Gå til innhold

Spillverket går inn i Gamer.no


Anbefalte innlegg

Det her er i mine øyne et kjempetap. Gamer.no er nok norges beste spillside, men jeg synes spillverket får unødvendig mye pepper. Jeg synes det har vært ei god side, og jeg synes flere av skribentene der har skrevet bra anmeldelser. Og jeg har virkelig likt å følge med på to sider og få to nyheter fra forskjellige sider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig kunne jeg tenke meg en spillside med mer bilde og lyd. Videoanmeldelser, spilltitter hvor det gjennomgås og kommenteres en bit av forskjellige spill og ellers mer trynet på trykk for redaksjonen. Gamer.no er en knallside, men jeg opplever at det blir litt "sterilt" når jeg vet knapt hvordan halvparten av redaksjonen ser ut.

 

Enig i dette, men da må det virkelig gjennomføres også. Får vi servert en halvteit videosnutt i måneden for at Gamer skal kunne reklamere med at de har videosendinger blir det bare dumt.. Ikke at jeg tror slikt om Norges beste spillside.

 

Det er jo selvfølgelig et krav, men jeg regner med at det neppe kommer. Gamer.no har ikke noe fast hovedkvarter for sine skribenter, og dermed blir det vanskelig å samle gjengen for å spille inn noe. er tross alt ikke bare-bare å spille inn for eksempel en videoanmeldelse.

 

Ikke for det, å se Øystein Furevik hoppe rundt i stua mens han spiller noe på Kinect funker greit det også, om enn ikke som eneste videokategori ^_^

 

Vi har jo et kontor hvor tre av oss sitter, og andre skribenter i forholdsvis nærhet av hovedstaden også. I tillegg drar vi også rn gjeng på messer fire ganger årlig, så aldri si aldri :)

Lenke til kommentar

Vi har jo et kontor hvor tre av oss sitter, og andre skribenter i forholdsvis nærhet av hovedstaden også. I tillegg drar vi også rn gjeng på messer fire ganger årlig, så aldri si aldri :)

 

Quit playing games with my heart!

 

Personlig håper jeg forumene blir smeltet sammen. Det er tungvindt å drive på to forskjellige forum på denne måten.

 

Personlig har jeg ingenting i mot å være på forskjellige forum og fordi jeg er på Innlegg.no har jeg ikke noe behov eller ønske om å være på Diskusjon.no. Derfor ser jeg ikke noe poeng i å smelte sammen forumene.

 

At Spillverket går inn i Gamer syns jeg er fint, da får vi fler skribenter og sannsynligvis fler (gode) artikler.

Lenke til kommentar

Personlig har jeg ingenting i mot å være på forskjellige forum og fordi jeg er på Innlegg.no har jeg ikke noe behov eller ønske om å være på Diskusjon.no. Derfor ser jeg ikke noe poeng i å smelte sammen forumene.

 

Har ingenting i mot å være på forskjellige forum jeg heller, faktisk er jeg på veldig mange. Men nå er det jo slik at Gamer originalt var på diskusjon.no forumene og hører etter min mening til der. Uansett er det mange av oss som har konto både på diskusjon.no og på innlegg.no. Eneste grunnen til at jeg har konto her inne er pga Gamer, noe jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er alene om. Så jeg ser absolutt et poeng i å "smelte" de sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...