Gå til innhold

Årets PL-lag 10/11


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Imponerende.

 

Spørsmål:

"Hvem er årets manager?"

 

Svar:

"Shawcross er en drittsekk."

"Stoke-fansen er drittfans. Forkastelig avskum!"

"Stoke-fansen buer andre lag i stedet for å støtte eget."

"Uforsvarlig å pipe på Ramsey."

"Stoke-leiren gir Arsenal skylda for Ramsey-skaden."

"Folk klager på Barca, hva med Stoke som filmet seg til straffe mot WH?"

 

Herlighet folkens! :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser egentlig ikke problemet.

Ja, det blir tatt litt i feil tråd, men i det siste så har det vært klager over at det mangler diskusjoner av en viss kvalitet over "lol, morra di" i fotballdelen på forumet, og siden det ikke finns en dedikert tråd til akkurat dette så synes jeg egentlig at det er ganske greit at vi diskuterer her. Sure, vi går litt off-topic(faktisk ikke så veldig mye, da vi egentlig diskuterer om Pulis fortjener en nominasjon) men vi holder da i det minste på med en diskusjon av en viss substans, imotsetning til mye av det som foregår på forumet for tiden. (meg selv inkluder der)

 

Edit: Dette her var forøvrig ikke ment som at jeg tolka at du slo ned på OT'en Latias, mer et generelt svar til forumet. Da jeg ofte føler at man får litt smekk på pung om man har en diskusjon litt utenfor temaet tråden handler om.

Endret av Big Tone
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Støtter Big Tone 100% her. Litt vridde utsagn Latias, men skjønner poenget ditt.

 

On-topic så håper jeg vi venter med Årets Mål til alle kampene er spilt. Manager og spiller er ting som ikke kan endre seg noe særlig de siste 2 kampene uansett, men det kan komme fantastiske mål når som helst.

Lenke til kommentar

Stoke har 65 gule og 2 rød i år, Arsenal har 66 gule og 6 rød. Det virker som Stoke dømmes på bakgrunn av enkeltkamper og er bastant på at da er det slik. Jeg er på ingen måte Stoke fan, men jeg kjenner følelsen av å heie på en middelhavsfarer og frustrasjonen over å ikke ha spillere Fabregas, Nasri og Van Persie på laget.

 

On-topic er jeg enig med Madetfa om det siste han sa.

Endret av Erratum
Lenke til kommentar

Det er så latterlig å stemme på Daglish. Mannen har vært ved roret under en halv sesong. Greit, han har virkelig fått dreisen på Liverpool, men det er vel ingen hemmelighet at Liverpool leverte langt under sitt potensiale under Hodgson.

 

This. Jeg er pool fan, og det blir dumt hvis du stemmer på Daglish som bare har vært manager siden januar.

Lenke til kommentar

Det er så latterlig å stemme på Daglish. Mannen har vært ved roret under en halv sesong. Greit, han har virkelig fått dreisen på Liverpool, men det er vel ingen hemmelighet at Liverpool leverte langt under sitt potensiale under Hodgson.

Jeg er litt enig med deg i at det blir litt merkelig å stemme på en som bare har sittet under en halv PL-sesong som årets manager, selv om det Kenny har gjort på fire måneder i Liverpool virkelig er imponerende. Men, jeg vil si det er like dumt å stemme på SAF som årets manager. Noen vil kanskje hevde det er dumt sagt siden han tross alt har vunnet ligaen og er i CL-finale, men skal man gå ut ifra PL-sesongen, som jo er det tråden handler om, så har ikke SAF/Man Utd imponert i år selv om de vinner ligaen. Med det laget de har, og den svake bortestatistikken, så sliter jeg med å se hvordan Ferguson skal være årets manager, når man ser på arbeidet andre har gjort, for eksempel Pulis og Coyle som er nevnt, som jeg synes er langt mer imponerende i år tatt i betraktning arbeidsvilkår og spillerstall. Det virker som de fleste (selvsagt spesielt Man Utd-fans) stemmer på Ferguson fordi han vant ligaen, og det er jo imponerende det, men skulle det vært eneste forutsetning hadde det ikke vært vits å ha noen avstemning. Topplaget står med 5-10-4 borte, det er langt ifra imponerende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Forsåvidt enig med deg der Hewitt, også derfor jeg ikke stemte på SAF.

 

MEN, SAF fortjener det mye mer enn Daglish, han har tross alt, som du sier, vunnet PL og ført United til CL-finale med et lag som ikke ble sett på som storfavoritter. 52 av 54 poeng hjemme er også mektig imponerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...