Gå til innhold

Spillverket går inn i Gamer.no


Anbefalte innlegg

Narr meg til å le, "går inn i"? Skal gledelig spise min egen hatt hvis en én eneste person fra Spillverket blir med i fusjonen. Ikke at jeg klandrer ledelsen for det, de velger selvsagt det sterkeste merkenavnet. Men liker ikke at dere forsøker å selge leserne en fusjon som i praksis er en nedleggelse av den ene siden.

Da håper jeg du gjør klar videokameraet ditt :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig kunne jeg tenke meg en spillside med mer bilde og lyd. Videoanmeldelser, spilltitter hvor det gjennomgås og kommenteres en bit av forskjellige spill og ellers mer trynet på trykk for redaksjonen. Gamer.no er en knallside, men jeg opplever at det blir litt "sterilt" når jeg vet knapt hvordan halvparten av redaksjonen ser ut.

Lenke til kommentar

Personlig kunne jeg tenke meg en spillside med mer bilde og lyd. Videoanmeldelser, spilltitter hvor det gjennomgås og kommenteres en bit av forskjellige spill og ellers mer trynet på trykk for redaksjonen. Gamer.no er en knallside, men jeg opplever at det blir litt "sterilt" når jeg vet knapt hvordan halvparten av redaksjonen ser ut.

 

Enig i dette, men da må det virkelig gjennomføres også. Får vi servert en halvteit videosnutt i måneden for at Gamer skal kunne reklamere med at de har videosendinger blir det bare dumt.. Ikke at jeg tror slikt om Norges beste spillside.

Lenke til kommentar

Dette er helt sikkert feil plass å spørre, men here goes:

Blir mine profil på diskusjon.no smeltet sammen med gamer.no sin?

Det er ikke bestemt hvordan vi skal gjøre dette. Vi har opprettet en forumtråd der brukerne kan gi oss innspill, og jeg oppfordrer alle å ta en titt: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=17705

 

Er det noen som kan gi meg et lite lys på hvordan denne historien om Gamer.no gikk igjen? Edda Media, Mediehuset Tek osv.; det går litt i surr :blush:

Min kollega Mats Lindh gav en fin oppsummering her: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=18891&view=findpost&p=389309

 

Kan ikke si jeg er veldig begeistret over tanken at noen av skribentene i spillverket skal komme inn i gamer, men bare ingen av de gode gamle Gamer.no folka blir borte så er jeg relativt fornøyd. Ellers er jeg enig med AltF4, mer bilde og lyd takk.

Gamer.no skal drives videre med den samme redaksjonelle profilen, og forhåpentligvis klarer vi å realisere nye, spennende ideer gjennom felles satsing i Mediehuset Tek. Frilansere hos Spillverket er invitert til å søke om å skrive hos oss dersom de ønsker det.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe jeg har oversikt over, men Mobilen og Amobil har i utgangspunktet litt forskjellig profil: Amobil er mer mot forbrukermarkedet, Mobilen (og Inside Telecom) mer mot bedriftsmarkedet. Jeg vil tro at det er fin plass til begge, men hva som skjer i framtiden er det ingen som vet. Spillverket og Gamer er nok de som på papiret er de likeste (med tanke på historien bak er ikke det så rart).

Lenke til kommentar

Jeg ser positivt på samenslåingen av disse to. Og tror at de skribentene til spillverket kan lære mye av å få lov til å være med på gamer.no og skrive. For det første er det veldig lett og si at noe er dårlig. men å si hva de kan bli bedre på er værre.

Det som jeg synes er værst er mindre konkuranse i selve markedet av spillannmeldelser så håper virkelig ikke folk legger seg på latsiden og tenker vi er best og begynner å skrive dårligere av den grunn.

Jeg vil i hvertfall ønske dere lykke til med samarbeidet og håper på å se noen nye fjes inne på gamer.no med friske nye annmeldelser:)

Lenke til kommentar

Personlig kunne jeg tenke meg en spillside med mer bilde og lyd. Videoanmeldelser, spilltitter hvor det gjennomgås og kommenteres en bit av forskjellige spill og ellers mer trynet på trykk for redaksjonen. Gamer.no er en knallside, men jeg opplever at det blir litt "sterilt" når jeg vet knapt hvordan halvparten av redaksjonen ser ut.

 

Enig i dette, men da må det virkelig gjennomføres også. Får vi servert en halvteit videosnutt i måneden for at Gamer skal kunne reklamere med at de har videosendinger blir det bare dumt.. Ikke at jeg tror slikt om Norges beste spillside.

 

Det er jo selvfølgelig et krav, men jeg regner med at det neppe kommer. Gamer.no har ikke noe fast hovedkvarter for sine skribenter, og dermed blir det vanskelig å samle gjengen for å spille inn noe. er tross alt ikke bare-bare å spille inn for eksempel en videoanmeldelse.

 

Ikke for det, å se Øystein Furevik hoppe rundt i stua mens han spiller noe på Kinect funker greit det også, om enn ikke som eneste videokategori ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...