Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Ja da blir det værre, men man får ikke kastet noe spyd som angriper nr 3 om 2 andre er på målet, det er det sirklingen av forsvarer er for. 

Men ja, det føltes litt unødvenfig en og en i den senen. 

 

En ting jeg lurer på, han store biffe fyren som passer på i byen som river hoder av folk ... 

Dukken han bare opp av det blå? Hvor var han i sesong 1-2-3-4 osv. 

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som krav maga-utøver så vil jeg minne om at det nesten er umulig å få mer en 2 og 2 på en person (som kan sloss)

 

Det første man gjør er å unngå å havne i midten av en gruppe, man smetter ut og beveger seg slik at det aldri skjer, da er det bare 2 og 2 som kommer nære nok.

 

Jupp.

Ikke alltids like enkelt dog , spesielt i by miljø eller skog , et enkelt hinder som et tre kan by på problemer for både forsvarer og angriper avhengig av hvor man står.

Var nesten svart belte i Kung-Fu Jeet kune do i 1999 men når jeg flyttet tilbake til Norge fant jeg aldri noen å trene med så jeg la det til vent , men taktikk og ikke minst teknikk er noe som ved å brukes riktig kan gi overtaket på en god del angripere.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tipper at Danerys får skipene sine nå.

 

Og observerer at Arya knertet hun andre akkurat slik jeg trodde det komme til og skje; i ett beksvart rom. Yes.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ja da blir det værre, men man får ikke kastet noe spyd som angriper nr 3 om 2 andre er på målet, det er det sirklingen av forsvarer er for.

Men ja, det føltes litt unødvenfig en og en i den senen.

 

En ting jeg lurer på, han store biffe fyren som passer på i byen som river hoder av folk ...

Dukken han bare opp av det blå? Hvor var han i sesong 1-2-3-4 osv.

 

Ehhrm, the Mountain? broren til the hound. Han har vært med en del..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ganske enig med flere her at det var en hel rå krigsscene. Godt at Jon gjorde en såpass kort prosess med Ramsay. Viste hvem som var den overlegne av dem to. Sansas beste episode så langt i serien?

 

Det eneste kjipe var måten Rickon døde på. Løp for Guds skyld ikke i en rett linje når noen skyter mot deg. :p

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...