Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Manchester United 1/5-2011


Martindani

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper på denne lagoppstillingen:

 

Wojciech Szczesny

Bacary Sagna - Johan Djourou - Laurent Koscielny - Gaël Clichy

Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere

Theo Walcott - Robin van Persie - Samir Nasri

 

En seier hadde smakt ufattelig godt, men jeg kan si meg fornøyd med uavgjort her.

Lenke til kommentar

VDS

Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra

Carrick - Park

Valencia - Rooney - Nani

Hernandez

 

Hernandez er i best form nå, dessverre for Berbatov og bør foretrekkes. Rooney har fungert veldig godt som hengende spiss i de siste kampene, og han kan jobbe defensivt samtidig som Hernandez truer bakrommet som Arsenal forsvaret kommer til å slite med.

Arsenal kommer til å ligge høyt og presse, og da er kontringer med Rooney og Hernandez foretrekket bedre enn Rooney og Berbatov.

Endret av Simenrf
Lenke til kommentar

Grugleder meg skikkelig til kamp, tipper det blir en tett og nervepirrende affære. Arsenal har ingenting å spille for, men det er nok da de spiller best. Tipper på følgende lag.

 

VDS

 

Rafael Rio Vidic Evra

 

Nani Carrick Anderson Park

 

Rooney Berbatov

 

Giggs skal hvile, Scholes har karantene og Fletcher er ikke fit, så den sentrale midtbanen gir seg nesten av seg selv.

 

Det usikre for meg er høyreving og den ene spissplassen. Nani spiller tradisjonelt alltid bra mot Arsenal, så jeg tipper han kommer til å starte. Vi trenger løpskapasiteten til Park til å ta ut Fabregas/Wilshere, så jeg tipper han også kommer til å starte. Nå har SAF pratet endel om Berbatov i pressen denne uka, så jeg har en følelse at han kommer til å starte også. Men, jeg kan godt se for meg at vi kan komme til å spille noe som det her:

 

Valencia Carrick Anderson Nani

 

Park

 

Rooney

 

Blir også litt spennende med høyrebacken. Fabio har fått spille endel i det siste og har spilt veldig bra, spørsmålet er jo om han får spille pga. av Rafael ikke er 100% eller om han faktisk har prestert bedre på trening.

Lenke til kommentar

...

 

Giggs skal hvile, Scholes har karantene og Fletcher er ikke fit, så den sentrale midtbanen gir seg nesten av seg selv.

 

 

...

 

Dersom det er noe i ryktene om Giggs, så er det vel tvilsomt om han spiller flere kamper denne sesongen??

Har vel nok å ta seg av på hjemmefronten kanskje??

 

Får håpe at United viser hvorfor de er verdig vinnere i dag!!

Lenke til kommentar

Drømte om denne kampen i går. Vet ikke om jeg er sanndrømt, men her er i hvert fall laget vi startet med:

 

Szczesny

Sagna - Broren min - En fra jobben - Clichy

Cesc - Song - Wilshere

Walcott - Bendtner - Rosicky

 

Stopperparet fungerte overraskende bra.

Endret av Le Professeur
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...