Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Er så forbaska usikker på hvilken rase og stjernetegn jeg skal ha/være..

 

hvor viktig er det valget da?

 

Som med andre Elder Scrolls spill så er det nok mest viktig i starten av spillet med tanke på rase, stjernetegnene er litt mer allsidig. Plukk en som har noe som figuren din mangler når du starter, hadde kanskje vært enklere å hjelpe om en vet hva slags type spiller du er og hva du liker å spille som?

 

Om jeg bestiller fra steam, er det slik at får lastet det ned noen dager før release slik at jeg kan begynne å spille ved midnatt?

 

Mener å ha lest tidligere i tråden at man kan laste ned spillet før midnatt og ha det klart, men man kan ikke spille det her i Norge før klokken 0900.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mens det går i pc her, kaster jeg meg på! Snubla nettopp en 6-minutters video som jeg mener må være første gameplay video på pc! Den er ikke store spoileren, men kan være greit for enkelte å styre unna. Ingenting er quest-relatert, hele videoen er utforsking.

.

 

Om jeg ikke tar feil så er detta også Xbox desverre. Hver gang han nærmer seg personer og objekter i spillverdenen så kommer det opp en (A) for å kommunisere eller plukke opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg synes "The Elder Scrolls" underforumet bør åpnes igjen nå slik at vi slipper å få poster om alle mulige emner i denne tråden.

 

Det begynner å dukke opp spillfakta (info om raser, perktrees, spells etc)som kunne vært kjekt å ha samlet på release dag.

 

Få gjerne tilbake gamle sticky poster (om mods etc) for de tidligere spillene også.

Lenke til kommentar

Anna protip for å få TES-forumet tilbake: Om du har eit distinkt spørsmål eller eit emne du vil ta opp (t.d. heile "kva vil du spele som"-debatten), gjer det i ein eigen tråd (som ikkje overlappar med ein som alt er på plass). Då er det meir statistisk forsvarleg å gjenopprette kategorien. :)

Lenke til kommentar

Er det noen som vil gjette på hvilke features Skyrim vil ha på pc? (Steam cloud, controller support, osv..)

 

Også, er det noen som har noen erfaring med å forhåndsbestille på Cdon? Cdon er det desidert billigste alternativet for øyeblikket, men ønsker selvfølgelig ikke å ikke få det på dagen.

Lenke til kommentar

Er det noen som vil gjette på hvilke features Skyrim vil ha på pc? (Steam cloud, controller support, osv..)

 

Også, er det noen som har noen erfaring med å forhåndsbestille på Cdon? Cdon er det desidert billigste alternativet for øyeblikket, men ønsker selvfølgelig ikke å ikke få det på dagen.

http://www.game.no/acatalog/Elder_Scrolls_V_Skyrim_PC_PC.html

 

298kr + at det er alltid gratis frakt :)

Lenke til kommentar

Er det noen som vil gjette på hvilke features Skyrim vil ha på pc? (Steam cloud, controller support, osv..)

 

Også, er det noen som har noen erfaring med å forhåndsbestille på Cdon? Cdon er det desidert billigste alternativet for øyeblikket, men ønsker selvfølgelig ikke å ikke få det på dagen.

Jeg og en kompis har bestilt fra CDON, aldri vært noe problemer. Oftest fått spill 1-2 dager før release. Kommer vell litt ann på hvor du bor i landet og.

Lenke til kommentar

mens det går i pc her, kaster jeg meg på! Snubla nettopp en 6-minutters video som jeg mener må være første gameplay video på pc!

 

Hvordan er det mulig når spillet må aktiveres gjennom steam?

 

Er da mulig å gå utenom det med en crack.

 

Jeg skal kjøpe Skyrim, men jeg skal instalere det fra en piratversjon, slik at jeg ikke trenger ting som steam. Alt er mye letter når man piratkopierer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

298kr + at det er alltid gratis frakt

 

Huff, bestillte fra CDON allerede pga disse tilbudene på dvder og bøker om du kjøper for mer enn X, selvom de har fått noe kritikk for å ikke levere på dagen får jeg bare håpe.. :)

 

 

Jeg og en kompis har bestilt fra CDON, aldri vært noe problemer. Oftest fått spill 1-2 dager før release. Kommer vell litt ann på hvor du bor i landet og.

 

 

Det er gode nyheter, jeg bor en drøy time unna Oslo så det bør ikke være noe problem. Syntes nå de kunne sendt steamworks spill tidligere ettersom det ikke kan aksesseres før releasen uansett..

 

PS: Multiquotations er ikke mitt sterkeste felt så jeg gjorde det sånn :p

Endret av maiahi
Lenke til kommentar

Snart årets høydepunkt, der man lukker gardinene tett igjen, får igang pcen sin, eller en av sine kjære konsoller og går Tamriel rundt så mye som du kan. Aldri gledet meg mer til noe som helst spill tror jeg, rister av tanken og har gåsehud. Så mange timer og år man kan drive på med de her elder scrolls spillene, du vet hva du får for pengene!:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snart årets høydepunkt, der man lukker gardinene tett igjen, får igang pcen sin, eller en av sine kjære konsoller og går Tamriel rundt så mye som du kan. Aldri gledet meg mer til noe som helst spill tror jeg, rister av tanken og har gåsehud. Så mange timer og år man kan drive på med de her elder scrolls spillene, du vet hva du får for pengene!:D

Amen! :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...