Gå til innhold

Årets PL-lag 10/11


Latias

Anbefalte innlegg

Poulsen, ingen tvil. £5M for en spiller som har spillt 771 minutter fordelt på 12 kamper. Hvordan disse kampene var trenger jeg ikke å snakke om engang. Selv danskene ville at han skulle slutte på landslaget... Konchesky var dårlig, men mitt hat for Poulsen kjenner ingen grenser. Bytte Aquiliani for den idioten der, herregud Hodgson.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7 mål på 14 kamper for dem. Gikk fra Sunderland på øvre halvdel til Aston Villa i nedrykkstrid. Sunderland har dalt og dalt, mens Villa er sikret kontrakt for lengst.

 

Faktisk et av de bedre kjøpene spør du meg. De trengte en målscorer, og punget ut for å få det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flopp, hmm. Chamakh kanskje. Eller noen av de dyrkjøpte hos City. James Milner f.eks.

 

Haha, holdt selvsagt på å glemme Poulsen og Konchesky. Nok å ta av.

 

Chamakh som kom gratis og har scoret 11 mål og har 6 assist så langt i år?

 

Hvis det er standarden din for å være en flopp, er stort sett alle nykjøpte denne sesongen flopper.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

7 mål på 14 kamper for dem. Gikk fra Sunderland på øvre halvdel til Aston Villa i nedrykkstrid. Sunderland har dalt og dalt, mens Villa er sikret kontrakt for lengst.

 

Faktisk et av de bedre kjøpene spør du meg. De trengte en målscorer, og punget ut for å få det.

 

Er ikke enig i det hele tatt. Han har fått en del mål, men også bommet på mange store sjangser.

 

Aston Villa ligger 3 poeng fra nedrykk, sikret ja, men bare så vidt.

 

Edit: Jeg mener Roy Hodgens er årets flopp.

Endret av Erratum
Lenke til kommentar

7 mål på 14 kamper for dem. Gikk fra Sunderland på øvre halvdel til Aston Villa i nedrykkstrid. Sunderland har dalt og dalt, mens Villa er sikret kontrakt for lengst.

 

Faktisk et av de bedre kjøpene spør du meg. De trengte en målscorer, og punget ut for å få det.

 

Er ikke enig i det hele tatt. Han har fått en del mål, men også bommet på mange store sjangser.

 

Aston Villa ligger 3 poeng fra nedrykk, sikret ja, men bare så vidt.

 

Edit: Jeg mener Roy Hodgens er årets flopp.

 

I Liverpool kanskje, men han har snudd det for West Brom

Lenke til kommentar

Milner og Boateng er ganske gode kandidater til bomkjøp, Milner har ikke blitt brukt riktig synes jeg, og Boateng har slitt med mye skader, men har ikke imponert litt en gang når han har spilt. Dzeko har også vært svak, men har hatt litt lide å jobbe med. Men en personlig favoritt er nok Poulsen, uff og uff han har vært trist, men han var jo ikke så ekstremt dyr som Milner eller Dzeko.

 

Stoke har gjort en kjempe sesong, så Pulis står høyt hos meg.

Lenke til kommentar

Når man snakker om årets flopp så tenker jeg på en spiller som ikke har levd opp til hypen eller sitt eget potensiale. På bakgrunn av det så er nok Torres helt der oppe. En gjennomført dårlig sesong, både i Liverpool og i Chelsea. Rooney hadde også meldt seg på, hadde det ikke vært for en gigantisk sesongavslutning.

Lenke til kommentar

Torres kommer neppe til å kunne forsvare den heftige prislappen, men jeg velger å gi han frem til jul å betale ned noen pund i form av mål og godt spill.

 

I tillegg til nevnte spanjakk så er det jo lett å peke på City-spillere som Dzeko, Ballotelli og Millner, som til sammen kostet smått latterlige 77 millioner pund.

 

Eller hva med middelmådigheter som Poulsen, Konchesky og Squillaci som alle kostet i området 5 millioner pund og ikke er gode nok for sine respektive klubber?

 

Min personlige favoritt er nok uansett Bebe. 7 millioner pund for en mann som knapt har spilt en time Premier League-fotball må nok sies å være en bom av dimensjoner. Hernandez var et brilliant kjøp, Bebe virker som det stikk motsatte.

Endret av LarsP
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ikke glem at Bebe har spilt en sentral rolle på reservelaget som ble seriemestere. ;)

 

En ting er at han har bidratt lite til nå, men det verste er at vi kunne fått han for småpenger. Hvor fikk de 7 mill fra?

 

På en annen side. Bebe har 2 mål for oss denne sesongen. Hvor mange har Torres for Chelsea? :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...