Gå til innhold

Årets PL-lag 10/11


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder fram med å unngå mediaoppskrytt tøv som Wilshere og Parker.

 

3p. Rafael Van der Vaart

2p. Yaya Touré

1p. Charlie Adam

 

Honorary mention til Cesc Fàbregas som hadde klart listen om han hadde spilt mer denne sesongen.

 

David Silva har, pris og tid tatt i betraktning, vært en skuffelse.

Lenke til kommentar

Han tar straffer, frispark, cornere og spiller for det meste i en hengende spissrolle. Målpoeng er ikke alt(bare på FPL ;)), og som Big Tone har vært inne på, så synes jeg ikke han har så mye å tilby annet enn endproduct. Han har vært veldig god, og et av ligaens bedre kjøp, men mediaoppskrytt, ja det synes jeg han har vært. Spesielt i forhold til Luka Modric, som har vært Tottenhams store stjerne selv om Bale og VdV er mye oftere i medias søkelys.

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Elendig ifht. prislapp? Da forblir vi sterkt, sterkt uenige. Hvordan rettferdiggjør du forresten da din egen nominasjon av Silva? En spiller med en mer definert offensiv-rolle som har mindre målpoeng enn elendige Yaya. Og da har jeg ikke engang nevnt at City betalte mer for Silva.

 

Hva er målpoeng?

 

Silva har vært hjertet i alt det offensive til city, og jeg vil si han har vært viktigere enn tevez i år og sammen med kompany og de jong den viktigste. Spør hvilken som helst city supporter, yaya har vært en liten skuffelse og en middelmådig investering, Silva blir rangert sammen med Kinkladze og Benarbia - det burde si det meste. Utenom de vanvittige raidene han er i stand til bidrar yaya med lite. Han virker ofte treg, tung og lat, men har nok trengt litt tid for å tilpasse seg pl. Dere er på bærtur her, det er ikke for å være frekk, eller og ikke respektere andre sine meninger for det gjør jeg. Men her har dere blitt lurt av media eller at dere har sett en eller annen ekstrem enkelprestasjon og tenkt wow for en spiller!. Yaya har ikke vært i nærheten av top 10 en gang.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Who, in the blue hell, are you?

 

Neida. Tror nok Man City fans blir litt farget i elsken deres til De Jong. Han er jo en helt i den blå delen av Manchester. Kan godt hende Yaya har vært litt ustabil, men han har flere ganger, ofte i store kamper, vist seg god både offensivt og defensivt. Alle vet jo fra Barcelona at han er en av verdens beste defensive midtbanespillere, men han har også bidratt godt offensivt av det jeg har sett hvertfall.

 

Silva har hvertfall ikke imponert meg så mye. God spiller, men synes ikke han har fått det helt ut i City. Fortsatt veldig opp og ned, uresolutt i avslutningsfasen, noe som var meget synlig på søndag hvertfall. Langt ifra like viktig som Tevez, som tross alt har 13 målpoeng(mål+assists) mer.

 

Hva skjedde forresten med diskusjonstråden for "Årets PL-lag 10/11"? Noen veiledere som er keene på å flytte over disse diskusjonspostene dit?

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...