Gå til innhold

Årets PL-lag 10/11


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så overlegent er det da ikke? Syns Nani har imponert like mye, han spiller tross alt i en rolle som krever ekstremferdigheter på en helt annen måte. I tillegg en posisjon det er mye vanskeligere å være stabil i.

 

Det er jevnt, men min stemme går til Nani.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Dette er sesongen hvor omtrent alle topplagene har skuffet, så synes ikke noen av de tre store (Ancelotti, Wenger eller SAF) fortjener tittelen.

 

Min stemme går til Tony Pulis. Imponerende å føre Stoke til en finale i FA-cupen og en sterk plassering på den øvre halvdelen. Kunne også stemt på Moyes, som har til tross for store skadeproblemer ført Everton til en streit plassering.

 

Sikkert mange som stemmer på Holloway, men glem ikke at Blackpool nok mest sannsynlig vil rykke ned.

Lenke til kommentar

Stemmer på Owen Coyle da jeg ikke tåler trynet på noe som har med Stoke å gjøre.

 

Baserer igjen stemmen min på hvem som har prestert over evne/forventning. Rent objektivt sett har Fergie vært best, da han (ganske sikkert) igjen har vunnet ligaen og gjort ting strålende ellers også, men det har man sett før og det er nærmest forventet at Fergie sitter igjen med sølvtøy på slutten av sesongen.

 

Coyle har derimot fått et ellers grått og kjedelig Bolton til å spille god fotball, og sesongstarten deres var utmerket. Hadde han hatt mer bredde i troppen ville Bolton havnet enda høyere. Topp seks er urealistisk, men Bolton er nærmeste utfordrer til å havne i det selskapet i fremtiden, så vidt jeg kan se.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...