Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Manchester United 1/5-2011


Martindani

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med Game som uttalte seg tidligere i år om disse oppgjørene. Hvor har det blitt av rivaliseringen? En gang i tiden var disse kampene "the match". Hvor blir det av ordkrigene, og intensiteten i kampene?

Det var nok av rivalisering i forkant av bortekampen, men nå som sesongen for vår del er over, er det vel ganske naturlig at folk ikke gidder.

 

Spesielt å drømme om en laget sitt, og ikke inkludere seg selv innad i laget. :p

Håper Wenger kjører på med broren din og han fra jobben din jeg.

Jeg pleier som regel å spille, men i natt måtte jeg se kampen fra egen sofa. Det var for øvrig en hun fra jobben som spilte stopper, ikke en han.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Game som uttalte seg tidligere i år om disse oppgjørene. Hvor har det blitt av rivaliseringen? En gang i tiden var disse kampene "the match". Hvor blir det av ordkrigene, og intensiteten i kampene?

Det var nok av rivalisering i forkant av bortekampen, men nå som sesongen for vår del er over, er det vel ganske naturlig at folk ikke gidder.

Poenget er at disse kampene var en kamp om identitet og ære. Like mye på banen som utenfor. Nå er det en vanskelig kamp i kampprogrammet, intet mer. Dessuten har kampene blitt forutsigbare og dermed kjedelige.

 

Det burde jo være enorm interesse for denne kampen selv om sesongen "er over"? Det å vise at vi er i stand til å slå United nå som skuffelsene har kommet på rullende bånd bør vel være nok for å vekke interessen?

Lenke til kommentar

Eneste jeg håper i denne kampen er at vi leverer en god kamp. En kamp vi kriger og yter slik det Norske ishockeylaget gjorde igår. En "gitt opp" innsats er uakseptabelt. Selv om tittelen ikke er innen rekkevidde, skal vi kjempe for 2.plassen.

+10. Nå er det ingen unnskyldninger på press. Hvis spillerne senker stressnivået og spiller slik vi kan som best, er det duket for en jævlig bra fotballkamp.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg skal gidde å se denne. En av 3 kamper i sesongen der jeg er 100% sikker på tap (chelsea borte, manu hjemme/borte). Prioriterer nok heller grilling med venner dersom det blir noe av. Hvis jeg ikke har noe annet fornuftig å ta meg til så setter jeg den nok på.

 

Tips: 1-4

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget er at disse kampene var en kamp om identitet og ære. Like mye på banen som utenfor. Nå er det en vanskelig kamp i kampprogrammet, intet mer. Dessuten har kampene blitt forutsigbare og dermed kjedelige.

Det er ikke lenger så stort å slå et guttelag. Om vi tar tre poeng poeng er det jo veldig flott. En litt tøff kamp er unnagjort og vi får en etterlengtet borteseier. Om vi taper, vel so be it. Vi har tapt mot Burnley og Wolves de siste par sesongene, så det er ikke verdens ende om Arsenal greier å slå oss en gang i skuddåret.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skabbete. Hadde du sett kampen om dere lå a poeng med Utd, Benjbo?

 

Typisk at Arsenal overpresterer i forhold til formen nå og slår et Utd på god gli. Van Persie goaler to tap-ins og Rooney putter et fra 10-15 meter. 2-1.

 

Det sosiale kommer først, så nei.

Lenke til kommentar
Twitter tells me #MUFC team : VDS, Fabio, Vidic, Rio, Evra, Valencia, Park, Carrick, Anderson, Rooney, Chicharito

 

not reliable sources though

hvor er nani? håper ikke dette er laget vi stiller med :ermm:

-----------

Mange forskjellige lag som blir postet på redcafe.

 

Unofficial team:

 

VDS

 

O'Shea

Vidic

Rio

Evra

 

Nani

Park

Carrick

Anderson

Rooney

 

Chicharito

Endret av Speedbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...