Gå til innhold

Årets PL-lag 10/11


Latias

Anbefalte innlegg

1. Peter Odemwingie

2. Dimitar Berbatov

3. Robin van Persie

 

22 målpoeng for en nedrykkskandidat er rett og slett sykt. Tipper WBA hadde gått direkte ned om det ikke hadde vært for Peter. Undervurdert spiller til de grader. Berba er toppscorer så det sier seg selv at han er med. RvP har vært en av de beste i ligaen siden nyttår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seriøst. Nå må vi få vekk dette RVP-tullet...

 

 

Virkelig? Hvorfor?

For meg er RvP soleklart den beste spissen i år. Ser andre nevner Odemwingie, og av det jeg har sett av fyren kan jeg tildels være enig. Men har ikke sett nok WBA i år til å komme med noen skikkelig bedømmelse av fyren.

Lenke til kommentar

Ah, så faktisk ikke at du ga RVP poeng. Du har selvfølgelig lov til å synes Berba er bedre, selv om jeg er uenig :p Han har det til sin fordel da at han har spilt hele sesongen mens RVP som vanlig har tatt turen over til Holland for å røyke noe sterkt, og dermed vært ute i et par måneder til det er ute av systemet.

Lenke til kommentar

Ah, så faktisk ikke at du ga RVP poeng. Du har selvfølgelig lov til å synes Berba er bedre, selv om jeg er uenig :p Han har det til sin fordel da at han har spilt hele sesongen mens RVP som vanlig har tatt turen over til Holland for å røyke noe sterkt, og dermed vært ute i et par måneder til det er ute av systemet.

Berba har ikke vært skadet, men han har likevel ikke vært i nærheten av å ha spilt hele sesongen. Siden 5. februar har han faktisk bare startet TO kamper. Berba var rå første halvdel av sesongen, RvP har vært rå i andre halvdel. Berba har 21 mål på 2107 minutter, RvP har 15 mål på nøyaktig 1500 minutter. Begge scorer altså hvert 100. minutt. RvP tar straffene også, dere har jo fått en del av de denne sesongen. Misforstå meg rett, straffer betyr absolutt ikke mål, men det er ikke til å legge skjul på at man får noen ekstra scoringer pr. sesong om man er fast straffeskytter i en toppklubb. Nederlenderen har riktignok flere assists enn bulgareren.

Lenke til kommentar

RvP tar straffene også, dere har jo fått en del av de denne sesongen. Misforstå meg rett, straffer betyr absolutt ikke mål, men det er ikke til å legge skjul på at man får noen ekstra scoringer pr. sesong om man er fast straffeskytter i en toppklubb. Nederlenderen har riktignok flere assists enn bulgareren.

 

Han har faktisk ikkje meir enn 2 mål på straffer hittil i PL-sesongen, håpar på 10 til dei siste tre så blir han toppskårar. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...