så "ubetydelig" som selve spillutvalget. Jeg har i utgangspunktet lyst på Vita, 3DS, Wii U og PS4, men enn så lenge finnes det ingen interessante eksklusiver på disse konsollene, i stedet får man en haug med relanseringer og reboots av spill som allerede finnes på andre konsoller.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe galt med Wii U, men problemet med nesten alle konsoller som har kommet ut i det siste er at selv om konsollene i seg selv er kule og har (for min del) mer enn nok maskinkraft, så har de glemt å sørge for noe så "ubetydelig" som selve spillutvalget. Jeg har i utgangspunktet lyst på Vita, 3DS, Wii U og PS4, men enn så lenge finnes det ingen interessante eksklusiver på disse konsollene, i stedet får man en haug med relanseringer og reboots av spill som allerede finnes på andre konsoller.

 

Forstår de andre konsollene, men er det virkelig ingen spill på 3DS som frister? Synes den har fått et solid bibliotek nå. Ikke så bra som DS, men den er på vei. Tipper du hadde likt Bravely Default, du som liker Final Fantasy så godt.

 

Selv savner jeg et nytt Hotel Dusk/Last Window eller Another Code, men dessverre er Cing lagt ned.

Lenke til kommentar

Sliter også med å finne noe interessant til Wii U, var innom gamestop for et par dager siden, og ingenting i Wii U-hylla var noe som helst interessant. Fikk min i julegave i år, Zelda Windwaker utgaven.

Men jeg har de "beste" spillene allerede, så. Vet ikke om det er noe "hidden gems" på eShop. Tenkte å sjekke ut Wonderful 101, men så avskrekka prisen meg. 409,- for noe som ser så sært ut...har kikka på wii u reviews på metacritic og gamespot etc også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...