Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xbox 360 her også. Uansett om PC på max grafikk får litt bedre grafikk, så har det ikke mye å si. Mye greiere å slappe av ved å spille sånn type spill på konsoll.

 

Enig. Men jeg tar med meg det beste fra to verdener. Jeg har en relativt kraftig PC. Og kommer til å spille på den med Xbox 360 kontrolleren. Hvis det ikke hadde gått så hadde jeg nok muligens gått for 360-løsningen jeg også.

Lenke til kommentar

Virker som at jeg er den eneste i verden som likte Oblivion slik det var uten å whine og nerdrage om lvl-scaling og ditt og datt.

Neida, i likhet med Mr.LG så merket faktisk ikke jeg heller noe til det før jeg så folk klagde på det. Så det kan umulig være så ille. :)

 

Kult! Da går vi får den først. Skal bli godt å slippe rå mudcrab til en forandring. :p

 

Hvilken plattform skal folket ha spillet til?

Blir PC og PS3 for min del. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Ingen butikker kan garantere å levere på release. Du kan få det dagen før eller opp til flere dager senere. Det er avhengig av når de sender ut, hvor du bor og om posten har en god dag.

 

Gå i butikken og kjøp om det er dødsviktig å få det på release. På releasedagen kommer denne tråden til å fylles med grinete folk som ikke har fått spillet sitt. Jeg har ikke særlig sympati. Ja det er kjipt å sitte og vente, men det kan ikke komme som noe overraskelse.

Lenke til kommentar

Har ventet på Skyrim siden første gang jeg hørte om det, men har faktisk planer om å ikke sitte inne å spille hele helga, så om jeg får det på/før release er det bare en bonus.

Er alltid forberedt på å få det etter release, fikk høre av elkjøp at de skulle sende BF3 29. oktober, men fikk det dagen før. Var maks uhelidg med RDR da jeg måtte vente en uke før jeg fikk det.

Formulerte meg nok feil på spørsmålet, er det slik at butikkene SENDER ut spillet til alle sammen, slik at de har nok eksemplarer til samtlige som har forhåndsbestilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...