Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte aldri over at lvl-scalinga var litt underlig før jeg leste om det... En banditt i glass-armour var vel bare en velstående banditt tenkte jeg!

Men uansett har jeg ett syn på spill som de fleste er i mot meg på; jeg hater multiplayer.. Fifa, COD, BF, WOW, det blir bare stress i min mening. Derfor jeg gleder meg til å bruke de neste månedene, for å ikke si årene, dypt inne i skyrim! og selfølgelig helt alene. Grunnen til at spill som TES og Fallout står helt øverst på min favoritt-liste!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virker som at jeg er den eneste i verden som likte Oblivion slik det var uten å whine og nerdrage om lvl-scaling og ditt og datt.

 

Ja, jeg la egentlig aldri merke til det før folka begynte å whine om det, men selv da dreit jeg faktisk i det.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Det har nok litt med hva slags forhold man har til serien fra før. Jeg så på Oblivion som oppfølgeren til Morrowind, og ble derfor ganske skuffet.

 

På samme måten som kompisen min som er blodfan av Fallout ikke likte Fallout 3, mens jeg som aldri hadde prøvd forgjengerene likte Fallout 3.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

jess, da var kjerringa sendt vekk på neste fredag, å huset klar til spilling :-).

 

fant nettopp ut art jeg kommer til å gå 16,8 km irl med barne vogn for å hente min super duper epic big expensive fucking edition med en liten coffe bok consept art bok, making of dvd og plastikk drage av world eater klokka 09.00 på morrakvisten...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

jess, da var kjerringa sendt vekk på neste fredag, å huset klar til spilling :-).

 

fant nettopp ut art jeg kommer til å gå 16,8 km irl med barne vogn for å hente min super duper epic big expensive fucking edition med en liten coffe bok consept art bok, making of dvd og plastikk drage av world eater klokka 09.00 på morrakvisten...

 

 

Har også tatt mine runder med barnevogna ha ha :thumbup: Fedre til å bli stolt av!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...