Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Manchester United 1/5-2011


Martindani

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wojciech Szczesny

Bacary Sagna - Johan Djourou - Laurent Koscielny - Gaël Clichy

Aaron Ramsey - Alex Song - Jack Wilshere

Theo Walcott - Robin van Persie - Samir Nasri

 

Fra Arsenal.com. Cesc slo opp med kjæresten sin i går, sikkert derfor han ikke er med. Huff, ble ikke akkurat med optimistisk nå.

Lenke til kommentar

VDS

Fabio

Rio

Vidic

Evra

 

Park

Anderson

Carrick

Nani

 

Rooney

Hernandez

 

Subs; Kus, Owen, Berbatov, Smalling, O'Shea, Evans, Valencia

 

Liker den. Anderson var kjempegod mot Everton, og han, sammen med Park pleier å være gode mot Arsenal. Dessverre riktig å vrake Berbatov igjen, tror Hernandez fungerer bedre på kontringer enn Berbatov.

Lenke til kommentar

Kjipt for Berbatov, men jeg tror United er best med Rooney bak Chicharito, så jeg er veldig fornøyd med laget. Den eneste jeg er skeptisk til i dag er Anderson.

Anderson hadde en stor kamp mot Everton, og Scholes er vel suspendert. Så jeg tror han er et bedre alternativ enn Gibson f.eks.

Lenke til kommentar

Ifølge TV2 ble Cesc skadet på trening igår.

 

Tviler sterkt på at dette er sant. Wenger er kjent for å finne opp skader på spillerne sine. Fabregas hadde vel også twitret om skaden sin slik han pleier.

 

En skandale at Ramsey starter. Han har hverken spilt eller imponert i det siste. Arshavin hadde vært et bedre alternativ.

 

Dette var siste spikeren i kista for Cesc i Arsenal.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Egentlig synd for dere at han ikke ble solgt i fjor. Han har spilt under pari i hele år har atpåtil sunket i verdi.

Tja, det er diskutabelt. Fyren er fortsatt den viktigste spilleren i stallen. Har bidratt ufattelig mye i år, men skader har sinket ham og prestasjonene. Ta en titt på kampene han ikke har spilt og se hviken kreativ drivkraft han er for dette laget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Egentlig synd for dere at han ikke ble solgt i fjor. Han har spilt under pari i hele år har atpåtil sunket i verdi.

 

Han kommer til å gå for 15-20 mill ala Thierry

Nei.

 

Det eneste som skiller de to er at Cesc er 23. Han vil bort, han er mye skadet og han har spilt dårlig til ham å være denne sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...