Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte fire emblem awakening i dag, demoen på eshop.

 

WOW. dette blir garantert kjøp, nå må bare 19 april komme fort.

 

Spilte akkurat gjennom demoen. Vanligvis er ikke dette en sjanger jeg liker, men dette spillet var ikke så verst. Ser ikke bort i fra at jeg kjøper det.

 

Finner ingen demo av Etrian Odyssey 4. Vil prøve det også.

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

Upcoming Wii U Miiverse features revealed

 

Players will be able to follow others, and see who they’re following in-game

 

Ability to send and receive comments while playing a game (in-game)

 

Ability to see “Yeahs” in-game¨

 

Launch games from posts on the Miiverse timeline/page

 

New features with Miiverse posts, e.g. players will be able to launch into game and specific level from a Miiverse post

 

User-made “sub-communities”

 

Tournament feature — organize and hold tournaments for games.

 

http://wiiudaily.com/2013/03/upcoming-wii-u-miiverse-features-revealed/

Lenke til kommentar

Noen som bruker ekstern harddisk til Wii U?

 

Jeg har selv en WD MyBook 500GB (WD5000H1CS) men problemet med den er at den har en innebygd sove-greie, slik at hvis den merker at den ikke er i bruk, så går den i sovemodus. Det vil si at den forsvinner fra Wii U'en (USB Storage-ikonet forsvinner fra Wii U-menyen) og systemet må restartes hvis jeg skal bruke noe fra harddisken igjen. Utrolig plagsomt. Samme oppførsel på PCen, forøvrig, så denne modellen anbefales ikke til annet enn å lagre backup på og deretter settes bort.

 

Kan noen anbefale en ekstern harddisk som passer til Wii U og ALDRI finner på å gå i sovemodus?

 

PS. Jeg stoler ikke på anbefalingene på Nintendo sine sider, det står at de har testet diskene overfladisk og funnet at de virker på Wii U, men skal vedde på at de har oversett dette med at inaktive harddisker går i sovemodus -.-

Endret av XE800
Lenke til kommentar

Singleplayer-spelet Lego City undercover är en fattig upplevelse

 

 

Problemet är bara att man tvingas göra det solo. Flerspelarläget, som alltid varit bland det bästa med Lego-serien, har plockats bort helt samtidigt som den enorma potentialen till ett bra online-läge ignorerats.

Saknaden av sällskap håller i sig genom hela spelet, vilket gör upplevelsen mycket fattigare.

 

2/5

 

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/recensioner/article16448866.ab

 

Ja, smak er heldigvis forskjellig.

Lenke til kommentar

Ja, jeg koser meg veldig! :)

 

Andre som spiller?

 

Tror jeg har nærmere 60 Gold Bricks nå, litt usikker.. Gly er det!

Jeg følger med på en fyr som spiller det på Youtube. Ser utrolig bra ut! Har ikke WiiU enda, men kjenner at det frister veldig å kjøpe en nå, bare for å spille Lego City undercover. :wee:

Lenke til kommentar

Er det på E3 Nintendo vil annonsere diverse rundt spillene ? Kan man håpe på noen store nye annonseringer, eller må man nøye seg med en dato på mario kart bare ?

Fryktlig tomt med spill i luka mellom nå og frem til jul, er bare mario kart etter det jeg så av store titler.

Regner med de vil annonsere et par nye spill på E3. F.eks. neste spillet fra Retro. Ellers blir det nok mest fokus på 3D Mario, Mario Kart og Wind Waker HD.

 

Før den tid regner jeg med vi får datoer for Game & Wario og Pikmin 3, to spill jeg tror kommer ut før E3. Tipper på en Nintendo Direct snart.

Lenke til kommentar

Nintendo fanboys can quit their whining and arguing because now that developers have confirmed the fact that the Wii U is not a next-generation console, and the Xbox 720 and PS4 are, we can all finally move on with our lives.

 

There it is. It cannot be argued with. Nintendo fans may not like it, but it's a fact that the Wii U is not a next-generation console, like the Xbox 720 and PS4 are.

 

http://www.examiner.com/article/confirmed-wii-u-is-not-a-next-generation-console-xbox-720-and-ps4-are

 

next-generation

 

Definition: pertaining to the next generation in a family; also,

pertaining to the next stage of development or version of a product, service, or technology

 

Example: Programmers are now developing next-generation software.

 

http://dictionary.reference.com/browse/next-generation

 

Artikkelforfatteren burde iallefall sette seg inn i hva Neste Generasjon er for noe.

Lenke til kommentar

Regner med de vil annonsere et par nye spill på E3. F.eks. neste spillet fra Retro. Ellers blir det nok mest fokus på 3D Mario, Mario Kart og Wind Waker HD.

 

Før den tid regner jeg med vi får datoer for Game & Wario og Pikmin 3, to spill jeg tror kommer ut før E3. Tipper på en Nintendo Direct snart.

 

Håper også på mer info rundt "X". Må dog si, hvis det viser seg å bli et multiplayer/coop-spill så blir det tidenes nedtur.

Lenke til kommentar

Så hvordan får du den til å fungere på PCen vis du må manuelt replugge den hver gang du lar den gå inaktiv?

 

Restarte PC'n. Ofte må to ganger til. Skal sies jeg bruker eSata-tilkoblingen på PC, vet ikke om det har noe å si. Oppførselen er jo den samme når jeg bruker USB-koblingen på Wii U. Siden dette er den eneste eksterne harddisken jeg har erfaring med er jeg veldig forsiktig når jeg nå skal kjøpe ny, og ekstremt skeptisk til WD-modeller. Som sagt, tar gjerne i mot anbefalinger fra folk som har brukt ekstern harddisk over lang tid uten å oppleve de samme problemene.

Lenke til kommentar

Det jeg leste før jeg kjøpte ekstern HD til lillebror i julegave, var at man MÅ skaffe en HD med ekstern strømforsyning. Altså den må få sin egen strøm, ikke være avhengig av Wii'n. Sikkert fordi den da bare vil slå seg av ved inaktivitet som du beskriver.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...